fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Kan iedereen niet ff terug gaan naar zijn eigen avatar? Behoorlijk in de war daarvan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ow het valt mee, Den Haag CS is een uur met de trein. Maar als mn doggy toch niet op het strand mag, en we zijn met zn tweetjes, vraag ik me af of het zin heeft om naar Scheveningen te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoe verder zijn Utrecht of Amsterdam van Rotterdam?Van hier naar Rotterdam is anderhalf uur en dan nog 25 min naar den Haag.Nee Scheveningen hoeft voor mij niet. Als voor jou 14h. ook goed is, is dat voor mij beter. Dan moet ik in Antwerpen geen uur wachten op de trein naar Rotterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Fleurtje, ben je nog aan het drinken of ben je nu gestopt met drinken ?drink 2 grote glazen water en eet iets. En ja een dutje knap je wel van op hoor, al is het maar even op de bank met je ogen dicht.....Heb je veel gedronken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik denk dat t tijd wordt om ons weer te verkleden.....Laten we t Fleurtje niet nog moeilijker maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ha die Fleurtje.Ik kreeg vandaag een pb voor jou. Heb em keurig beantwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: DarOja, zo erg witte?quote: Ik dacht dat Witte alweer weg was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ow joehoe, Fleurtjefleur, bent ge er nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ben er nog, M blijft wel erg lang wegrammel vd honger.....Oh en die leesbril heb ik niet echt nodig gelukkig hoor,maar soms lees ik echt letters verkeerd, das best wel vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ben nog steeds aan het drinken woman..maar ondanks je de reactie hebt om te zeggen stop ermee, kan ik nu al zeggen nee..Het is moeilijk hier iets te zeggen zonder de intonatie en al dat..ben zelf een beetje in de war.Er valt niet veel meer te drinken dus stop wel op tijd. Kan iedereen ff terug in zijn eigen avatar aub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ja, nu ook mijn eigen hoofd maar weer opgezet. Dar, zit ik ineens in het zelfde hoofd als jij. Niet onaangenaam Wat vind je zelf Fleur, wat wil je nu van het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Je kreeg een pb voor mij muppie? Hoezo..Slapen is goed, zeker als je gedronken hebt maar soms is het net dat moment dat je die opening vindt om alles uit te spuwen.Soms ben ik gewoon zo moe. En drank maakt het niet beter..maar al dat getrek tussen mensen. De verwachtingen..noem maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Vm, dan houden we het bij Den Haag, 14.00 uur. Fleurtje als je nog aan het drinken ben trek ik me terug. met grote spijt. begin spontaan te watertanden hier....brrrrr hele gevaarlijke trigger. Het spijt me oprecht....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoi Fleur, hoe is het met je huisje, is het al beslist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 o ja, het was tijd om even uit te loggen en een eindje te gaan wandelen. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Prima Woman!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat doe je goed Vie!Ik ga ook weer ff wat anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeJe kreeg een pb voor mij muppie? Hoezo.. . Dat weet ik toch niet hoezo? Ik denk dat de afzender zich vergist had. Gokje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Had de vader van mijn dochter aan de foon vandaag..Zag hem al aankomen toen we van de winkel kwamen. Dochter totaal in paniek..Vader is daar.Zie haar nooit zo hard lopen tot ze hem tegenkomt. Dus fietsen alsof de duivel op haar hielen zat. Heb het daar moeilijk mee. Want haar pa is niet slecht. Doet niets kwaad. Alleen is hij een ongelofelijke dronkaard. Dubbel niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeHad de vader van mijn dochter aan de foon vandaag.. Zag hem al aankomen toen we van de winkel kwamen. Dochter totaal in paniek..Vader is daar. Zie haar nooit zo hard lopen tot ze hem tegenkomt. Dus fietsen alsof de duivel op haar hielen zat. Heb het daar moeilijk mee. Want haar pa is niet slecht. Doet niets kwaad. Alleen is hij een ongelofelijke dronkaard. Dubbel niet? En dat maakt dat jij gaat drinken Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoeveel jaar is je dochter ook alweer Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zitten we nu samen te wachten of Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Tja, Mupke ik denk dat we samen zitten de wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Misschien is ze toch dat dutje gaan doen,.daar zitten we dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 sorry moet ff spuwen..Dus ze gaat alle kanten op. Die dochter van me..ik boos, want heb zoiets van het is wel je pa..Pfff..belt ie aan. Doe niet open. Kijk vanuit het balkon naar beneden. Is ie dronken? Waggelt ie? Weet het niet zo goed..leek me van wel. Later aan de telefoon ontkende hij het stellig.Had eerder deze week al een sms van zijn vriendin waar hij een relatie mee had na me. Heeft hij twee zonen mee. Heb je hem gezien? Ik wel, hij is hier aan de deur geweest.Nou ik dus niet tot vandaag.Aan de foon...ach ja..hij houdt van me, blablabla...ik zeg je hebt gedronken. Hij nee echt niet..Wil hem niet aan de deur zonder dat ik het weet. Dochter is bang van hem. Hij totaal in die 'oh het leven is hard en ik nergens om heen te gaan'. Nou DuH??? Ik zorg al zeven jaar op mijn eentje voor je dochter en ben nooit zwaar op je neergekomen.'waar moet ik nu heen?'..Goh moet ik dat nu weten? Mijn zus deed een zelfmoordpoging twee jaar geleden. Mijn beste vriendin werd vermoord door haar man een jaar geleden. Mijn moeder kreeg maagkanker en mijn vader de ziekte van parkinson. Mijn broer stierf eind vorig jaar...Ik sta recht zonder recht te staan..Give me a break!!!!Dus hij 'ok zorg goed voor jezelf'...'misschien is het wel beter als ik dood ben'...'hou van je'..WAT???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden