Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, en nu is het de hoogste tijd om aan de slag te gaan hier.
Tis trouwens inmiddels droog geworden hier.
Het wolkendek hangt nog wel zo ongeveer ter hoogte van de schoorsteen zo laag, maar dat mag um de pret niet drukken, ik blaas de boel wel even richting duitsland zodat de zon er straks doorheen kan piepen.
Lieve luitjes, kom straks vast nog wel even binnenrennen.
laterrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor????
Doe nou alsjeblieft geen domme dingen meid.
Je was goed op weg.
Je wilt je manneke weer terug.
dat gaat niet lukken als je iemand aan zijn stroppie over zijn bureau heen trekt en ook niet als je drie slagen in de rondte zuipt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar zit dat kind op te wachten.
Jeeeee wat geef jij hem dan een goeie start terug naar huis mee.
Je weet wel beter Bor,
En denk je nou werkelijk dat ze hem naar jouw man laten gaan dan.?
En denk je nou werkelijk dat je zoon daar beter mee af is?
Je gaf zelf aan dat jouw man er ook wel een paar lust.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als jij de pijp uit bent?
Zou hij dan helemaal stoppen met drinken of zou hij het dubbel op doen omdat er zo veel op hem af komt waar hij geen raad mee weet.
Kom op Bor.
Als je zo gaat denken ben je hartstikke verkeerd bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje: dat gaat zo niet werken. Je man kan niet èn werken en er zijn voor je zoontje en dan ga ik nog voorbij aan het trauma waaraan je je kind blootstelt en niet te vergeten je man! Het is niet allemaal koek en ei wanneer jij uit beeld bent, integendeel!:(
Nogmaals snap je machteloosheid, maar probeer jezelf te hervatten en aan jezelf en het veilige nest te werken waarin hij straks kan terugkeren. Laat die instanties maar een poepie ruiken door ze te laten zien wat je waard bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, om eerlijk te zijn Bor: je kunt er verder wel degelijk iets aan doen.
Als jij welke van de twee plannetjes uitvoert krijg je je kind niet terug , dat weet ik, en dat weet jij.
Blijkbaar is men er nog steeds niet volledig van overtuigd dat jij je drankprobleem voldoende onder de duim hebt... en als jij je nou gaat bezatten ben je daar nog het levende bewijs van ook.
Dat is dus geen optie.
Misschien dus toch maar de gewone weg bewandelen: contact opnemen met je advocaat (of de vervanger) en bezig blijven met instanties aan hun mouw trekken ....
Hoe ellendig ook, dat kan ik me best indenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pobeer het dan toch maar op je oude manier;) Dat geeft meer kans van slagen dan die laatste...
Schrik ook wel een beetje als je zo praat. Zit hier achter mijn pc-tje en kan dan niet inschatten hoe serieus jij zulke dingen zegt. Niet dat je ze niet moet zeggen hoor, maar ik kan zo weinig doen hier voor je...en dan voel ik me weer machteloos. Ik kan alleen maar luisteren en mijn mening geven en dan maar hopen dat je er wat aan hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje: ik kan me vergissen maar daarstraks stond er in je tekst "Ik wil je juist shockeren" . Nu heb je je tekst aangepast in "ik wil je niet shockeren". Apart.

Maakt voor anderen dat mijn reactie nogal fel overkomt. Hoop nu dat mijn reactie wel te begrijpen valt. Ik las nl iets anders dan dat er nu staat.

Maar goed, misschien heb ik het verkeerd gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi
Iedereen nog wel een beetje blij ?
Mijn plannen voor vandaag
Naar de markt
Poesje vertroetelen (ze heeft haar kip niet opgegeten)
Checken hoe het zit met mn dak, want ik voel nergens vocht of druppeltjes, dus ik wacht een fikse regenbui af,
Vanavond buikdansen
Owja en ik moet de post doen
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, ik heb vaak zoals jij gedacht maar ben enorm blij dat ik er nog ben. Niet eens zozeer voor mezelf maar absoluut voor zoon en man. Ik heb veel domme dingen gedaan en nu weet ik dat de depressie 'sprak' en niet mijn eigen ik.

Als je in staat bent je te realiseren hoeveel verdriet je achterlaat, misschien helpt je dat te voelen hoe belangrijk je bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi ( of niet mooi, tis maar hoe je het bekijkt).
Ik ga er nu echt vandoor, genoeg hulptroepen voor Bor verder lijkt me.
Bor, hou je haaks, denk dat je we over je snode plannen heen bent inmiddels.
Tida heeft gelijk als ze je vertelt hoeveel verdriet je degenen die jou lief zijn zou doen.......
Kop op en volhouden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman:
Balen hè zo'n lekkage. het kan vaak eeuwen duren voordat je de oorzaak vind is mijn ervaring. Maar de afgelopen dagen heeft het toch flink geregend, dus als het nu nog droog is? Heb ik goede hoop dat je binnenkort boven slaapt!:)
Enne....alles best gezellig hier hoor, was een misverstandje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...