Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010

Aanbevolen berichten

Foei, wat een moeilijke situatie. Ik had dat idd niet begrepen en fijn dat je het me wilt vertellen. Dat verandert mijn gezichtspunt natuurlijk wel. Uit ervaring weet ik hoe zwaar mantelzorg is maar 10 jaar lang? Wat een doorzetter ben jij zeg. Goed dat je inmiddels wat afstand durft te nemen en de tijd neemt voor jezelf.

:):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Bor en Bol, doe er kalm mee aan meiden! Goed voor jezelf zorgen:rose:

Poeh, ik vind de uitslag van de verkiezingen toch nog een behoorlijke afknapper zeg. Was de pvda met 1 zetel de grootste gebleven/geworden, dan had het net wat minder erg geweest, vind ik ... Ben erg benieuwd hoe ze hier uit gaan komen!

Woman, succes met je vliering.
Igor: weer op de rails?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi cathy begin weer een beetje uit de put te kruipen gelukkig, zit nog niet helemaal weer op de rails sorry.
ik moet een afspraak maken met de HA voor iets wat niet zo heftig is antabus. :o

Bol ik vindt het prettig dat je het verhaal even uitgelegt hebt. jij moet maar eens flink in de watten gelegd worden. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, heb de HA nog niet verteld dat het goed mis ging. ik heb daar nog geen tabletten voor, maar schijnbaar dat het erg heftig is en ik weet niet hoe gevaarlijk het is maar zo af en toe ben ik een eigenwijze ondanks de waarschuwingen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet wel lachen om die cd, ik zit nog iedere keer om te kijken of het nu de cd is die dat geluid maakt of is er wat anders?
doet me denken aan de hond, ik was heel zeker weten alleen thuis en zat de krant te lezen lekker relaxt
werdt in 1x de krant uit m'n handen getrokken, nou ik zat bijna tegen het plafond en de hond lag in een deuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héél af en toe heb ik het in mijn hoofd om weer een kat te willen.
Lijkt me zó knus en gezellig.
Maar ik moet eerst zeker weten dat ik hier kan blijven wonen... ik ga beslist niet over 1 nacht ijs bij zo'n beslissing.

Ik ben dus meer van de cats dan van de dogs;)

Kweenie, door mijn eigen opmerking moet ik ff aan het weer denken.
Hoe is het bij jullie?
Hier is het licht bewolkt en een aangenaam licht zonnetje. Als het droog blijft moet ik wel gras gaan maaien straks.... een heel karwei, pff.

Ga nu even wat anders doen.... kijk af en toe wel mee, want zit voorlopig pc werk te doen.
Latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje:
Gaat vast lukken dus, mooi! Hoop dat je er veel baat bij hebt.

Cathy:
Hier de hele dag al bewolkt, geen zon gezien. Katten zijn superleuke beestjes. Heb er zelf ook eentje. Mijn bejaarde dame is nu al bijna 16 jaar en licht dement;) Maar verder nog supergezond. Hou er dus rekening mee dat ze lang mee kunnen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks: ik had ooit kattenzussen die beide 18 werden.. heb dus wel wat ervaring.
Het liefst zou ik natuurlijk een jong katje grootbrengen, maar uiteindelijk denk ik dat het beter is om een asielpoes te gaan uitzoeken. Waaah, ik vind lapjes zo leuk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou nog wat aan Bol vragen.
Mis je Jos niet ook? Ik bedoel de Jos uit betere tijden?

Het lijkt me alles behalve leuk om zo lang niets van je te laten horen, uit zelfbehoud.
Een eerdere vraag was ook: hoor jij wel es wat van Jos?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman heb hier 5 keer een lekkage gehad. Telkens laten repareren en zag er piekfijn uit tot de volgende stortbui want toen vulden de emmertjes zich weer. Uit wanhoop een heel nieuw dak er op laten zetten. Denk je er vanaf te zijn maar nee hoor toen het weer ging regenen sijpelde het weer even hard. Firma gebeld die het dak opnieuw had gedaan met de waarschuwing er niet eerder vanaf te komen voordat het geregeld was of anders geld terug. Wat bleek nu de kitrand onder de bovenste vensterbank (buitern) was verrot en het water kwam toen via de spauwmuur naar beneden. Lag dus niet aan het dak maar aan een verhipte kitrand. Miss heb je hier wat aan om eens te (laten) kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...