blondie6173 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Pietjebel : PB mag ook hoor !!! Maar laat effe wat horen...Zijn hier echt niet te beroerd om je sores aan te horen, willen je alleen maar helpen... Ook ik met mn eigen sores heb veel aan de adviezen van iedereen hier...Opent soms ogen en oplossingen waar je misschien zelf nioet aan gedacht hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 @ Alf,Ik vind het heel moeilijk om alles van iedereen te onthouden. Als ik me hier helemaal in zou willen storten zou ik de hele dag moeten lezen. Dat kan en wil ik niet. Dan gebeurt het inderdaad dat het lijkt alsof ik mensen soms negeer. Dat is niet met opzet. Dat is omdat ook m'n geheugen heel slecht is.Nu herinner ik me b.v. dat het Blondie is die net met AD is begonnen. Mijn frustratie is dan ook dat ik niet per persoon berichten op kan vragen om iemand wat beter te leren kennen. Deze draad gaat altijd zo snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Als je je frustratie hier opschrijft Tidakun je een reactie verwachtenEn als een ander forum beter geschikt is voor zulke opmerkingen waarom schrijf je het dan hier?Overigens spreek ik in het algemeenin mijn bericht naar aanleiding van jouw bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Bor ik wou je even een grote bos geven. knap van jeMarinka heel goed dat je alles weggekieperd hebt . volhouden.Blondie voel je je wat beter nu? en ga je weer werken of blijf je even in de lappenmand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 pietje gooi het eruit, misschien kunnen we je een tip geven, uiteindelijk moet je het wel zelf doen ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeIk snap je niet tida.. waarschijnlijk mezelf ook niet. Je voelde je oerlullig omdat je de naam was vergeten. Iedereen staat weleens ergens en denkt, wat dóe ik hier ookalweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Jane ik vind jullie niet belachelijk. Hoe kom je daarbij. Ik het belachelijk eigenlijk dat ik zo over mezelf denk. Dat moet veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: DesiJane ik vind jullie niet belachelijk. Hoe kom je daarbij. Ik het belachelijk eigenlijk dat ik zo over mezelf denk. Dat moet veranderen. Dat gaat de goede kant op Dees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfAls je je frustratie hier opschrijft Tida kun je een reactie verwachten En als een ander forum beter geschikt is voor zulke opmerkingen waarom schrijf je het dan hier? Ik schrijf hier omdat ik me niet op meerdere fora kan concentreren. Ben nu zo vaak mogelijk hier. Het hoort bij het leven, en zeker als je van de drank af bent met frustraties om te leren gaan. Dat geldt voor mij en voor anderen.Neem het niet persoonlijk wat ik schreef, zo was het niet bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Hoi igor, tida, en iedereen verder, want ik zie dat er een pak volk binnen zit.Ik ben ermee weg, ik krijg hier een pak slaag van het zandmannetje en betaal de tol van de zware terugreis gisteren. Moet eerst nog schip gaan losgooien EN vastmaken. En dit in de gietende regen. PfffffChiaoooo, everybody, maak er een fijne avond van, vanavond gaan jullie me niet meer horen, morgen heb ik nachtdienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Bol : Ik heb waarschijnlijk net niet teveel gedronken want ernstige gevolgen van de Antabus waren er niet. Alleen erg moe. Ik zal eens bepraten bij GGZ of de dosis kan verhoogd worden want zij hebben eerder al eens verteld dat zij geen hoge dosis gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik neem het niet persoonlijkTida, het is een algemene tendensdie in de maatschappij te bespeuren valtde zogenaamde tolerantie, het wegzetten van anderenen daar schreef ik nmi ook overWat ik wel vervelend voor je vindtis dat je moeite hebt met concentratie en onthoudenken ik ook, heel lastig zo af en toeen natuurlijk is dit forum er om je frustraties er uit te gooien dat deed ik dus ook!Ga je gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Hallo allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: Tida@ Alf, Ik vind het heel moeilijk om alles van iedereen te onthouden. Als ik me hier helemaal in zou willen storten zou ik de hele dag moeten lezen. Dat kan en wil ik niet. Dan gebeurt het inderdaad dat het lijkt alsof ik mensen soms negeer. Dat is niet met opzet. Dat is omdat ook m'n geheugen heel slecht is. Nu herinner ik me b.v. dat het Blondie is die net met AD is begonnen. Mijn frustratie is dan ook dat ik niet per persoon berichten op kan vragen om iemand wat beter te leren kennen. Deze draad gaat altijd zo snel Lieverd,Ik ben al ruim 3 maanden aan de AD hoor, maar is waarschijnlijk niet een hoog genoege dosis...Begrijp wel dat je niet op iedereen kan reageren, de draad gaat inderdaad soms wat snel...TIP : Via zoeken en dan naam ingeven kunje alles teruglezen wat iemand heeft geschreven...Maakt het soms misschien wat overzichtelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfIk neem het niet persoonlijk Tida, het is een algemene tendens die in de maatschappij te bespeuren valt de zogenaamde tolerantie, het wegzetten van anderen en daar schreef ik nmi ook over Wat ik wel vervelend voor je vindt is dat je moeite hebt met concentratie en onthouden ken ik ook, heel lastig zo af en toe en natuurlijk is dit forum er om je frustraties er uit te gooien dat deed ik dus ook! Ga je gang. Ben het helemaal met jouw frustratie eens. Zo denk ik er ook over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 En ik Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: DesiBol : Ik heb waarschijnlijk net niet teveel gedronken want ernstige gevolgen van de Antabus waren er niet. Alleen erg moe. Ik zal eens bepraten bij GGZ of de dosis kan verhoogd worden want zij hebben eerder al eens verteld dat zij geen hoge dosis gebruiken. Slik jij ze dan 2x per week Dees?Hallo Suusje. Kanjer:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Oh Blondie, dank je voor de tip!!Ellendig is dat AD vaak zo lang duurt eer het werkt. Ik slik Citalopram en dat werkte snel en bevalt me goed genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeAlf; mag ik ook meedoen dan? Met wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjequote: Originally posted by: suusje777En ik Alf? Alfie?? Ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 haha lol Alf[ie], en waaraan ga ik precies meedoen dan???I am in, je moet soms risico's nemen he haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nee 3X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 oooooooooooo, ben benieuwd hoe dit verder is gegaan als ik weer eens terugkom Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Bij Alf, borretje en mij natuurlijk Tida!!!Even tellen 1, 2, 3 ohoh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: DesiNee 3X Maar dat moet eigenlijk meer dan voldoende zijn wijfie. Krijg jij nu ook zo'n rare smaak in je mond als je gaat drinken? En heb jij nu ook al die verschijnselen van dat je hart sneller gaat kloppen, onder de rode vlekken komt te zitten, het heel warm en dan weer koud krijgt, en braken? Of is dat er bij jou niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden