Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Een vreemde naam voor een toetje...zit daar een verhaal achter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoi, ik ben er. (kondig mezelf maar even aan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Als ik aan wijn e.d. denk denk ik aan gifals ik aan die toetjes denk denk ik aan calorieën... Neem het eerste zeker niet en de tweede heel af en toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik heb weer een filmpje, op verzoek Van gisteren, is oefenen dus niet voor het echieGing even niet om techniek maar om gebruik van de ruimte en de energie. Dus brult u maar dan stuur ik een link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeHoi, ik ben er. (kondig mezelf maar even aan) Goed dat je het zegt anders had ik het niet geweten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat weet ik niet Alf, maar ik maakte vanmiddag tiramisu en ja, ik kan nooit laten om te googlen op wat iets betekent. Dus toen vond ik dat.Ik vond het wel leuk, een trek-mij-uit-de-put toetje.En nee, ik zit zelf niet in de put. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: womanDus brult u maar dan stuur ik een link. Jaaaaa.Ik zag net jouw creatie hier. Mooiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Stuur maar door Womanik verzamel ze...Trouwens...ik zou nog een antwoord krijgenhoeft niet hoor, ik snap dat je het druk hebt met de glitterjurken enzomaar zeg dan even dat je geen tijd hebt anders moet ik steeds naar de brievenbus lopen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hallo weekendlovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Misschien wordt je idd vrolijk van de Tirazat daar nou ook drank in of niet...mmmm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hallo Witte.Ik dacht altijd dat Tiramisu een likeurtje was. Niet dus? Toetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Slaap er slecht van, Alf. Dus nee even geen dierenleed meer voor mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoi allemaal,Woman je mag ze mij ook sturen als ze you tube zijn want hyves hebben we hier niet, wel facebook.See you tomorrow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Is hyves, Vlaams meiske. Toch maar proberen ? Tot morgen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik ga evenn een reep chocola halen. half Nederland aan de zuip vanavond, dan mag ik een reep. ben straks weer hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hee die Mupke,Goed dat je jezelf ff aangekondigd hebtanders had ik je zo overgeslagen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ja, maar ik ben nu ook heel even weg.Het zat me al de hele middag dwars dat ik nog maar een heel klein stukje sjokola in huis heb. En nu ik zie dat woman gaat halen, ga ik ook. Totzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 heb je al een luie huisvrouwen recept voor roti kunnen bemachtigen Dar??Ik zag vorige week onze a.s premier live... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Alf, in het orginele recept zit geen drank. Er zijn wel heel veel recepten te vinden waar likeur in zou moeten, maar dat is totaal niet nodig.Wel veel sterke koffie, dus daar zou je ook van kunnen gaan hyperen Halloo-oooo Mupke, hoe was je dag tot dusver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hee tante Vietje(moet ik altijd aan denken bij jou naam, had vroeger een oude buuf die zo heette)Alles nog con spirito?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: womanSlaap er slecht van, Alf. Dus nee even geen dierenleed meer voor mij.... Ik las dat ook W.Dat wil ik niet op mn geweten hebbenHet is ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: pietjebelde afgelopen week (ongeveer ) een kleine test uitgevoerd . in de spelregels staat dat je hier maar 1 account mag hebben maar het blijkt geen enkel probleem te zijn om een tweede account aan te maken . blijkbaar wordt er door tactive niet echt opgelet .en dat was de vraag die met de test beantwoord zou moeten worden . Oeps, ontdektIk ben eigenlijk ook Witte....Gauw eten nuLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoi hoi Alf,Ik heb zin om dit weekend is lekker te gaan stappenWeet jij toevallig nog iets leuks in Noord-Holland?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 jemig nu weet iedereen dat ik ontzettend in mezelf zit te kletsensteeds.Viel ook al door de mand, omdat ik neit wist hoe ik een fontijnkraantje moest zettenen omdat ik zoveel vrouwelijke eigenschappen had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden