Spring naar bijdragen

zondag 6-6 2010

igor

Aanbevolen berichten

Heel mooi Wing, heel mooi.

Deze mooie dag is voor mij bijna ten einde, lekker koese. Heb een fijn weekend gehad. Niet drinken speelt daar een grote rol in. t ' Blijft fijn om niet meer te hoeven.
Nog steeds werk ad winkel maar one day at a time. En nu ff nix meer.
Slaap lekker allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even zo tussendoor,maar dat je het gevoel hebt dat je moet drinken terwijl je de keuze hebt om het niet te doen maar voelt je verplicht,dat heb ik dus heel erg.
het staat in de koelkast dus moet het op,ik heb het vaak als ik besluit niet te drinken,heb dan niets gehaald,behalve een fles cola-light en dan haalt mijn man een paar biertjes en dan denk ik`; hè verdorie nou moet ik toch bier drinken,doe ik dan ook en dan geef ik hem de schuld.
stom hè!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ff teruggelezen..zag weer wat gekat naar één en ander..
Waarom kat niemand terug als ik er eens zin in heb?

Heb stilgestaan bij Bekkie haar probleem..
Hoe zou ik reageren? Hangt ervan af wat de intonatie van het sms-je was..
Zou eens goed uithalen denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapi,
Heb een heerlijke dag gehad.
vanmorgen was het hier nog heerlijk weer met volop zon, later betrok het , maar bleef lekker en heb de helft van de middag in de tuin zitten lezen, andere helft in de tuin gewerkt.
En nu regent het al een paar uur licht.
Maar heb echt een lekkere ontspannen dag gehad.
En jij Rapi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat het nummer niet in je display komt te staan... kun je ook niet naar bellen of sms-en dan.
Echt heel vervelend.
Veel bedrijven bellen op die manier naar klanten , maar zelf kun je ook nummerherkenning uitschakelen op je mobiel, zodat een ander jouw nummer niet ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het helemaal met je eens Emma, en wat voor lol kan zo iemand daar nou aan hebben?
Hij/zij kan nooit vertellen aan wie dan ook wat voor zogenaamd leuke grap hij heeft uitgehaald en andersom zal hij ook nooit de lol hebben dat Bekkie op zeker moment zal gaan vertellen aan wie dan ook dat ze dat smsje heeft gekregen.
Misselijke streek dus, bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeieavond Witje,
Zegt inderdaad een hele hoop over die persoon.
Kan trots op zichzelf zijn hoor............... dus niet .
En ik hoop dat die persoon ook is blijven lezen hier, zodat hij/zij weet hoe iedereen er over denkt.
Ik ga er namelijk van uit dat het niet iemand is die hier ook berichtjes zet, kan me niet indenken dat medefrummers zo iets uithalen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...