blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Pffffffffffffff---- Zit echt behoorlijk met mezelf in de knoop... Laat jullie er niet van weerhouden er weer een lekkere alcohol-vrije dag van te maken/// Doe ik ook niet, maar hierbij wel mn relaas van gisternacht.....1 Werk : Als ik nu voor therapie ga is mijn kans op een vaste baan weg heb het prima naar mn zin op de afdeling waar ik nu werk, maar wat als... en wat voor mijn verdere carriere..... Zal altijd in mn arbeidsverleden staan !!! Dus geen kans meer op het werk dat ik zo graag doe 2 Mn kids... Zoon is autistisch, hoogbegaafd... Begrijpt er echt nix van wat er nu allemaal gebeurt... Dochter deste meer.... Ook hoogbegaafd en met dr 8 jaartjes oooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Zo wijs, begrijpt maar al te goed wat er aan het handje is... 3 Mn ex, vader van de kids Wil de kids bij hem.......... Right, begrijpt zijn zoon niet eens en zou het liefst zn kids meenemen naar zn geboorteland... En zn dochter ??? Liefst gesluierd en besneden aanbieden aan de hoogste bieder !!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........ 4 En dan nog mn manneke nu (liefje dus) Is een schat, maar verantwoordelijkheid ????????????????????????????????????? No way !!! Begrijpen jullie nu waar ik mee zit ????????????? Keuzes, ja !!! Niet dus Sorry voor mn uitlating en zorgen... Gevoel dat ik met mn rug tegen de muur sta............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goeiemorgen allemaal. Uit bed gesmeten door de regen en omdat het alweer zo lekker vroeg licht is. Strakkies een regenhoedje op en de paaaaden op, de laaaanen in.Jammer Blondie dat er vanmorgen vroeg nog niemand aanwezig was om je bij te staan.Al had ik je niet kunnen helpen waar het je kinderen betreft. En ook niet waar het je huidige partner betreft, want dan zou ik toch gezegd hebben: een onverantwoordelijke partner kan je nu niet gebruiken, vort ermee, hoe lief hij verder ook mag zijn. Ik begrijp alleen niet waarom je kans op een carrière verkeken zou zijn als je in therapie gaat? Half Nederland is in therapie! Ook mensen in topfuncties. Vandaag stemmen. En aan iedereen alvast een bakje koffie om wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 goede morgen allemaal.blondie heel veel sterkte. ik heb geen goede raad voor je helaas. maar het zal toch eerst met JOU goed moeten gaan, daarna kun je de andere problemen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goedemorgen Vie Dar en Blondie en Carolien.Koffie staat voor me en het regent hier nog niet maar komt nog wel:huh:Nollie en Fie gevoerd en zijn lekker naar buiten maar als het gaat regenen zijn ze zo weer terug.Blondie zoek de gepaste hulp. Je gezin heeft je nog lang nodig.Werk zal wel loslopen gezondheid gaat voor. Een bosje alvast voor jou om je op te fleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 was een beetje de weg kwijt . ik kan niet drinken/mag niet meer drinken. ik doe stomme dingen met een zatte kop. gisteren weer eens de vloer gekust en die is bikkelhard kan ik je vertellen. maar eigen schuld dikke bult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Zo dat was me toch een korte spooknacht. Kon niet slapen gisteren dus ging ik om half 5 naar bed/bank toe!Blondie we hebben het er vanacht lang over gehad, als ik zo terug ben van de kids naar school brengen praten we verder!Zo even de kids wakker maken en douchen en dan naar school weer brengen,heb gelukkig de auto dus ze kunnen wat langer liggen dan normaal.Zo terug meiden/mensen!!!Gooi maar vast wat koffie deze kant uit!aangepast, in de haast met twee kids links en een kop koffie en autosleutels rechts spelfoutjes gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Blondie, wat een moeilijke dingen allemaal. Veel sterkte hiermee! Alle anderen een goedemorgen. Wilrijk bijna thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dar,lief dat je eraan denkt hoor:heart: Ik zal eens gaan nadenken over je vraagstelling en ik kom er zo op terug hoor als ik die aapjes klaar heb voor school.Standvastig en stabiel ja dat ben ik nu wel ja, tuurlijk de strijd blijf je voeren maar het gezonde verstand overwint!!!'Zo nu gauw naar boven rennen want ze zijn nooit te laat geweest en dat wil ik zo houden:DTot zo lieverds enne ik stem ook links Alf, niks mis mee. Het rechtse gedachtengoed past niet echt bij mij,sorry;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hoi Borr. Hoe laat komt vandaag de