lady jane Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hier in Madagaskaris het nog rustig herfstweer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dat is betoverend mooi.Mij ook niet onbekend.Bach was een genie.Jazeker, die heb je ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Gaat niet echt over om ze te verliezen Alf.Gaat meer om stablisatie.En dat lukt goed.Ik wil juist wat kwijt nogmaar beter om dat nu niet te doen, voor de lange termijnal is dat wel moeilijk hoor,maar ja terugval kans is dan weer veel groter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Allemaal lachen... Daar is ze dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hee FotoshootLeuk dat je nog even komtWinghet is mooi, maar voor mij iets te zwaarzal ik maar zeggenhoud meer van de frivole Bachen dan in mijn favoriete toonsoortA-mineur zoietsen nog liever Handelnatuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 God maakt een fotovan een stad onder druk(tekst herman van veen)oh nee het is Foto: flits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 goeiemorgen fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Bach is altijd een beetje frivool.Zelfs dit werk staat vol menuetjes en andere gestileerde dansen.En ook de overige oratoria zijn een dansend gebeuren.En ook het vioolconcert heeft dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Alf, jij houdt van merkwaardige geestesgesteldheden. (als ik het wel heb)Er is een begenadigd pianiste haar naam is Hélène Grimaud.Als zij speelt ziet zij kleuren.Ik plaats een link, mocht het je interesseren.Kleuren zien.Synesthesie.@Witte mag scrollen.Hoogst merkwaardig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 nog een kleur en klankrijke voortzettingik zal ze proberen te dromen:moon:truste lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Trusten Jane.Schone dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 hahaha Soothe das idd wat ik doe.Truste Janeslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Mooi toch Witte.Rust aan't koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Jane slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik ken het verschijnsel SootheIk heb ooit zo'n vrouw ontmoet die dat ook had, niet alleen met muziek, maar ook met namen, zag dat allemaal in vaste kleuren, heel bijzonder idd. Zie in de lijst dat er meer bekende personenzijn met dit verschijnsel, w.o. Frank Zappa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Gaat het goed met jeFotoboek?Truste JaneNiet weg te krijgen die meid:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Lieve mensen.I call it a day.Nighty night, sleep tight! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ah, hij heeft beslotenSleep wel dear SoothieDe Slagvaardige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Laat ik verstandig zijn en er ook een eind aan makenin figuurlijke zin dan wel...Sorry Fotolijstje Ik moet gaan..Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Nou ja zeg, daar gaan al die mannen weer.......Welterusten Soothe en Alf (gaat goed met me)Late reactie, zat even naar Oistrach te luisteren en kijken, genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 tja wij zijn t sterke geslacht he foto:)Ben gelukkig ook bijna klaar.truste Alf en Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Bijna klaar? Bedoel je die EdB-opdracht? Kan je dat tegelijk met chatten?Dat lukt me niet, daarvoor moet ik me teveel concentreren op de vragen. Ik ga zometeen mijn AdB-opdrachten invullen, maar dan log ik hier eerst uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 ja dat kan ik, soms word ik er een beetje tureluurs van en dan weer ff hieren als ik hier tureluurs wordt dan ga ik weer daarheen:DMaar ben blij dat ik klaar ben nu.Ik ga afsluitenIk wens jou en bekkie een goeie nachten voor morgen een fijne dag.Succes met je opdrachten en weltrusten voor straks Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Truste Witte.Bekkie is ook al weg, dus ik sluit deze draad maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden