Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja maar het is toch reuzegek dat het niet meer lekt omdat ik mn vlierinkje eruitgehaald hebt. dan zou het toch in mn emmertje moeten druppen....zucht...

Ik maak me grote zorgen, VVD en PVV, oeioeioei. Cohen mag zn borst natmaken.
Ik had het al een beetje gedacht, hoor te vaak in mn omgeving scheldwoorden jegens de buitelanders. Ik ga er nooit op in, ze zijn zo eng fanatiek dan brrrrr
En gaat Wilders ook iets doen tegen de pedo's in onze kerk ?????
Laat em eerst even in zn eigen land kijken voordat hij begint te schieten.
En al die mensen zeggen dan, wir haben es nicht gewusst.
Dom dom dom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daar moet je toch eens over gaan nadenken, Borretje.
Waarom gun je jezelf nou geen valdispertje of Valeriaan ?? Haalt even de scherpe kantjes eraf. Voorheen nam je een borrel, dan mag je nu toch wel een gezond alternatief hebben ? Je knapt er echt van op, haalt die grauwe kantjes weg, waardoor je weer beter kan nadenken over de situatie.
Je zit nu toch in een ongewone situatie ? je hebt echt grote problemen, dat hoef je niet stoer te doorstaan. denk er eens over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman:
lekkages het zijn rare dingen:( hebben hier al jaren last van en er zijn al ik weet niet hoe vaak gaatjes gedicht, randjes geplakt etc. Dan ging het weer even goed tot een mega hoosbui en raak! Nu houden we het sinds een maand weer even droog dus hoop ik maar dat de laatste reparatie inderdaad gewerkt heeft:) Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of ben je misschien bang dat BJZ daar achter komt? Dat ze dan zouden zeggen, zie je wel, ze is depressief en kan niet voor haar kind zorgen? Als dat zo is zou ik zeggen: Door het krankzinnige 'beleid' van BJZ ben je zo down en zorg je juist voor jezelf door hulp te vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je dank je Ekstertje, het troost me dat ik niet de enige ben.
Kan er een beetje van in paniek raken, omdat ik alleen ben in een groot koophuis komt het op me af.
Het lekt al bijna een jaar. Ik wil zo graag weer in die kamer slapen. Mn vader sliep er ook altijd. Is echt een toffe kamer met een schuin dak en balken. Zo'n tent gevoel. Snachts hoor ik de boten die van Ijmuiden naar Amsterdam varen.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeah, zo mag ik het horen :):):)

quote:

Originally posted by:
borretje

quote:

Originally posted by:
Tida

Ben eens met je, Vie. Als de boog altijd gespannen staat is dat echt slecht voor je geest en lichaam. Praat misschien ook eens met je huisarts, Bor?

Nou ja, zal er eens over nadenken dan.

;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het dakmannetje is al 3x het dak op geweest.
Het ziet er allemaal perfect uit. Dat is dan wel weer fijn om te weten. Een gezond dak boven mn hoofd. Dat ligt lekker als ik straks weer in mn tent slaap.

Nu hond uit en naar de markt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie heel veel sterkte meisie.:heart:

Zo Bol heeft de helft van een struik uit de grond en overmorgen de rest omdat ik morgen moet werken.
Ik zit ook nog steeds niet zo lekker in m'n vel. Wat apatisch vooruit zitten staren als ik zit dus zit wel degenlijk in een dip. Dus vanmiddag maar rustigaan doen en maar kijken of het binnenkort over gaat.
Er komen wel heel veel gedachten over het afgelopen jaar. Maar toch wel dat er erg veel gebeurd is bij Jos. God wat heb ik toen tegen mijn zin in moeten werken voor hem. En altijd die sombere, negatieve gevoelens bij hem die hij uitte. Ik neem dat dan mee naar huis en er staat zo weinig tegenover bij hem. Ik ben wel erg blij dat ik heel duidelijk voel waar het vandaan komt.:)
En ik ga voorlopig nog niet naar hem toe. Ben er al ruim drie weken niet meer geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Ja hoor lieve mensen.

Bor is er weer.

Husband heeft gebeld met BLZ zegt hij. Maar wat BJZ gezegt heeft wil ik eventjes maar niet weten.

Want ik ga straks maar even met de hond naar de drogisterij lopen.

En zo pakken we de lurven en de kladden maar weer bij elkaar vandaag.
:D

Fijn om je zo te horen :)

Het is allemaal heel zwaar en heb met je te doen. Verwen jezelf eens goed, dat heb je verdiend!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Borrie heel veel sterkte meisie.
:heart:

Zo Bol heeft de helft van een struik uit de grond en overmorgen de rest omdat ik morgen moet werken.

Ik zit ook nog steeds niet zo lekker in m'n vel. Wat apatisch vooruit zitten staren als ik zit dus zit wel degenlijk in een dip. Dus vanmiddag maar rustigaan doen en maar kijken of het binnenkort over gaat.

Er komen wel heel veel gedachten over het afgelopen jaar. Maar toch wel dat er erg veel gebeurd is bij Jos. God wat heb ik toen tegen mijn zin in moeten werken voor hem. En altijd die sombere, negatieve gevoelens bij hem die hij uitte. Ik neem dat dan mee naar huis en er staat zo weinig tegenover bij hem. Ik ben wel erg blij dat ik heel duidelijk voel waar het vandaan komt.
:)

En ik ga voorlopig nog niet naar hem toe. Ben er al ruim drie weken niet meer geweest.

Lijkt me goed idee. Niet verzetten tegen een dip. Het is een signaal om wat gas terug te nemen en 'uit te zieken'. Gelukkig kun je nog naar je werk, ook al is de sfeer moeilijk. Dat klinkt misschien tegenstrijdig maar ik ben een voorstander geworden van wel blijven werken, naar draagkracht, i.p.v. thuis te gaan zitten. Voor mij is dat iig funest.

Veel sterkte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tida. Ff een beetje een uitleg over mijn leven. Ik heb een vriend waar ik 10 jaar mantelzorger voor ben.
Het is een heel moeilijk iemand met een gedragstoornis. Dit heeft hij, ondanks zijn vroegere beroep, psycholoog, niet in de gate. Hij moppert, klaagt (hypogonder) scheld op iedereen. Bovendien heeft hij nogal wat narcistische trekken Niets is goed en hij is ontzettend zielig.
Hij ligt vanuit zijn bed, waar hij makkelijk uit kan komen, de mensen te commanderen. Hij is verhuisd van een eigen huis naar een bejaarde flat.
Ik ben er in die 10 jaar een paar keer bijna onderdoor gegaan omdat ik die sombere gevoelens mee neem, waardoor ik overbelast raak. Daarom ben ik nu een tijd thuis. Dat heeft lang geduurd voor dat ik die stap kon zetten. Nu komen al die gevoelens er uit omdat er nu tijd voor is. Het (beroep) mantelzorger is erg belastend.
We woonden gelukkig niet bij elkaar.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Igor,
Nee hij snapt er niets van. Ik kan niet ziek zijn of iets mankeren. Hoezo ik ben toch sterk. Alleen hij is heel erg ziek en zegt heel vaak dat hij binnenkort dood gaat. Dat loopt hij al zo'n 2 jaar te roepen. Nou hij is er nog steeds hoor. alleen hij zou eens uit z'n bed moeten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...