postbode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bor,is hij wel weer terug?kan me goed voorstellen dat je geen oog dicht heb gedaan.maar ik zit ook te lezen dat er een advies is gekomen om meneer weer naar huis te laten komen.hopenlijk gebeurt dat zo snel mogenlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 morge witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Log alleen maar even snel in om te zeggen dat alles OK is en ik mijn uitglijder van zondag weer te boven ben. Heb weer een ontzettend drukke dag vandaag dus ga er nu snel vandoor.Sterkte voor allen die het vandaag nodig hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goeiemorgen igor, Desi, tasseke, witte, borretje, jacc, niwi en dar..... na alle regen van van gisteren nu weer een voorzichtig zonnetje gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ah Gelukkig Bor!je schrikt je een hoedje!brengt ook wel weer een glimlach "helemaal naar huis toe lopen"maar de bedoeling is het niet.schrijf je dit soort dingen ook allemaal op?altijd handig om later op terug te kunnen vallengewoon datum, gebeurtenis en gevolg, actie en eventueel contactpersoon.het lijkt zinloos om dit soort dingen op te schrijven maar na vijf jaar ervaring met RvK ben ik wel doorgewinterd.en beter te veel noteren dan te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Morrie Tas, hoe is t met je tuin?gelukkig dat hij weer terecht is Bor.sterkte Bondie, lastige situatie waar je in zitIgor, je kunt beter iets levendigs knuffelen, ipv de grond.En nieuw hondje, is dat niet wat???Caro, je hebt t er steeds over dat je in jezelf zit te kletsen hier,maar jij als ouwe rot van t frum weet toch wel, dat je altijd gelezen wordt hier?Zo hee zoveel al getikt voormijn doen op de vroege morgen, ik sta versteld van mezelf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 morge yvonne!regen van gisteren? geen regen gezien (ok, wel om 16.00 één buitje)ik ben zelfs verbrandt in mijn nek!Hopenlijk hebben we al de regen vannacht al gehad en blijft het verder droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 bor waarom moet er dan nog zolang gewacht worden? dat is toch alleen maar het kind plagen en hij wordt er niet beter van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goedemorgen allen(dan vergeet ik niemand),Sorry hoor maar bijlezen is écht geen doen meer.Dus toch maar even wat losse flodders:Blondie, zoek aub hulp.Als je kids gediagnosticeerd autistisch zijn kun je een pgb krijgen voor de kidszodat je extra hulp in kan kopen voor de kids.Een vriendin van mij heeft dat ook, en haar zoon gaat regelmatig een weekendjeweg met "lotgenoten" dat doet hém én zijn moeder erg goed. voor haar is er trouwensook extra begeleiding thuis, omtrent het omgaan met zoon en hulp geven met huiswerken zo.En ja, je baan, ik ben het wel met Dar eens.Dar: heb je je Texelse lamswollen shirtje al gewassen?Alf,beste jongen,hier nog een linkse stemmer. Net als Dar, vanaf mijn 18e.Ik ga niet voor oubolligheid en kneuterigheid, maar voor solidariteit en eeneerlijke verdeling van de lasten.Maar je kent mij langer dan vandaag hè.En verder denk ik dat we op dit forum te maken hebben met weinigbankdirecteuren, groot-aandeelhouders enz.Maar veel ploeterende mensen (vrouwen) die niet voor niets met dedrank problemen hebben gekregen.*volgt een heel verhaal dat ik heb weggehaald*Goed, effe wat anders:mocht iemand nog Beessies scoren bij onze grootgrutter en bereidzijn ze ter adoptie af te staan, dan zouden wij er erg blij mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bor, gelukkkig issie weer terecht dus. En nu maar hopen dat die brief komt vandaag. Tas heeft gelijk hoor: alles noteren... kan je alleen maar van pas komen nog. Tas, de regen was er gisteravond en vannacht.... Maar nu gelukkig weer een stralende zon.... zo leuk als de zon het wint van de wolken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik zit te wachten Witte!te wachten op vijf kuub zand!ach, zijn maar 70 kruiwagentjesen alssss klappppeeerrrrr van de week!heb ik ook nog de oppas!mmm, volgens mij had ik vandaag beter kunnen gaan peuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 witte ik zit er wel heel hard aan te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hoe moet jij nou toch aankomen??Jewerkt als een bouwvakker TasEn trouwens zo ver wonen wij niet van elkaar,maar hier heeft t gister gehoost.wel lekker hoor voor mn moestuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden