smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Marjo: mooie dromen..... en met een zachte hand weer wakker worden hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Femke:D:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wat een famke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 3 x raden waar Soothe op stemmen gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik zie een naamgenoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Den Uyl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Niet op Femke.Overigens een leuk goed gebekt Famke.Mag haar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Fleur waar ben je? . Ben je nog niet tegengekomen dacht ik? Dwaal je ergens rond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 SjongejongejongejongeZo kan ie wel weer quote: Originally posted by: Hannah1Ik ga ook slapen en hoop niet te dromen over geborduurde kippebouten. Vrees het ergste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou wing als jij dit toepast op alles kan ik me er in vinden..Gebruik jij groene energie? Verplaats jij je milieubewust? Draag je kleren die niet zijn vervaardigd uit 4de wereldlanden waar kinderarbeid hoge toppen scheert? Of sta je enkel en alleen stil bij hetgeen je in je mond steekt? Koop je enkel bioproducten en komt je zetel niet uit één of andere megagigant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Geeft niet Wing, ik ben het met je eens. maar dan wil ik het graag aanvullen met de informatie dat alcohol en tabak op een gruwelijke wijze op dieren getest worden....dat je het maar even weet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 In onze voeding zit enorm veel troep. Thuis kan ik daar nog wel mee uit de voeten maar op het werk koopt men gemaksvoedsel wat ik dan mag mee-eten en waarvan ik zie dat de cliëntjes dat ook krijgen.Erg.... Een mallemolen, deels moet je het daar domweg mee doen. Héééél moeilijk om daar je invloed op uit te oefenen ook, .... grmpf. Je bent al snel een ouderwetse trut of zo...Ik snap je wel Wing. Ik schiet ook niet door. Vind het trouwens wel interessant dat er mensen zijn die idd erg ver gaan voor hun gezondheid.... maar ik heb mijn rokertje nog... ach... tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ze zijn toch niet van leer zeker die schoenen van je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ja, we komen daar gewoon niet uit met zijn allen.Maar gewoon doen wat we kunnen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Fleurtje, wat ben je weer balorig.We gaan elkaar toch niet aanvallen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ok Wing, Proefdiervrij heeft zelf een website, morgen zal ik met liefde verderspitten naar de juiste feiten. maar denk maar eens na, logisch toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hoi allemaal,Ik ben net terug van mijn koor en heb de longen uit mijn lijf gezongen.En dat voelde goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Proefdiervrij:http://www.proefdiervrij.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Geborduurde kippebouten zijn erg flauw ook, bah! Niet leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 O wat heerlijk Emmaroos!Zingen is zo heerlijk. Kon je je er in kwijt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik val niemand aan cathy...Het is niet gericht op één persoon. Het is een algemene opmerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Fleurtje je bent een deugniet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 naar één persoon..Mijn goed nederlands laat me in de steek..potjandorie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 En ik vloek beleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Als men, zoals ik laatst las, stukjes vlees aan elkaar plakt en het als biefstuk verkoopt wordt het ernstig tijd je eens af te vragen waar men mee bezig is.Persoonlijk probeer ik zoveel mogelijk onbewerkt voedsel te kopen, hoe dichter bij de natuur hoe beter.Maar ja, dan nog weet je niet 100% wat je koopt.Weggooien van voedsel kan ik al helemaal nietdus dat wordt bewaard. Brood bak ik sinds een jaarzelf zonder enig toevoeging en het smaakt verslavend lekker. Stem op Lijst Alf:DDe Vinexjager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden