will Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Tas, witte, Caro, nog vlug een stralende ochtend ook voor jullie . Nu ben ik echt weg hoor. Chiao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hahahaha Igor. Een neuskusje voor de hond. Ja ik denk niet dat je daar iets over uit kan leggen. Als je heel diep er over na denkt zou het te maken kunnen hebben met je eigen agressie accepteren. Een hond staat voor agressie. Dus Igor als je bezig bent om je eigen agressie te accepteren zou je er iets aan kunnen hebben. Maar het kan ook zijn dat je dat zo'n heerlijk gevoel vind dat je er zelfs over droomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zo, teruggelezen, allereerst AR van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik zit al lekker buiten aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wat een dromen, is het volle maan ofzo?Dar gefeliciteerd met je zoon, heerlijk voor je.Ken je die van mij ook invullen Tas??Ik heb ff wat ontzettends leuks te vertellen.Ik heb gisteravond voor het eerst in mijn AB carriere mijn laatste grote angst overwonnen.Tot nu toe lukte het me niet om, me op mn gemak te voelen, in grote groepen onbekende,zonder een borrel erbij. Dus heb ik die eigenlijk altijd vermeden.En gister heb ik voor het eerst op een feest de hele avond gedanst met een volledig nuchtere kopwhoehoehoehoeEn ik voel me nu zo top!!De laatste mega grote drempel overwonnen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zo ik ga zo eens ff kijken of een vriendin van mij, wat waterplanten heeft. Dan hoef ik die niet te kopen. die dingen zijn zo alle Jeses duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Daar ga ik ook vanuit hoor Dar,ik merk al postieve veranderingen,maar gun hem zo een zinvolle dagbestedingvoor zijn eigenwaardeen ook zodat het gevaar van weer naar verstoorddag en nachtritme er dan niet meer is.Dus het blijft nog even spannend, maar zijn spiraalgaat weer omhoog hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dar, gefeliciteerd met je zoon.En Witte, wat ontzettend fijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Goedemorgen * sprak zij zachtjes*Heb de toiletpot weer meer dan 36 uur innig mogen omhelzen.Erg dankbaar dat dit niet drank-gerelateerd was maar gewoon **** migraine.Heeee Dar, Wanneer zit jij op Texel?Misschien kunnen we "meeten" daar!Maar nu eerst Albert Remmo: een kleine slinger want ik heb geen kist hier:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Genieten jullie lekker van de zon, mijn credo is nog donker en stil graag.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 hee een dag met cadeautjes!!!Witte,een hele grote verrassingsdoos, vol met wijsheid, geluk en euforiedat je nog vaker dit soort dansfeestjes mag hebben.lekker he, die eerste keerdan valt er een grote last van je af, en wordt het steeds makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik denk net als jij Dar wel aan die moeder van Joran,die heeft ook vast erg haar best gedaanen moet je kijken wat daar van is geworden, brrrr wat eng toch.Wat zal die vrouw nog voor een eigen leven kunnen leiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Haha CarolineDie vind ik leuk. We hebben het allemaal super druk met ons zelf joh...Eigenlijk wel een goed teken toch?Maar moest wel ff lachen om je uitspraak, dr is idd niet veel veranderd nadat je hier vanmorgen alleen was.Maaaar we lezen je heus wel hoor.Dank je wel ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ik zal fluisteren Houtje...............goedemorgenben je nu een beetje opgeknapt? of nog brak van die migraine-marathon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik wil nog ff zeggen dat ik veel heb aan jullie verhalen over de pubers....al dan niet vlekkeloos opgroeiend.Heb gisteren met koppijn en al toch maar weer opgetreden tegen die van mij.....hij is nu 15,5 en gaat naar de 4e, tot aan de herfst heb ik relatieve rust,want ook hij doet helemaal niets aan huiswerk, leren of wat anders.Hoe hij in 4 vwo is gekomen is me een raadsel.Met de herfst begint de stress weer, maar de 4e is zo zwaar zegt iedereendat ik het zitten blijven nu maar incalculeer (ik zeg het niet natuurlijk)maar zeg het tegen mezelf.Over dromen: er zit altijd wel een kern van waarheid in, maar hoe?Ik heb twee jaar lang gedroomd over school, dat ik zelf ging ipv Zoonen een black out had bij een proefwerk, dat soort dingen.Nu spoed ik mij mijn nest uit, de katten staan te janken,en de winkels worden geplunderd.Dus ik mag wel opschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 36 uur Houtje????Pff das wel een mega aanval dan.Ik wens je beterschap hoor, jeetje wat vreselijk voor je.Jaaa Tas daar hoop ik idd opOh nee daar ga ik vanuit, moet ik zeggen natuurlijk:)Dank je wel Dar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 JAAAAAAAAAAAA Dar ik ook!!!!!!!!!Gaan we toch meeten hĆØ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Witte wat goed. nu volgen er zeker meer avonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dat is een stomme vraag Dar! Nee, de ellende gaat nu pas beginnen.dit was uitzoeken, rekenen en voorbereiden2006,2007,2008 en 2009ik ben slecht want ik heb mijn administratie voorgaande jaren verwaarloosdmaar het is nog erger als verschillende instanties ermee gaan werken.ik heb maar bij drie instanties mijn papieren moeten terugvragen en uitzoeken wat voor schade ze hebben toegebracht.over de huurtoeslag 2007, heb ik maar 9 beschikkingen maar goed, ik kan ze maandag tenminste goed de oren wassen in ieder geval heb ik het gevoel of ik nog nooit zo slim en scherp ben geweest.komt die ellende toch nog goed van ps,ik wordt beter dan ik al was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Goedemorgen allemaal...Albert: van harte!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dames,ik zit weer te stuiteren van het lachen!!hoe gaan jullie dat doen?elke dag een geel t-shirt aantrekken zodat je elkaar eventueel kan herkennen tijdens een fietstochtje?pff, als jullie daar toch zittenzijn er meer mensen die een weekje texel willen???inschrijven bij Tas, o.v.v. illegale meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 jaaa Igor,Nu ben ik eindelijk zo ver, dus ik ga t zeker vasthouden hoor.Girlpower Tas,Laat ze maar een mooi poepie ruiken.Ohh jee Texel gaat in juli onveilig gemaakt worden....2 ADBers op een eiland...Bol, waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dar, het is alweer een poosje geleden maar je vroeg waarom ik in een pleeggezin was gekomen.Je was nooit gelijk met mij online dus ik wil je nog even antwoord geven.Dat was omdat mijn biol. moeder 15 jaar was en 50 jaar geleden was je dan nog een kind.Ik heb 9 maanden in een kindertehuis gezeten en daarna in een pleeggezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Heeeee jarige AR, ik krijg meteen zin in pannenkoek als ik aan je denk Van harte: :rose:;):rose:;):rose:;):rose:;):rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 goeiemorgen jacchahaha Tas, dat zal lachen zijn hee.EEn grote boederij afhuren met een stelletje illigale frummersop puzzeltocht naar Dar en houtje.Ohh ja mijn fantasie schiet ook gelijk op hol met zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 hihihi,ik mag genieten en beesten dit weekend!!ga de schutting schoonmaken en bloemen halen op de markt.ik wordt nog steeds niet verwend met bloemen,dan moet je jezelf maar belonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hahahahahah Dar!Met wie denk je dat ik daar ben? met de sjeik van Persziƫ?Ik heb er een hutje gehuurd, in het bos,in een heel klein bos,met een bed en bad en bibliotheek.......zegt iemand dat nog wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden