Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Yep Borretje.Het leven is een leerschool.We doen ons best.Het bad wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik ga mn dak open maken. vanuit de binnenkant. Wish me luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik log even in om Blondie sterkte te wensen, ik hoop dat je de huisarts te pakken hebt kunnen krijgen..Deze rechtse stemmer gaat weer aan den arbeid!! Kom af en toe nog wel even kijken want ik kan het vandaag toch niet laten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Vooruit, nog eentje dan, dan hou ik er over ophttp://proefdiervrije.hyves.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik heb een vlierinkje van een 0.5 meter2 opengehaald. Ik zie nix natuurlijk. Wachten op een regenbuitje. Als ik het iig maar kan afvoeren, kan ik weer in die fijne kamer slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hoi!Ook mutsje marjohield het uit de slaapNachtelijke inzichtelijkhedenLevensloopje weer wat duidelijkerTegen het ochtendgloren tijdens hetontwaken van de natuur viel ik in eenvredig slaapje me ergens in een jungle wanendNu is het dagEn hier sta ikEerst maar stemmen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Forumjungle! Nice oneLater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bor heb je je brief nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 En? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Oh dear...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Toe Bor, we zijn zo benieuwd voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 O, o, lief Borretje, dat klinkt niet zo goed meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hou mijn hart vast:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wat is nu de strekking van de brief dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: marjoForumjungle! Nice one------------Ja Mar, mee eens...En fijn dat je ietsepiets weer verder kunt met je levensloopdingetjes...Is het om te huppelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bor wat jammer! Dit schiet niet op zeg!Kun je omverduidelijking vragen, want: wat staat er nu eigenlijk...terwijl ze eerst doen alsof je hem snel thuis kunt krijgen? Verd... zeg!!Meid wat rot voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hoi Borretje,Heb je iets kalmerends in huis?Even de scherpe kantjes er vanaf.Niet gaan drinken!!!!Bel ze op, en vraag wat dat perspectief gedoe behelst.Sterkte Borretje en... koppie erbij houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Blondie :-(Zag je pb te laat..pas nu ff op de site en schrok en dan kon ik plots het antwoord knopje niet meer vinden..Kom op meid, je kan het wel. Laat je niet hangen hé. Voor even wel, dat mag maar de situatie is niet uitzichtloos hoor. Zo voelt het wel maar het is niet zo..echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ai borretje..Heb het verhaal niet helemaal gevolgd maar klinkt verre van leuk..En dat is waarschijnlijk een understatement Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Sterkte meid, houd je goed!!Voor de anderen ook: Kop op, maak er iets van vandaag.Ik ga d'r uit. Even leuke dingen doen vandaag. Film of zo...latersss:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ja Bor. en het ergste is dat jij de fouten van een ander moet gaan oplossen. 't Is wat Soothe ook zegt, heb je niet iets in huis waardoor de scherpe kantjes er af gaan?Blondy ik zie dat je ingelogd staat. Hoe is het nu met jou? Voel je je een beetje rustiger of is het nog steeds erg moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nee Borretje, daar ga je niet spontaan van aan de drank.Het triggert, dat is zeker.Later, wanneer alles nuchter doorleefd is, kom je sterker terug.Ik heb ook heel wat op mijn bord gehad.Van een andere orde, maar toch.Drank doet het overzicht verliezen en dat heb je nu nodig.Bovendien maakt dat de situatie nog ingewikkelder.Rationeel blijven denken.Heel belangrijk nu, gegeven de omstandigheden.Actie ondernemen en je niet laten afschepen.Duidelijkheid moet er komen.Sterkte.Boodschappen doen.P.S vraag naar een ander. Druk op de ketel houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 En een vervanger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................Een afspraak voor elkaar gekregen bij mn huisarts... Met veel doorzettingsvermogen...................Psych pas volgende week, maar dat is ook wel mn eigen schuld...........Even voor de duidelijkheid, niet gedronken, maar wel een beetje typsie door meer AD in te nemen dan dat voorgeschreven is...........Vandaar mn huisarts gebeld................ AD helpt niet afdoende............maar zelf ophogen ?Werk net gebeld, ga niet !!! Nu eerst ikke......................GEBROKEN:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Blondie lief? Zie je enkel donkere wolken en wil je in een hoekje kruipen en hopen dat de wereld op je neerkomt? Voelt het zo zwaar dat elke dag een kwelling is? Ben je bang als je 's morgens opstaat, niet wetende of je het wel haalt? Ben je in paniek nu...Het gaat niet gebeuren. Ik weet niet wat ik je moet zeggen maar weet hoe het voelt. Probeer één ding tegelijkertijd aan te pakken. Moest je nu achter mijnen hoek wonen hé!! Ik stond al lang aan je deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden