lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Rapi, je kunt altijd bij de bieb terecht hooren als je een laptop hebt op wel meer plekken ookdraadloos en gratis dan.fijn dat het zo voorspeodig gaat met je huisje:lips: truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga even de hond uitlaten. Straks nog hier, toedeloe x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Wilrijk toen ik pas gestopt was met drinken heb ik mezelf een Harley cadeau gedaan, met zo'n diep buik-geluid waar jij het over had. Heb 'm na enige tijd weer verkocht omdat de opslag zo duur werd, maar mis het nog wel.Welterusten Rapi, en vervelend voor je dat je een tijd zonder internet zal zitten. Ja die overstappen, breek me de bek niet open!Witte, een agenda die overloopt van leuke dingen, dat lijkt mij ook wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Trustuh allemaal,goede nachtrust gewenst !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Da's wel vervelend als je zonder internet zit Rapi. Maar ach, ws. ben je zo bekaf van de verhuizing dat je 's avonds tegen zevenen al instrort en niets liever wilt dan je bed in. En misschien valt het allemaal mee en kan je toch sneller weer online dan je denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Wauuw Vie, the maxx gewoon. Zal wel zijn dat je dat mist. Het is en blijft een zalig gevoel hé. Sparen voor die nieuwe, wie weet rijden we ooit wel eens samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Nou Vie, weet je dat ik daar heel erg naar heb moeten zoeken naar wat ikzelf nou echt leuk vond.Waar ik een goed gevoel van kreegwaar ik blij van werdal dat soort vragen, was nogal een zoektocht hoor, ik huppelde eigenlijk altijdachter andere aan. Maar nu ben ik dus zover dat ik het onderhand wel zo een beetje weet en weet je, het voelt goed!!!!Nu alleen nog uitkijken dat ik er niet in overloop:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Slaap ze Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Alsje, Winchy. Vind het niet erg om er over te praten heur. Vraag me wel eens af wanneer die #@$%^%& uithuil psych eens geregeld is. Mén wat duurt dat lang. Moet niet langer meer duren, wegens ontploffingsgevaar. Druk wordt groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Slaap lekker Flip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 quote: Originally posted by: witteNou Vie, weet je dat ik daar heel erg naar heb moeten zoeken naar wat ikzelf nou echt leuk vond. Waar ik een goed gevoel van kreeg waar ik blij van werd al dat soort vragen, was nogal een zoektocht hoor, ik huppelde eigenlijk altijd achter andere aan. Maar nu ben ik dus zover dat ik het onderhand wel zo een beetje weet en weet je, het voelt goed!!!! Nu alleen nog uitkijken dat ik er niet in overloop:huh: Wat klnikt dat heerlijk Witte. Dat wil ik óók wel. :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Volgens mij is dit heel belangrijk als je het droog wil houden. Iets vinden wat het wint van de drank. Iets wat je eigenlijk diep in je hart al heel lang wilde doen. iets waar je graag je glas voor wilt lten staan. Bij mij heeft het een poosje geduurd hoor voordat ik erachter was.... quote: Originally posted by: witteNou Vie, weet je dat ik daar heel erg naar heb moeten zoeken naar wat ikzelf nou echt leuk vond. Waar ik een goed gevoel van kreeg waar ik blij van werd al dat soort vragen, was nogal een zoektocht hoor, ik huppelde eigenlijk altijd achter andere aan. Maar nu ben ik dus zover dat ik het onderhand wel zo een beetje weet en weet je, het voelt goed!!!! Nu alleen nog uitkijken dat ik er niet in overloop:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Leuk Mupke, allebei hetzelfde gequote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Woman, ik snap het niet goed. Heb vast iets gemist in jouw verhaal. Je zit op een psycholoog te wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 quote: Originally posted by: womanLeuk Mupke, allebei hetzelfde gequote Ja, ik vond het mooi zoals Witte het schreef. En ook voor mij een goed aandachtspunt. Niet altijd maar focussen op wat anderen willen of leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Witte, noem eens 1 ding van vandaag waar je echt blij van werd?Het klinkt echt goed, wat je schrijft, niet meer achter anderen aan huppelen en uitvinden wat je zelf prettig vindt. Daar ben ik zelf nog erg mee bezig.Wilrijk dan poffen we naar Oostende want daar schijn je de lekkerste paling in het groen te kunnen eten.Wing je doet me lachen. Je lijkt mijn exvriendje wel (sorry), dat was een fysiotherapeut en was altijd heel intens bezig met spierwerking. Ja natuurlijk gek, dat is toch logisch! Als het ene aantrekt, moet het andere loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ja das best grappig dat ik 2x achter elkaar gequote wordt.Nou Mupke ik kan alleen maar tegen je zeggen dat het mij heel erg heeft geholpenom veel hier rond te hangen en de info waar je wat voor jezelf kan uithalen in je systeem op te slaan.Ik ben er ook van overtuigd Woman dat je dat zeer zeker iets in de plaats moet zoeken voor jezelf, waar je je goed bij voeltIk heb veel aan de teksten van houtje, caro en bambam gehadDie kwamen gelukkig voor mij regelmatig met een lesje van de AA hier op het forumen ik geloof zelfs dat het 1 van de stappen van AA is, maar dat weet ik niet zeker hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik was vanavond uitgenodigd bij een collega om bij haar te eten Viewe hebben samen een heerlijke salade gemaaktgegeten in de tuin vol in t zonnetje (zo lekker als je de hele dag binnen hebt gezeten)en heerlijk met elkaar gekletst.het was 1 aktiviteit maar met 4 leuke dingen extra erbij dus...Ik koester deze momenten wel hoor trouwens, want ik weet maar al te goed dat ikme morgen weer anders kan voelen.Maar dat is dan weer voor morgen, voor nu genieten van een heerlijke avondDat is dan volgens de Mind Fullness weer heel goed, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 quote: Originally posted by: witteNou Mupke ik kan alleen maar tegen je zeggen dat het mij heel erg heeft geholpenom veel hier rond te hangen en de info waar je wat voor jezelf kan uithalen in je systeem op te slaan.quote: Dat doe ik ook Witte.Soms zijn dat gewoon dingetjes die iemand schrijft in een gesprek met een ander en dan lees ik dat later en denk: Hee, da's goed voor mij om te onthouden. Even aandacht aan geven de komende tijd.Ach, er is nog genoeg werk te verrichten. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Zo ik ben uitgetuinierd, het werd toch wel wat donker op den duur.Wat is dat zalig zeg... dom knippen, met af en toe een intelligente blik erbij "welke tak zal ik nu es pakken"? Ik heb veel seringen en die groeien alle kanten op en er komen ook links en rechts boompjes bij: mag niet, kan niet, weg ermee!En nu: waar laat ik al dat afval?Ik wou het kalmer aandoen (mijn leven vereenvoudigen) en dat is vandaag gelukt.Nog even iedereen bedanken voor de lieve reacties van vandaag!:light: in de duisternis.Wat is het toch verschrikkelijk belangrijk om gezien te worden!! (voor mij dit keer)Dhendro, ik weet niet helemaal precies meer waar je op doelde, of van waaruit je iets herkende bij mij.Geeft niet? Later eens weer verder?Wing, ik heb geprobeerd jouw oefening te doen, waarbij er bijna een asbak sneuvelde.Vast niet de bedoeling Kun je hem nog 1 x beter uitleggen??Voor Rapilos nog: wat heerlijk moet dat zijn: je eigenste huis in de verf! Helpt jouw man ook mee?Kun je bij hem niet internetten? Of gaat dat dan weer te ver.Ik hoor het nog eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Heerlijk he Cathy, in de tuin bezig zijn. Ik hou ook van snoeien. En als er niks meer te snoeien valt pak ik de bomen van de buurman. Ja Wing, die oefening begreep ik ook niet helemaal. Heb hem geprobeerd maar het maakte bij mij nog niks los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Het komt goed Mupke Zolang je wil er maar is.Gelukkig is die er vandaag weer bij jou.Ik vind de uitspraak: het kan voorkomen dat je een keer valt, maar je moet niet blijven liggeneen hele goeie.Dat klinkt ook goed CathyIs je tuin nu helemaal opgezomerd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Witte, Mind Fullness, dat gaat toch over: genieten van het moment? Ik heb er eens een artikel over gelezen.Dure trainingen zijn daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Zat je een beetje te dollen hoor Wing. Snap nu wat je bedoelt, maar daar had ik het ook wel een beetje over. Tegenkrachten en toch meebuigen, en daar soepel in blijven.Ik zet nog even mijn avondcocktail op de alternatieve drinkdraad en dan is het slaaptijd.Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik heb m zelf niet gevolgd die training Mupkemaar heb wel is gegoogeld en dan kom je wat oefeningen tegen.Maar volgens mij zijn er wel frummers die de training wel gevolgd hebbenmisschien kunnen die je wat beter antwoord geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden