Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010


Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
borretje

Hier Bor weer, omdat ze dat beloofd heeft aan een aantal van jullie.


Terug komend op de vraag hoe Bor weer lucht heeft gekregen het volgende:




Borretje zocht afleiding want ze had vanmorgen vreemde hersenspinseles,


Van moord tot zichzelf dood zuipen dan maar. Dus gaat Bor op het advies van medefrummers dapper met hond op weg naar de drogist, om wat kalmerends. Eenmaal bij de drogist loopt ze dan toch maar door naar de plaatselijke supermarkt. De supermarkt waar ze al een paar weken niet meer alleen naar toe gaat, bang om toch weer in herhaling te vervallen. Nu loopt Bor rechtstreeks naar de welbekende lekkere drankjes.


Ze kijkt in haar tas, genoeg geld en bankpasjes. Drank genoeg dus uitzoeken is mogelijk. Vervolgens als Bor daar een tijdje vertwijfelend staat, valt het haar op hoeveel blikjes, flessen en zelfs kratten die winkelwagens in gaan. Ze moet zichzelf bedwingen om niet iedereen te waarschuwen voor het gevaar ervan.




Eenmaal bij de kassa, bij het afrekenen ziet Bor een pasfoto van haar zoon in haar beursje.


En vervolgens loopt Bor met opgeheven hoofd en een pak fruitdrank weer naar huis.


Dood zuipen; lekker makkelijk!




Tot zover
:sun:



Je klinkt wel wat opgewekter :) Doodzuipen is moeilijk en een lijdensweg dus laat lekker zitten :)

Heb net bij rondom 10 aangekaart dat ze eens een uitzending moeten gaan maken over hoe gevaarlijk alcohol is en er vele vele mensen meer alcohol misbruiken dan drugs. Dus als ze op de zorg willen bezuinigen...alcohol weg!

Goed gedaan Bor! Lekker Fruitdrank :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb wat foto's
Van de glitterrok die ik zojuist gemaakt heb en zomaar in 1x lukte :)
Wel even je hoofd scheef houden want de foto is op zn kant
En de andere is de ruimte die ik wil gaan gebruiken als danszaaltje
Ik slaap nu achter de kasten, dus bed gaat naar boven en alleen de boekenkasten moet ik een plekje voor verzinnen.
maar volgens mij perfect geschikt, wat het is echt zo'n blokkendoos, dus spiegels aan de muur en klaar is clara
http://img189.imageshack.us/sl....php?id=dsc01199eb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Desi, ja hoor, hier al terug in een bootje, maar wat een verschil met drie dagen geleden. Ben al kletsnat geweest en deze keer niet uit plezier :angry:
Hai Alf, weer een prachtige foto van jou overlaatst hé ;), en ze mocht blijven staan deze keer :)
Tida, Jacc :present:
Bor, toch knap verzet hoor, daarom dat ik je meeneem op vakantie hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey kanjers,

Thnx voor jullie lieve en steunende woorden gisteren...
Zat er helemaal doorheen...

Ook nu nog grote vermoeidheid en een verschrikkelijk down gevoel, maar blij dat ik bij de HA ben geweest om hulp te vragen.
Mijn Anti-depressiva wordt verdubbeld per direct en hij gaat een andere hulpverlener/psych of therapie erop zetten aangezien hij niet het idee heeft dat mijn psych waar ik nu loop mij de hulp kan bieden die ik nodig heb...
:(

Ook gevraagd naar Refusal, maar dit wil hij niet voorschrijven, omdat hij mij nu veels te labiel vond en het risico te groot is dat ik toch ga drinken ondanks de refusal...
Sprak van een ernstige depressie en benadrukte nog even de effecten van alcoholgebruik in combi met mijn depressie en de medicatie...
Begrijp zijn uitleg wel en ik kan me voorstellen dat hij daarmee voorzichtig is, dus moet het dus toch zelf in de hand houden (niet drinken dus)

Heb ook een kleine reprimande gehad van moderator over mijn schuttingtaal en mijn noodkreet...
Wil mijn excuses aanbieden voor een ieder die zich misschien zorgen heeft gemaakt of ik mezelf wat aan zou doen... Is niet mn bedoeling geweest...

Afijn, en nu effe teruglezen...

Blondie
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam het volgende
bericht tegen...

quote:


Originally posted by:
Tida

Rapi, wees niet bang. Ieder met een andere mening laat ik, zeker op dit forum, in zijn waarde
:)



Daar geloof ik niets van
stel dat ik zou zeggen op de PVV gestemd te hebben
dan wil ik nog wel eens zie hoe je
reageert! Ook gelet op wat je eerder zei..

Het valt me op dat veel mensen zo tegen de PVV
ageren, toch gek dat anderhalf miljoen
mensen daar anders over denken en dat zijn
zo bleek gisteren ook uit onderzoek, echt
niet alleen mensen uit achterstandswijken of
laag opgeleide mallooten. Wel eens het partijprogramma
gelezen? Of is het vooral na blaten wat de media voorspiegelt
wat zoveel mensen doen. Vond dat bij Fortuyn ook
altijd zo stuitend, dat ongefundeerd oordeel vellen, iemand wegzetten zonder
nou eens echt goed te luisteren en met tegenargumenten te komen.

Ik heb me er wel in verdiept en ken zelfs 'nieuwe nederlanders' in mijn omgeving
die op die partij gestemd hebben, gek hè. Ik kan wel verklappen waarom,
maar denk daar zelf maar eens over na.
Ik kan ook wel negatief gaan doen over bepaalde partijen en gisteren heb ik
idd, Vie, me wat schertsend uitgelaten over links, een beeld om te prikkelen gegeven
Als ik gisteren Koenders zie of Hamers kan ik daar van alles van vinden, maar dat doe ik niet
laat ze in hun waarde en luister goed naar wat ze beweren en vel dan een oordeel.

Ik heb er niet op gestemd, op de PVV o.a. omdat er geen coalitie mee
te maken zal zijn. Een coalitie vormen wordt sowieso een ramp,
er is geen enkele bevredigende samenstelling te bedenken.

Volgende keer ga ik denk ik niet meer stemmen
of alleen op een partij als Mens en Spirit.

Of op Jetta Klijnsma (PvdA, jaja) o.d, iemand die écht bewogen is met de medemens
een heerlijk mens, wat een positivisme!
Werd hier op geattendeerd door mijn K-vriend en heb haar gezien op TV.

Verder vind ik niet dat we hier uitgebreid over politiek moeten gaan praten
daar is dit forum niet voor, maar de verschijnselen uit de politiek doen zich
hier ook wel eens voor: vooroordelen, het negeren van mensen , tegen
stellingen creëren (niet drinkers vs wel drinkers), met modder gooien,
achterkamertjespolitiek(pb), etc.
Wat een speeltuin...

En nu eens kijken
of ik hier nog veilig terug kan komen
Ben benieuwd..:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy en Bor: geeft niet maar het valt me gewoon de laatste tijd op dat er zo vaak over mensen heengewalst wordt, dat stoort me. Ik heb het niet over mezelf want ik red me wel, ga al een tijdje mee, maar zeker voor de nieuwkomers, we weten allemaal hoe moeilijk het is in het begin en dan vraag ik me af: hoe hard moet je tegenwoordig op het forum schreeuwen om aandacht te krijgen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Woman wat ontzettend mooi zeg. Ik vind het altijd zo knap dat mensen op die manier, hun lichaam kunnen laten bewegen. Wat ik wel jammer vond is, dat ik de onderkant niet zag. Was erg benieuwd naar de kleur broek of rok die je aan had. Ik zag een glimp van robijnrood klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje :

Wat ben jij een toppertje zeg !!!
Droog blijven en ondanks alle verleiding niets halen en dat met al je sores....
Je mag zo trots zijn als een pauw voor de prestatie vandaag...

:present: en een dikke knuffel voor jou !!!

Bol :

Ben ook zo trots op onze forummoeder...
Eindelijk neem je tijd voor jezelf en je weet het ook zo goed te verwoorden !!!

Knuf en :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een paarse sari rok aan Bolletje.

quote:


Originally posted by:
bolletje

Goh Woman wat ontzettend mooi zeg. Ik vind het altijd zo knap dat mensen op die manier, hun lichaam kunnen laten bewegen. Wat ik wel jammer vond is, dat ik de onderkant niet zag. Was erg benieuwd naar de kleur broek of rok die je aan had. Ik zag een glimp van robijnrood klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...