Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol :D ik heb een epilady :P neem het mee en och een sneetje maken kan ik ook nog wel hoor. ik geef je ook 50- 50 alf :o als het maar niet te ver weg is want als ik op tijd moet rijden s'morgens wordt ik een beetje nerveus in de file's :D ik verheug me d'rop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal,

Het is bijna niet meer bij te lezen hier pfff
Ik wens daarom iedereen die het nodig heeft, daarom veel sterkte.
Ik doe het even zo, want er is geen beginnen aan, als je pas s avonds inlogt.

Oh ja, en ...... ik ben zo blij dat meneer Cohen nog niets heeft terug getrokken,
van wat hij beloofd heeft, voor mn formulier in de daarvoor bestemde bus deed:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje als jij zegt: laat maar, dan respecteer ik dat, al vind ik het wel jammer.
Blijkbaar ben je nu niet zo in de stemming om uit de doeken te doen hoe het dan wel zit.
Sterkte.

Witte, wat je ook gaat doen, doe het con spirito! :present:

Marika je pakt het mooi op. En eeeehhhh.... iedereen was hier ooit nieuw.
En jij bent ook nieuw voor mij, dus zeg ik hallo, welkom en ik hoop dat je je draai kan vinden en er wat aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik dacht in de gauwigheid te lezen dat Rita van het landelijke toneel ging verdwijnen. Ik vind het wel jammer, hoewel ik haar meningen meestal niet deel, vond ik haar toch wel een ludieke persoonlijkheid.
Och en wat kan ik toch soms een heimwee hebben naar die zalig nuchtere, heerlijke Jeltje van Nieuwenhoven..... Dat was pas een vrouw met ballen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Marika

Mupke was ik ook niet, ik zat op een eetdraadje te posten en las toen pas wat er hier gebeurde en wilde ook even van mijn kant zeggen dat ik er niet mee zit.
:)

Wat ik er eerder over schreef was ook niet zozeer tegen jou gericht. Of eigenlijk: helemaal niet!
Meer als algemene opmerking odat erover gesproken werd dat nieuwelingen weleens over het hoofd gezien worden.
Ik had ook niet de indruk dat dat bij jou zo was. Je was hier gisteravond toch ook in gesprek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik vind het wel heel erg wat er gebeurt al kan ik niet zo met je meeleven als een moeder dat kan.
Ik word er echter niet gedeprimeerd van als jij vertelt hoe het je allemaal dwars zit. Ik leef alleen op mijn manier mee. Kon me goed vinden in Dar haar opmerkingen, maar ja, zoals gezegd, ik heb zelf geen kinderen.
Maar als het jou momenteel niet helpt om het er over te hebben, dan houden we er toch over op?
Voel je in ieder geval vrij om je hart uit te storten als je er aan toe bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...