Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hi Anika,Dat depri herken ik ook, ik ben nu ruim 2 1/2 maand gestopt en begin sinds vorige week een beetje weer bij te komen. Kan wel een tijdje duren dus. Maar 22 dagen, dat gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 hoi anika ten eerste goed dat je al 22 dagen nuchter bent, ik pas 8 dagen droog wat de tranqene betreft ik gebruik het ook en het helpt bij mij een klein beetje, verder zitten we in een soort proces denk ik wat nog wel een aantal dagen kan duren, suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Gift het is nooit pas 8 dagen want het zijn er al 8 als je het zo kan zien. Dat is heel veel voor een alkie hoor.Moet nu met doggy het park in want morgen krijg ik al vroeg rijles met de scoot dus op tijd naar bed. Ben errug benieuwd na deze mosterd na de maaltijd.Slaap lekker allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi wilrijk, Gifted1, Emmaroos, Anika, jane4, kruimel, Vie, bekkie, Marika, druppeltje, witte, alaine en rapilos.Ik ben weer thuis. Gifted had ik al in zn Wie is wie-draadje gesproken. En Anika ook nieuw hier? Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Welterusten Marika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 hallo Mupke, speciaal voor jou omdat je iedereen zo aardig goedenavond wenst.En welterusten voor de mensen die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 quote: Originally posted by: Viehallo Mupke, speciaal voor jou omdat je iedereen zo aardig goedenavond wenst. Veel meer heb ik nu ook niet te melden, Vie. Behalve dan dat ik me een stuk beter voel dan vanmiddag. Toch wel wat te melden dus. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anika Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik ben nog eens gaan tellen, het is al 4 weken, dus 28 dagen dat ik niets drink en daarom verwacht ik eigenlijk dat de afkickverschijnselen over zouden moeten zijn. Maar wat je schrijft, Lin, het kan dus nog even duren. Gifted, je hebt gelijk, het is waarschijnlijk een soort proces dat iedereen op zijn/haar manier moet doormaken. Ik slik 3 x per week (als ik moet werken) een 1/2 tabl. tranxene om te slapen, mij helpt het wel, alleen ben ik 's morgens heel duf, maar dat moet maar even. Gebruik jij het om de trek in bedwang te houden? Ik heb zojuist de bijsluiter goed gelezen, daar wordt je niet echt vrolijk van. Druppeltje, dit is niet de eerste keer dat ik van start ben gegaan. Ik heb al een paar keer een valse start gehad, teruggevallen dus. Laatste was nog half maart. Als het goed gaat, denk ik: yes, het kan weer! Dat was elke keer mijn valkuil. Ik hoop dit nu te ontwijken door mee te doen aan dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Waar zit iedereen? Verstopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Noem dat maar niets te melden Mupke, heerlijk toch dat je je wat beter voelt.Juist daar moet je niet aan voorbij lopen!!Welkomvoor alle nieuwelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Klopt hoor Witte, ik ben er ook heel blij mee. Vanavond op weg naar huis heb ik mezelf een beetje gedwongen mee te zingen met de muziek. Ook dat hielp.Wat ik raar vond onderweg te horen was een dj die mensen opriep om haar even te bellen als je toevallig in de auto onderweg was. Want er zou nu wel bijna niemand rijden omdat iedereen teveel gedronken had vanwege het voetballen. Ikke niet, dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Inderdaad, Winchy. quote: Originally posted by: wingchunWat is kamp trauma dan in jou geval Woman? Een soort PTSS? Als je wilt antwoorden natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anika Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga slapen, voor iedereen: slaap lekker en morgen weer een goede dag!Anika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Vie, cathy56, bekkie, Emmaroos, jane4, Anika, Mupke, woman, witte, rapilos, alaineHeel erg goedenavond, vooral aan de nieuwe gezichten. Kom maar even binnenvallen om te zeggen. Ben doodmoe, maar moet nog even opblijven tot sluit van de zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi lieve mensen.Welkom, nieuwe mensen.Kom jullie even gedag zeggen.Lange werkdag geweestHuisje zit al in de verf(In het weekeinde gedaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Dank je wel Marika. En nu slapen jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Nou Wilrijk,Jij maakt nog langere dagen dan ik geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Tja rapilos, ik heb niet zoveel slaap nodig, denk ik. Ben gewoonlijk redelijk vroeg op, maar ga normaal gezien ook op tijd naar bed. Vandaag kan dit eventjes niet. Mijn vrouw ligt er al in, en ik hou de wacht hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Voor wie houd je dan de wacht Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Vind ik ook Witte, melden dat je je wat beter voelt is altijd fijn (Mupke )En goedenavond Witte en Wilrijk en.... iedereen dan maar.O hee Wilrijk, misschien heb ik het gemist maar hoe was het scheuren op het monster? Daarvan werd je toch niet getriggerd, wel? Dat je ineens dacht dat je weer een soort jonge jan Cremer was ofzo.Witte hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Goedenavond allemaal, en welkom aan de nieuwe gezichten hier!Fijn van je huis te horen Rapi; woon je er zelf al?Ik ga afsluiten, bijgelezen maar ik moet na een nachtdienst in een normaal ritme komen, dus sluit ik nu af. Nog even in bed tievie kijken en een potje thee drinken.Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Gaat goed Vie, dank je.Agenda loopt een beetje over momenteel, maaaar met allemaal hele leuke dingen.Dus ik huppel zo een beetje door t leven heen momenteel.(dat tikt echt lekker als je kan zeggen dat t goed met je gaat )Lekker twinny dat je huis al strak in de verf staat.Vanaf nu wordt het alleen maar leuker he.Ha die wilrijk, das best wel zielig als je lekker onderuit wilt en je moet wachten, nou sterkte er maar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik heb nog mensen in onze zaak zitten beneden tot 24u, dan moet ik ze nog buitenlaten en afsluiten. Vie, een trigger is het niet en scheuren doe ik er ook niet mee hoor, wel relaxed rijden. Cruisen als het ware......zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Mensen,Ga ook maar weer slapen.Alaine,Nee, ik woon er nog niet,Ga waarschijnlijk van het weekeinde over.Ben bang dat ik dan minimaal een week zonder computer kom te zitten, want de aanvraag voor internet was misgegaan, dus duurt het nu weer 10 werkdagen, voor ik verbinding krijg.In elk geval welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Bedankt witte, tja, duty calls he. Bedankt hoor, dit forum helpt me er wel door ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden