bolletje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Mensen ik ben pleite. Moet werken. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Balen meis! Herkansing dan maar weer...En schrijf het dit keer op een brieffie anders vergeet je misschien weer hoe of het heet;) Tja..mannen:(Hoop dat het toch snel weer goedkomt tussen jou en je man. Samen sta je sterker, zeker nu. Maar ja, dan moet je er wel voor elkaar zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 goedemorgen maar weer!het zit me niet mee deze ochtend!de computer blijft up-dates vreten en vergeet dit even te melden zodat ik het kan uitstellen.nee, hij heeft zich al een paar keer ongemeld zichzelf afgesloten.eén mazzel, hij blijft wel in leven zit ik helemaal gepikt en gedreven in het peut-lokaaltje, iedereen ziek!!nou, de keuze tusssen een breiwerk maken en mijn tegeltjes is natuurlijk niet moeilijk.ik ben dus weer thuis!druk genoeg maar toch ontevreden, behoudens mijn tuintje loopt niets zoals ik wil!gelukkig begin ik volgende week woensdag weer met het vrijwilligersproject.moet ook wel, wat het lijkt wel of ik overal een schop onder mijn kont krijghoppa, jij gaat maar weer eens stap verder, hier niet meer gewenstop zich heel positief, maar toch een beetje vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen Tasseke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ekster,dat is het geheim van de smid!Ik ben een week of zes geleden goedgekeurd voor ongeveer 4 uur per weekNu had ik een leuke functie gezien bij de brijder maar die was voor 20 uur.die ging dfus niet door en om de een of andere reden is het hele project op zijn bibs gegaan.ik begin woensdag dus weer van voren af aan.maar goed, en tipje van de sluier;ik wil graag de zorg in, iets doen met al die ervaringen van mijlekker vaag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: bolletjeWat raar hé Blondy dat wij vrouwen vaak het gevoel hebben dat mannen zich als kinderen gedragen. Wat is dat dan? Hoe gedraagde jouw vriend zich dan? mmmm......... Zeker raar dat wij vrouwen altijd maar het gevoel hebben dat die mannen zich als kinderen gedragen...Als antwoord op je vraag...Vriend neemt geen verantwoordelijkheid wat betreft alles...Financieen, mn kids, huishouden,etc...Het liefst zit ie gewoon zodra hij thuis komt van werk op zn hol en drinkt een biertje en rookt een joint...En hoe ik er aan toe ben dat interesseert hem naar mijn gevoel niks...Al meerdere keren aangesproken op zijn gedrag, maar doet er niks mee...Ook hulp gevraagd aan hem wat betreft mijn overmatige gebruik, maar zal mij niet tegenhouden een fles wijn te halen... Lijkt wel of hij niet wil erkennen dat ik verslaafd ben...Om zijn eigen verslaving te maskeren...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goed plan Borretje, laat je niet kisten! Maar snap heel goed dat dit ook zijn beslag op jullie relatie legt. Misschien lukt het om een avondje samen iets ontspannends te gaan doen? Een stuk wandelen, naar de film of uit eten? Even iets relaxed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 oeps Bor!slachtofferrolletje?sorry, klinkt niet aardigmaar geef bjz niet meer macht dan ze zelf al pakken!er is ook nog zoiets als vechtlust, laat die gasten een poepie ruiken!net zoals je in de supermarkt hebt gedaanvond ik trouwens een bijzonder goede actie van je!maakt geen bal uit hoe je het hebt geflikt, je hebt het gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ervaringsdeskundige in de zorg Tasseke? Doe maar een gokje? Maar dan stuikel ik over dat zonnetje waar je het over hebt....Een tuinproject dan?Geen zonnetje te lezen in je tekst, doe weer blond:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeBlondie; die man van mij mag wel wat van jou man lenen, en de man van jou wat van de mijne. Hebben we beide de ideale man! Hahahaha............Wat ben je toch een schat,DEAL !