Spring naar bijdragen

Woensdag 9 Juni

Aanbevolen berichten

yvonne,

dat heb je helemaal goed gelezen!
ik persoonlijk waag me daar niet aan! :D

ik ga ondertussen stoppen!
er staat hier een grote vrachtwagen voor de deur
helaas geen zand in zakken, maar er wordt een berg gestort :huh:

laters weer1
ik log af en toe wel in
vanwege de spierpijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Dar en Alf,

Dar: ik geloof dat wij dan buurtgenoten zijn? Ik ben v.w.b. het referendum nog aan het twijfelen:
Ja, voor een beter milieu of Nee, vanwege weer een geldverslindend project en nu niet handig voor de stad.
Maak eerst maar eens die NZ-lijn af.

Alf: Groen LINKS kies ik vanwege de enige partij die om mensen en milieu geeft.
Maar als je goed naar het programma kijkt, dan heeft GL misschien ook wel typische 'rechtse'
voorstellen: kortere WW, AOW-leeftijd omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel af en toe Bol, komt er een zonnestraaltje tevoorschijn en dat geeft me moed.
Dan denk ik dat de AD begint te werken.
Ik ben sinds maandag op 30 mg overgestapt alleen ik neem ze voor de nacht in en op 15 mg sliep ik er heerlijk op maar nu niet meer.
Dan zou je kunnen denken, neem dan 'smorgens één en 'savonds één maar dan ben ik bang dat ik overdag duf ben.
Ik moet het maar eens uitproberen op een dag dat ik niks te doen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou volgens de buienradar moet het hier hozen. Waar dan? Hier in ieder geval niet.
Tja, ik denk dat ik tussen de buien door eens heeeeeeel rustig ga beginnen met het uitgraven van het andere vijvertje. 'k Loop regelmatig naar buiten om te kijken naar de vissies. Wat is het toch mooi mensen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heydeho! Ik heb mijn vaderlandsche plicht alreeds gedaan. Dacht vroeg te zijn, stond er al een rij.

Emmaroos, succes met het gesprek vandaag. Het is dan nog maar intake, maar toch een begin.
Ik zal voor je duimen.
En voor Borretje ook.

Ja, er werd me gisteren gevraagd of ik een kruising bordercollie/herder wilde opnemen. Maar ten eerste kan ik niet bezig blijven met afgewezen honden opnemen, hoe graag ik het ook zou willen. En ten tweede past het ras niet bij mij. Ik ben een mens voor honden waar je lol mee kan maken en die je niet vaak hoeft te corrigeren. En dat moet je bij herdersoorten wel, een beetje autoritair zijn.
Maarrrrr: mijn exzwager zijn herder is een paar maanden terug doodgegaan, en hij gaat vandaag kijken of de hond en hij met elkaar overweg kunnen. Gelukkig maar, want het zat me toch niet lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Emma,
Parkeergarage... ja verdient zichzelf wel weer terug. En ik ben ook wel voor minder auto's
op straat of auto's die rondrijden op zoek naar een plekje. Ik ben er uit: ik stem voor!

"Campers" refereert naar een Britse comedyserie uit de jaren '90.

Jacq: Goed van je;
Borretje: Ik zal voor je duimen;
Blondie: Wat iemand hier al zei: Zorg eerst voor je eigen gezondheid. Je kunt gif omzetten in medicijn;
Houtje: mijn 'beesies' gaan naar een buurmeisje;
Igor: sterkte vanmiddag.

ps: ik moet nog douchen... en zometeen stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, maar Emmaroos, ik zeg ook niet dat het geen lieve honden zijn!
Mijn ervaring met grotere honden zoals herders, bouviers, rotweilers enzo is, dat ze algauw dominant optreden, en je dus steeds moet bewijzen dat JIJ de dominante bent. Dat zegt niets over hoe lief ze zijn, en er zijn natuurlijk ook uitzonderingen op de regel.
Maar ik laat het maar bij deze drie, die zijn goed aan elkaar gewaagd en al druk zat.

Bol, hij zit al in het asiel, die hond dus, maar ik heb zo'n idee dat mijn zwager vanmiddag met een hond thuiskomt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi
Ik lees zo even bij eerst snel naar de apotheek,medicijnen eindelijk...... ophalen. ben er niet blij mee de valium en de seraquel maar het moet maar even, de valium is voor s'nachts hoor btw!

Anders hou ik die spooknachten brr moet er niet aan denken, maar ik neem er maar 1 in de drie dagen, we moeten niet wennen aan die roes he:D

Ik reageer zo als ik terug ben.

En bedankt voor de bemoedigende liefe commentaren van jullie, ontroerend.

Tot zo enne borretje als ik een postbode zie, sleur ik hem/haar de auto in naar jou toe hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ga er vandoor.
Heb nog een hoop te doen, heb nog even op buienradar gekeken bol, ik ga de was niet buitenhangen dus.... zie dat die hoosbuien die jij nu hebt ook deze kant opkomen :D

Lieve mensen, allemaa een fijne dag verder. Extra knuffel voor diegenen die daar behoefte aan hebben:
(( :heart: ))

Laterrrrrr
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dag Yvonne, een fijne dag.

Igor, toen ik drie jaar geleden de adb-training van Tactive deed, raadde mijn begeleidster me aan, een hond te nemen. Ze zei er zelf bij dat dit geen professioneel advies was, maar een gevoel van haarzelf.
Nou, een beter advies had ze me niet kunnen geven.
Geen drup meer gedronken! Nou, een beetje overdreven, maar een hond gééft structuur, een reden om de deur uit te gaan, je verantwoordelijk en nuttig te voelen.
En weet je..... de asiels zitten vol met honden die naar jouw liefde zitten te hunkeren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

THNX voor alle lieve berichten hier om met mij mee te denken......

Hier om 6 uur door mn manneke wakker gemaakt... Op de bank !!!
Wilde hem niet nog eens een vervelende korte nacht gunnen...............
Erg beweeglijk en onrustig tijdens mn slaap.............
Dus maar op mn loungebank blijven liggen................

Dar :
Je bent een schat, duidelijker kun je het niet maken......
:heart:
Heb hier al meerdere instanties over de vloer, psych, voor mij en mn zoon, huisarts voor mn depri-stemming, zelfs op mn werk hulp aangeboden wat betreft RET-Therapie.......

Maar kom er op de een of andere manier niet uit.. Blijf hangen in mn verslaving ...
Vechten !!!! En dat ben ik zat.................

En Vie :
begrijp wat je bedoelt over loslaten van mn onverantwoordelijke partner...
kan ik er nu effe niet bij hebben...
Heb daar ook een heftige discussie over gehad, zowel met hem alook met zn mams...
Uitkomst nog wat onzeker......... Ben de eerste die het hem zo duidelijk verwoord........ Nog effe wachten wat dit brengt.........
wie weet nogf wel meer onzekerheid !!!!!!!!!!
Sluit ik nu mn ogen voor ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, het was een beetje kort door de bocht van me (maar ook nog wel heel vroeg in de morgen ;) ) maar ik weet hoe moeilijk het is, wat die partner betreft dan.
Ik heb twee langere relaties gehad met heel lieve losbollen. Ik wist, verstandelijk, dat het niet goed voor me was. Het zijn namelijk bodemloze putten. Je gooit er energie in en je krijgt er niks voor terug. En op een gegeven moment is jouw tankje ook leeg.
Maar ze zijn zo lief.... Hoe zal hij het ooit rooien zonder mij..... (Ging trouwens prima, achteraf gezien.) En we hebben toch heel wat meegemaakt samen....
Een heel lastige situatie! Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Vie

Blondie, het was een beetje kort door de bocht van me (maar ook nog wel heel vroeg in de morgen
;)
) maar ik weet hoe moeilijk het is, wat die partner betreft dan.

Ik heb twee langere relaties gehad met heel lieve losbollen. Ik wist, verstandelijk, dat het niet goed voor me was. Het zijn namelijk bodemloze putten. Je gooit er energie in en je krijgt er niks voor terug. En op een gegeven moment is jouw tankje ook leeg.

Maar ze zijn zo lief.... Hoe zal hij het ooit rooien zonder mij..... (Ging trouwens prima, achteraf gezien.) En we hebben toch heel wat meegemaakt samen....

Een heel lastige situatie! Sterkte.

Pffff... niet wat ik wil horen, maar je hebt wel gelijk en weet dat ook wel...
Heb hem afgelopen vrijdag voor het blok gezet, beschuldigde mij van oproering wat betreft zijn gebruik van cannabis...
Zn moeders gebeld en haar effe duidelijk laten wten dat het niet alleen van mij af kwam......

Voelde me daarna wel schuldig, maar wil gewoonweg het beste voor mn kids............
BASTA !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een korte reactie
ik ben tot Houtje gekomen

Van mij mag iedereen stemmen wat ie wil
maar als je zegt dat je rechts stemt wordt
je al snel weggezet als asociaal, weinig begaan
met minder bedeelden, uitsluiten van mensen etc.
Ik ben absoluut geen bankdirecteur o.d.
woon in een gewoon rijtjeshuis(oude premie A)
we moeten allebei werken om het hoofd boven water te houden
een auto van 15 jaar oud voor de deur,
dit jaar geen buitenlandvakantie etc.
En toch stem ik rechts, omdat ik denk dat het nu
voor het land het beste is.
Ik heb alle debatten gevolgd, heb heel veel ervaring
met allochtonen, ben zeer begaan met anderen etc.

Ik heb het net op mn werk uitgelegd ,waar ze ook
bijna allemaal links stemmen, en ze begrijpen waarom ik
rechts stem. Omdat ik daar argumenten voor heb.
Ik kan dat hiet niet uitleggen, daar is het forum niet voor.

Wat hier wel geldt, is het al snel een oordeel over iemand hebben
een mening vormen op een paar gegevens. Doe ik zelf ook aan mee
maar ben me er van bewust en probeer dat dus zo min mogelijk te doen.
Ik ben niet boos, teleurgesteld of wat dan ook met dit bericht
maak je geen zorgen, maar wilde het wel even kwijt.

Een fijne dag, ik moet aan de slag, aandacht geven aan mensen
die het nodig hebben. (ik moet nog stemmen trouwens, nog geen tijd gehad)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...