smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 d85, soms moet je even op een antwoord wachten hoor...... suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 PP, idd. dat zou ik wat meer terug moeten doen.Sinds mijn Ma drie jaar geleden een AVC heeft gehadkomt het er niet meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 pffffffffffffffff....... Terug van rennen, joggen en zwemmen met mn pup.............Wat een energie heeft dat beest zeg, maar pept me wel op...........Cath : doe ook een stap op de plaats.......Geduld, ja moeilijk..............Maar is even niet anders!!! Leerpunt voor mij... Ben er druk mee bezig !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 D85, zelf heb ik geen ervaringen met refusal. Ik weet ook eigenlijk niet wat ik met je berichtje kan aanvangen, want je wil duidelijk blijven drinken. Voor jou is het nog een beloning.... blijkbaar.Wel vind ik het dapper dat je de vraag hier stelt. En ik hoop dat iemand je een antwoord kan geven waar je iets aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik gooi er maar even een leuk berichtje tussendoor. Volgende week donderdag en vrijdag ga ik met een vriendin naar Thermae 2000, inclusief overnachting. Financieel kan het eigenlijk niet maar dat brei ik wel weer recht op de een of andere manier. Dit wordt voor het eerst in ruim 2 jaar dat ik mezelf iets gun, even geen mama zijn. Mmmmm ga daar mijn hoofd en lichaam even helemaal los maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Lekker in beweging Blondie! Is goed voor een mens!Ja, jij was toch ook diegene die worstelde met haar perfectionisme. Ik lees het ook wel terug in je berichten; zoveel goed te moeten doen van jezelf. Word je knetter van hoor!Vm: ik vind wel dat er grenzen zijn....Er mag best meer hulp komen van hen die bij je in huis zijn/leven/ mee eten e.d.PP, is één dag en nacht voldoende?Ik zou dat wel vaker willen, en nodig hebben...Ik pak dan een dagje sauna... verwendagje. Heplt ook, een beetje.Maar een beetje... die ander met zachte hand opvoeden.....is ook nie verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 HERMIE.... HEERLIJK.... MAG IK MEE? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 pfff,rotdraadjes ook allemaal!ik snap af en toe echt niet meer waar ik uithang.eerst dacht ik aan korsikoff, nu blijkt dat iedereen zoveel kletst en de behoefte heeft om te converseren op tig draadjes tegelijk een pluspuntHET LIGT NIET AAN MIJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik wou nog even tegen Dhendro zeggen dat het natuurlijk prachtig is om beide je eigen weg te mogen gaan.... jij je kansen om te groeien en de partner ook.. dat is ook echte liefde toch?Dan is het hoe dan ook belangrijk om elkaar wel nu en dan tegen te komen en open te kunnen communiceren daarover.Het wil immers ook wel eens bijten, jouw en de ander zijn ontwikkeling? En dat zijn dan de meest lastige items... en telkens als je er weer doorkomt is dat .... prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik hoop niet dat je denkt dat ik iets suggereer of zo, over botte bijlen of teveel zachte handen...intussen heb je me wel op een idee gebracht: ik ga maar es een nachje naar een dinnetje elders in het land. Ff afstand nemen kan nooit geen kwaad!ga nu even wat anders doen... moet later werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hihihi bor,ook ik blijf hiereen stuk overzichtelijker voor zo een chaotische doos als ik he Hermie!!!!ik heb je niet meer gezien na je examen!Een weekendje weg?Heerlijk en gelijk heb je, als je jezelf niet verwend.......... wie doet het dan?ondertussen ben ik hier met de bezem aan het zwabberen, het hele huis ligt vol met zand!denk ik klaar te zijn, komt er wel weer een kat met zandpoten binnen durf ook bijna niet het raam uit te kijkenpaps zit zuchtend en steunend op den knieeen, mijn straatje uit te metenmijn grapje over een beach volleybal toernooi viel ik niet in goede aarde.ach, ik wacht rustig af met een gemene grijns op mijn gezicht, straatje wordt gerust heeeeel moooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Cathy,ja ik ben diegene die worstelt met dr perfectionisme en ja, begrijp ook heel goed dat ik niet overal perfect in kan zijn......Ook misschien wel een van de redenen dat ik ben gaan drinken.......(nu niet, maar in verleden )Toch het in het zand stoppen van mn koppie als ik niet altijd zo perfect ben , soort van vluchtgedrag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hallo allemaal, heel raar geslapen. Nog steeds door die gruwelijke dierproeven. Dat was trouwens ook mn werk.En Rachel ging gister dood in Cold Feet en ik heb eindelijk gehuild om mn vader. Zonder drank dan.lezen, koffie en straks weer even op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 perfectionisme is synoniem voor het weigeren van inzicht dat je nu eenmaal mislukkingen nodig hebt in je leven!en zonder mislukkingen, geen compleet en waardig mens!het heeft voor deze perfectionist lang geduurd voordat ik deze stelling begreep.gelukkig begin ik mijn fouten en afwijkingen langzaamaan te accepteren en ja, zelfs te koesteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik kan daar ook uren naar kijken Tas werkende mannen. Binnenkort gaat mijn buurman voor mij mijn achtertuin omploegen en betegelen. Ik hoef alleen maar voor koffie, broodjes en af en toe een schouderklopje te zorgen.. naaah dat kan ik wel hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 nou hermie................over het algemeen schuw ik de aanblik van werkende mannen echt nietmaar deze??? ik zie alleen maar grote fronsen, gezucht en gesteun, zelfs het aanbod van koffie en broodjes wordt met een genar ontvangen.voor vandaag ben ik dus heel wijs,ik gluur af en toe om het hoekje of het al opschiet en dat broodje rookworst? die eet ik zelf lekker op!Ha, jij ook al aan het werk met een nieuw tuintje?hier hetzelfde laken en paknu nog even mijn enthousiasme beteugelen en paps rustig zijn werk laten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bor,niet op jezelf betrekken!misschien was de info gewoon voldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wat ben je toch een schatje Bor......Precies verwoord wat ik dacht......2 Zielen, 1 gedachte ?Soulmate ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Tasseke: een waar verhaal wat je daar zegt over perfectionisme.Ik zal m in mijn oren knopen.Woman: wat fijn, om in het huis van je vader te wonen!Is ie toch dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Laat los Bor,Zoals je onderschrift al laat zien...Moeilijk, ja...Onmogelijk, neeJe hebt van jezelf al genoeg sores... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: tassekeperfectionisme is synoniem voor het weigeren van inzicht dat je nu eenmaal mislukkingen nodig hebt in je leven!en zonder mislukkingen, geen compleet en waardig mens! het heeft voor deze perfectionist lang geduurd voordat ik deze stelling begreep. gelukkig begin ik mijn fouten en afwijkingen langzaamaan te accepteren en ja, zelfs te koesteren sorry, toch weer even quoten, maar .........Heb hier echt wat aan Tas, thnx....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Soulmates Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik ga even verder aan de slag... boodschapjes doen o.a.Tot later! en maak er een fijne dag van: kijk naar de kleine dingetjes... helpt soms! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wat anders...????????????????rivella ? lekker maar anders ?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 toch wel handig zoveel mensen bij elkaarzoveel mensen, zoveel wensen, zoveel inzichtengelukkig zijn er inderdaad meerdere wegen die naar rome leidenhet is niet goed of fouthet is alleen je eigen keuze of je de korte of lange route neemt ik zit hier continue met een fronzende man achter mijdaar ga ik een beetje filosofisch van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden