Spring naar bijdragen

zaterdag 12 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zon, ik hou van rivier paling (hoewel die tegenwoordig weinig te krijgen is)!

Maar ik wist niet dat je bij paling in't groen ook kervel deed? Ik maak em vooral met zurkel (of zuring zoals ze in nederland zeggen).

Ook lekker op sushi trouwens, gemarineerde paling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Caro,

Doe mij ook maar koffie.

En je hebt volledig gelijk. Het gaat met vallen en opstaan en langzaam leren je te handhaven buiten die kooi.
Maar ook ervaren dat er buiten die kooi zoveel moois te zien is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de lachroom Caro! :D

Ik kijk er echt naar uit. Ook om op m'n eentje zover met de trein te gaan zonder te denken wat zal ik vanmiddag esgaan drinken! Lijkt wel eeuwen geleden. Maar het voelt beter, fijn zelfs. Het accepteren en niet meer vechten en twijfelen is echt een goede zaak.

Het is voor iedereen waarschijnlijk anders en iedereen op zijn manier. Maar ik moet toegeven dat voor mij stoppen makkelijker is dan minderen (en nu wil ik ABSOLUUT niet weer een discussie daarover beginnen).

Iedereen op zijn eigen tempo en op zijn eigen manier alcohol de baas (of niet is ook goed).
En verder wil en kan ik me niet moeien met wat er de laatste tijd op het forum gebeurd hoewel ik het jammer vind.

Zo dat moest me even van het hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ieders!

Wilde vanmorgen aan mijn yogurt met muesli beginnen....heeft vriendlief ipv magere yogurt halfvolle yogurt met VANILLEsmaak gekocht! Yek!!:D
Maar goed...jullie (degene die gaan) heel veel plezier op de meeting! Het zal vreemd zijn om de personen bij de symbooltjes te zien.

Iedereen een fijne zaterdag, ik ga zo werken!

Toedeledoki!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetje , wanneer ga je nu precies?

Ik zit hier met een bak koffie, maar zo er toch ook wel zo'n lik lachroom op lusten geloof ik, hihi.

Ekster, ik eet altijd magere yoghurt... effe wennen en het scheelt een hoop calorieen.... kun je weer een extra lik lachroom nemen, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, dat heb ik dus om half zes elke ochtend.
ENNNNN als ik te lang in bed lig krijg ik pijn in de rug..... nog veel vervelender dus.
En dat ligt niet aan mijn matras en ook niet aan mijn leeftijd, want ik heb het al meer dan 20 jaar.
Nou ja, zorgt er in ieder geval voor dat de hond niet al te laat wordt uitgelaten in het weekend;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag of normaal gezien?

Vandaag moet ik er zijn om 11u.
Voor de rest werken we met glijtijd dus moet er voor 9:30u zijn. En moeten tot 15u blijven. Er voor en er na kunnen we dus glijden met uren.
Maar dochter moet natuurlijk op een vast uur op school zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...