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hahaha ekster,nou veurreut dan maar :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:genoeg zon voor ieder zijn of haar leventje? vooral voor blondjes Ervaringsdeskundige, vindt ik wel een groot woord, er valt dan ook wel van alles ondereigenlijk weet ik niet of iedereen op dat soort adviezen zit te wachten van mijben dan ook erg deskundig in troep en ellende maken ik ben altijd secretaresse geweest en heb een paar jaar op het asielzoekersentrum gewerkt.ik denk dat het wel een combinatie gaat wordenniet meer als secretaresse dan, dat kan ik niet meermaar in een praktijk met heeeeel veeeel probleemgevallen, tja daar ben ik wel goed inkan dus gewoon nog alle kanten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Net mn teamleidster aan de foon gehad... Echt een schat die verder denkt en meedenkt dan menig ander...Aanstaande maandag gaan we een plan opstellen dat ik kan gaan werken aan mn depressie en toch werkzaam kan blijven bij hen...Geen verantwoordelijkheid, maar wel werken en in het werkproces blijven...Waar vind je nog dat soort mensen, die meedenken en invoelen...Zo en nu effe janken !!! Ben zo blij met haar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelProtest van mij. Mijn man en ik hebben wel eens ruzietjes over het MENS-zijn. Ik ben niet voor scheiding van man-vrouw zijn. Ik ook niet, vandaar mn onvrede....Of begrijp ik je nu verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeMaar hoe doen we dat... Geen idee...????????????Jij wel???Misschien een samenkomst ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Tasseke:Bedankt voor de zonnetjes, kan ik wel gebruiken. Zeker met dat saaie weer hier...Ggrrrrr! Begrijp ik nu goed dat er nog niks vast ligt qua baan, maar dat je gaat kijken of er iets voor je is dat bij je past? En het moet in 4 uren te doen zijn, toch? Begeleiden ze je daarin vanuit je therapie, of moet je zelf wat zoeken?Blondie:Wat goed! Fijn hè zulke meedenkende collega's! Daar heb je tenminste wat aan! Nog even en je kunt weer aan de slag! Super! Zal ook vast helpen: het weer werken. Die vaste struktuur en je collega's daar knap je echt van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjequote: Originally posted by: tassekeoeps Bor! slachtofferrolletje? sorry, klinkt niet aardig maar geef bjz niet meer macht dan ze zelf al pakken! er is ook nog zoiets als vechtlust, laat die gasten een poepie ruiken! net zoals je in de supermarkt hebt gedaan vond ik trouwens een bijzonder goede actie van je! maakt geen bal uit hoe je het hebt geflikt, je hebt het gedaan Dat bedoel ik dus; kan mezelf toch zo zielig vinden de laatste tijd.En daar baal ik van.Was altijd een vechter, een doorzetter ook.Ik heb geen idee waar dit gevoel vandaan komt, maar ik vind het toch zo... Idem, voel me zo zwak de laatste tijd, terwijl iedereen altijd zoiets had van......Pfffffffffffff.. streke vrouw !!! Not dus:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 gevoel van teneergeslagenheid? machteloos? moeheid?ik denk dat we dat allemaal wel herkennen!we zijn allemaal aan het vechten en vaak vecht niemand met je meedan moet je het echt alleen doenmoeheid en teleurstelling alom.het enige wat we daar nu aan kunnen doen, is elkaar hierop wijzenzodat je op tijd bij jezelf kan ingrijpen en je niet mee laat sleuren in die stroom van ellende.tuurlijk heb je recht op zielig zijn, begrip en ondersteuning, maar uiteindelijk moet je toch weer actie ondernemen.en die actie?die kan je beter doen met je kin in de lucht en borst vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeTasseke: Bedankt voor de zonnetjes, kan ik wel gebruiken. Zeker met dat saaie weer hier...Ggrrrrr! Begrijp ik nu goed dat er nog niks vast ligt qua baan, maar dat je gaat kijken of er iets voor je is dat bij je past? En het moet in 4 uren te doen zijn, toch? Begeleiden ze je daarin vanuit je therapie, of moet je zelf wat zoeken? Blondie: Wat goed! Fijn hè zulke meedenkende collega's! Daar heb je tenminste wat aan! Nog even en je kunt weer aan de slag! Super! Zal ook vast helpen: het weer werken. Die vaste struktuur en je collega's daar knap je echt van op. Lieverd, was al aan het werk en knapte daar zeker van op, maar de werkdruk en mn depressie was geen goede combi...Ben al blij dat ik nu aangepast werk ga krijgen, want gehele dagen thuis.........brrrrrrrrrrr........... niks voor mij.......word ik alleen maar meer depri van !!! inderdaad wel super om van die meedenkende collega's te hebben...Sterkt me weer om het vol te houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeBlondie; Iets met DNA of zo? haha ???Gaan we nu direct over tot beenmergtransplantatie ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Blondie:Wist niet dat je al aan het werk was, maar meedenkende collega's dat klopt dan in ieder geval wel;) Dus nu voortaan als het goed is minder werkdruk, maar wel werk:) En nu maar hopen dat het iets is dat naar je zin is! Ben benieuwd! Of heb je al enig idee welke richting het plan uitgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ekster,in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik ontslag genomen en heb mij linea recta laten opnemenhierdoor ben ik bij de sociale dienst terecht gekomen.nu is er een moeilijkheid, dat de soos, therapie en ik anders denken over de invulling van vrijwilligerswerk.van de soos mag ik vier uur, van therapie helemaal niet en van mijzelf mag ik 36 uurik voel me dus ook erg zielig en moegestreden.ondertussen zijn de soos en therapie nog aan het ruzieeen wie mij gaat begeleiden.kortom, ik ben alles zat! en ik zit te bedenken wat het beste isook ik kan natuurlijk niet zomaar alles afwachten, toch de bedoeling dat ik zelf het heft in handen moet nemen.maar wat is wijsheid?ondertussen mag van mij iedereen de boom in en wil alles weer alleen doen.tja, ook dat is weer vragen om problemen.typisch een gevalletje van de kluts kwijt zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 goedemorgen Marika!ken je nog niet, maar welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelBlondie, Ik weet niet of je het goed begrijpt. Het gaat niet zozeer om jouw bericht. Ik zal het verduidelijken. Ik heb een probleem met het neerzetten van DE man en ook van DE vrouw. Dan gaat het kriebelen en zeg ik er wat van. De man of de vrouw bestaat bij mij ook niet, maar je kunt toch niet ontkennen dat sommige mannen en dan wil ik niet generaliseren moeite hebben om verantwoording te dragen..........Ach, misschien trek ik het wel aan...Ex, vader van de kids had ook zoiets van "als ze een jaar of 6 zijn, klop je maar bij mij aan " grrrrrrrrrrrrrrrr...........En "jij moet het goede voorbeeld laten zien, maar dat ik nog een fles wegdrink en aan de joint zit, ach ik ben de man en ik mag dat, maar jij als moeder"arggggggggggggggggghhhhhhhhhhhh...Waarom zij wel een losbollig leven kunnen lijden en ik niet ???Waarom dan alleen ik die verantwoording af moet leggen ???Spreek nu uit mijn ervaring hoor, er zullen genoeg mannen zijn die wel verantwoordelijk zijn, maar op de een of andere manier trek ik de foute mannen aan...Een soort van zelfkastijding denk ik af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 misschien wordt jij als vrouw zijnde er op afgerekend omdat de wereld allang weet dat mannen hopeloos zijn?tenslotte moet er iemand de verantwoordelijkheid nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Morge, Joris, kruimel, Marika, pietjeparel, tasseke, niwi, blondie6173, ekstertje, borretje Een prettige dag gewenstdat er ondanks zorgen en problemen toch een zonnetjehier en daar mag doorbrekenPPmens zijn, ben ik met je eensmaar er zijn wel verschillendenk ikBlondieIk herken wel wat in je manzo was ik ook en nog wel een beetjemaar dat verandert bij mijdoor het stoppen met de drankik snap nu ook wat mijn M heeftmoeten doorstaan al die jarenZij kon mij niet veranderendat kan ik alleen zelf doenJij kan je man niet veranderendat moet vanuit hem zelf komenWat bij mij wel hielp iswanneer M boos werddan wilde ik nog wel eens wakker schrikkenmaar dat vervaagde weer snelEchte verandering komt van binnenEn soms lukt dat niet meerMoet je andere keuzes makenSterkteBor jij ook uiteraardvervelende situatievoor jullie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden