tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bor,dan verdient hij een extra grote, dikke knuffel!het is niet goed om weg te lopen maar begrijpelijk wel!in ieder geval geen standje waard, wel de ruimte om zijn gevoelens even kwijt te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Blondie,zo zie je maarhet is niet een en al ellendeook jij, vergeet nooit je gevoelens van trotsniet naar je kinderen toe, maar ook niet je eigen aandeel!je hebt ze toch zo zelfstandig, verantwoordelijk en begripvol opgevoedt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Blij voor jou Borr, dat je je zoon nog effe kan omarmen.................Waarom voel ik me dan zo slecht dat ik blij ben dat mn kids nu naar mn ex gaan......En ook weer niet............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Blondie,geen appels met peren vergelijken!!!bor,ook jij niet zo streng naar jezelf toe!hij mag en kan niet weglopen en inderdaad kan hij beter wel lusiteren, dan maakt hij het voor zichzelf ook een stuk makkelijker.maar...........neemt niet weg, dat je best kan vertellen dat je trots op hem bent!en dat hij best gelijk had met zijn statement!het is potverdrie ook het enige wat hij kan doen om te vertellen dat hij niet eens is met de gang van zaken!maar toch, als iedereen zijn zin wilt krijgen..........moeten jullie samenwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 retteterdeteeeeeeet, tooooeeeeeeetttttttdat Zuid afrika mag winnen!!die mexicanen willen we toch niet tegenkomen in de finales Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 heee woman,bijna over je heen gelezen!organische dierenwinkel???wat moet ik me daar bij voorstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Let the game begin! YIHAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Sorry, bor!!!!!!!!!!!!!Begreep ik het nu verkeerd ?Alleen maar bellen met je zoon?***************************************Dat is balen zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pfffffffffffffffffffffffffffffff wilde wat anders zeggen, maar dan krijg ik tactive op mn rug............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ex nu hier, effe weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bammerdebammmmmmmmvoor wie toeteren we vandaag???Bor,machteloos en moedeloos hang je op!alles wat je zou willen doen of zeggen komt er niet van, of komt er niet goed uitreden te meer om dit weekend extra te genieten, dingen te bepraten en hem het gevoel te geven dat jullie het echt samen moeten doen.hij is niet alleen, ook al voelt hij dat wel zo.misschien een leuk idee om iets geheims met elkaar af te spreken?elke dag een kaartje in codetaal?ik fantaseer ook maar wat...........alles om het gevoel te geven dat jullie samen aan het knokken zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik ga even afhakenhet tasseke-legioen komt binnenvallenmet bitterballen en een pakje shag!!!tot strakkiesen houdt jullie goed dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zo mooi rustig, ik kijk ook voetbal.Maar de wedstrijd is niet echt schokkend, opening niet gezien.Hoop dat ZAF toch wat scoort, zou zo leuk zijn voor het land met al z,n problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Geen E-troep quote: Originally posted by: tassekeheee woman, bijna over je heen gelezen! organische dierenwinkel??? wat moet ik me daar bij voorstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Iets waar we zeker van kunnen zijn is dat er veel drank doorheen zal gaan.Hier in Nederland in iedergeval. Ach laat de mens genieten, ik vind voetbal zonder drank ook leuk.Ik ben niet al te fanatiek, maar wel voor Nederland natuurlijk en weet ook wel het een en ander van voetbal, ben nu eenmaal een sportfreack.Ik lees het forum regelmatig en reageer niet veel cq nauwelijks, daar er vaak een discussie gaande is, waar ik niet in wil breken en wat ik ook niet helemaal kan volgen.Tijdgebrek. Geen kritiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Oke, je hebt gelijk, ik heb alleen zoiets van "ze zitten echt niet op mij te wachten". En al ik zo alle problemen en zorgen lees, denk ik de mijne vallen wel mee wat zeur ik eigenlijk.Ik heb teveel gedronken in m'n leven en daarmee mijn man en gezin verdriet gedaan, een enkele keer drink ik nog wel eens wat en weet dan gelijk weer dit kan niet.Drinken is voor mij niet geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ben wel blij dat er een oorzaak is gevonden. Nu de behandeling nog. Moet maar ff wachten op afspraak endocriniloog (of zoiets). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hee ik hoorde een speld vallen...G'n avond Darretje (en alle anderen...)Ik ben denk ik éen van de weinige mannen die beperkte interesse in voetbal heeftZelfs mijn dochters vinden het leukerEr komt er net éen binnen die eenoranje jurkje heeft gekregen van haar vriendZo één waar Silvie vd Vaart ook in heeft gelopen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zo eén dus....jurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Er is nu ook voetbal geloof ik...Als ik nu eens mn vuvuzelaaanblaas....vuvuzelamisschien hoort iemand dat dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 werkt niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dit heb ik vanmiddag gemaakt/samengesteld. Het is nog niet klaar, het wit van de top moet nog versierd met zwarte pailetten. Wel weer scheef kijken want mn compu haalt grapjes met me uit en laadt mn foto's alleen nog maar overdwars op.....Strange fenomena.http://img820.imageshack.us/i/dsc01203f.jpg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dar, wat voor druppels gebruik jij daarvoor ?Deze combinatie heb ik vanmiddag een paar uurtjes aan gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 PP: geen alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ben er nu van tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Iemand een stukje nog warme perzikentaart met mascarpone? Lekker oranje, dus wel in de sfeer.Als toetje heb ik nog Tiramisu, en weten jullie dat dat woord betekent: "trek mij uit de put". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden