bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Zo hier de Bol met het weerbericht van vandaag. In het noorden midden en westen van het land zonnige perioden, in de rest van het land, bewolkt met hier een daar een bui.Hier en daar is dus tussen Veghel en Helmond.Daar waar ze de was net buiten gehangen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik heb mn spiegels besteld, 3 stuks, best groot zijn ze. Ze worden dinsdag gebracht. Leuk he !Kwam Tasseke nog even tegen onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Nu is het wel even afgelopen hoor met de grote uitgaven. poeh.Maar ja hoef me niet zo schuldig te voelen want vroeger ging het op aan stappen en vakantie. Nu heb ik dat geld dus over. moet er nog steeds zo aan wennen dat ik nu gewoon dit soort investerings en kwaliteits uitgaven kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Dag lief Darretje van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Borrie die:rose: is er zo hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 @ Dar,Misschien heb ik het verkeerd omschreven, maar er zijn een heleboel die het geiten veroordelen. Ga geen namen noemen nu iedereen weet zelf wel over wie het gaat. Jammer, serieuze zaken schijnen vaak belangrijker te zijn.ik weet alleen dat het mij helpt als het ook eens over no-nonsens gaat en niet altijd de realitiet van de wereld.Maar ja ik ben ik, geloof ook nog in sprookjes dus misschien is het beter te wennen aan real life.Bedankt voor je input Dar, daar kan ik iets mee:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Dag dag lieve Dar, en ik vind het ook niet leuk als er over "jullie" wordt gepraat. En dat heb je mooi gezegd. Geniet van de soep en sterkte met die pubers!Ik vind het heel vervelend dat het me niet lukt met die poot om in de keuken te staan. Dat kan ik niet uitstaan. Nou ja, ik krijg straks wel iets op mijn bord hoor, maar ik ben zo verwaand dat ik denk dat niemand zo lekker kookt als ik.Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Dag Lieve allemaal,Ik ben al even een tijdje weggeweest,niet om jullie maar om alles voor mezelf een plekje te geven.Ik kom zomaar binnenvallen zonder terug te lezen dus hoop dat jullie niet in een zwaar gesprek zitten en zo ja dan mijn excuses!Ik heb afstand genomen omdat het hier gewoon erg hectisch is en alles wat er gebeurt is veel heeft gevergd van mij,m,n mannetje en ons hele gezin eigenlijk!We hebben heel wat meegemaakt de afgelopen tijd en het heeft ons niet alleen onze zaak gekost maar ook in onze relatie is er enige FIRE onststaan kan je wel zeggen.Dit heeft mij doen besluiten enige afstand te nemen van jullie en al m,n energie in m,n gezin en zaak te steken.Had net VM op de msn en besefte toch ineens dat ik jullie allemaal vreselijk mis!Neem het me niet kwalijk please,ik had VM al gevraagd jullie door te geven dat ik even afstand wilde nemen maar vond het wel zo netjes dit zelf te melden!Soms voelde ik me hier gewoon niet prettig,omdat ik me zelf al niet ok voelde misschien........???????Jullie zijn allemaal schatten en wens jullie het beste!Dikke kus van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Thanks Bor,Hoop dat met jou en je zoontje ook alles goed gaat!Hou je taai he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 quote: Originally posted by: Vie. Nou ja, ik krijg straks wel iets op mijn bord hoor, maar ik ben zo verwaand dat ik denk dat niemand zo lekker kookt als ik.Hahaha Vietje, misschien is dat ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ga ik zeker doen Bor!Jij ook he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ya lieverd, daar heb ik alle begrip voor hoor. Het gezin en jouw relatie is nu het belangrijkst. Dat komt op de 1e plaats. Misschien in de toekomst wanneer alles een beetje normaal is, dat je dan je neus nog eens ff kan laten zien.Heel veel liefde en kracht voor je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hoi en hallo ja daar allemaal!Ik heb alleen de laatste 2 blz. gelezen want meer red ik niet en kan ik niet (meer volgen).Vie, beterschap met je pootje, beter een pijnlijke poot dan een bezopen hoofd(ahum in de categorie subiele dichtsels die niet rijmen).Ik heb van de week wérkelijk een 5 daagse serie van crises meegemaakt.Het is verder niet zo boeiend voor jullie, maar de puberale escalaties van Zoon zijn dermatedat we hier ons in dit pand alleen nog maar schreeuwend en krijsend als vijswijven (zoon dan alsvisheer natuurlijk haha) hebben voortbeworgen. Niet fraai van me, maar ook wel logisch.In onze straat is de straat de hele week opengebroken om iets aan te leggen, dat moet bij allehuizen dus 4 dagen boren, drillen, hakken en breken en dieselmotoren voor de deur van 7 tot op dinsdag 21 uur. Je kon me wegdragen.ik ben nu totaal uitgeput en zie eruit als een opgewarmd lijk (bestaande uitdrukking ja inderdaad).Vanmorgen heb ik op internet zitten zoeken naar een tehuis voor moeilijk opvoedbare moeders,maar dat kan ik ook weer niet maken.Verder hebben we 24 uur per dag ongeveer ruzie over ons (aldus Zoon) "rook-signalen-internet".Ik kreeg een belastingaanslag waar ik misselijk van werd, door afschaf van de ziektekostenaftrek(en heus niet omdat ik elke week een nieuwe Armani-bril kocht vroeger) maar al mijn onvergoedemedicatie en therapie is niet meer aftrekbaar, kost me 984 fleuries.Vanmorgen heb ik na een afschuwelijke jankbui besloten TOT AKTIE en heb een bureau gebelddat adviseert in communicatie, tussen mensen dus. Die mevrouw is bereid Zoon en mij aan te horenen Zoon wil wel mee (winst).En we hadden proefwerkweek met Dochter die om 01.00 uur nog lag te rekenen als ik nou een 0,1 haalvoor bio, wat sta ik dan? (ruim voldoende).Proefwerkweek van Zoon vergeet ik liever.VERDER GAAT ALLES GOED HOOR.En ik heb natuurlijk niet gedronken, maar poe, poe, wat een stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 En ik doe morgen wel boodschappen, is er vanavond WK?We eten nl. een WK burger, maar die mag je toch ook gewoon bij een andere programma eten hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hey Houtje meisie. Wat vind ik dat ontzettend rot voor je lieverd. Ik zou je zo graag willen helpen maar ik zou niet weten hoe. Ik hoop in ieder geval dat je er zo gauw mogelijk uit komt en weer wat rustiger kan leven. Soms komt alles tegelijk en dan zie je door de bomen het bos niet meer.:heart::heart::heart::heart::heart: Deze zijn allemaal voor jou. Ja je kunt er niet veel mee maar het geeft ook een klein beetje mijn machteloos gevoel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Nou Bol, ik kan er WEL wat mee hoor, dank je wel.Ik vind het gewoon ook fijn om het "even eruit te gooien".Dat helpt me toch altijd echt.Dus dan is het fijn als iemand reageert en dan nog zo lief. Dank!@Dar,Je weet het, de logeerkamer is vrij (ik lees je nu pas). maar ik vrees dat ik zonet even even sup-optimaalbeeld heb geschetst om een weekend in te vertoeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeie middag P.P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Yajala Ik heb me ingeschreven op een spirituele datingsite. Eens kijken hoe het daar gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Woman, hoe is het nu met je poezendiertje? Gaat het een beetje beter? Hoe is het met de kale plekken en de jeuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 weekend!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 oehoe ik lees dat het niet voor iedereen leuk is.Sterkte hoor Dar en Houtje met de kids... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hallo lieve mensen, kijk ook weer eens om n hoekje.Houtje: je onderschrift maakt me aan het huilen "het is een miskoop gebleken"................Was ik maar weer zover dat ik dat ook kon zeggen maar het lukt me de laatste weken van geen kanten.Daarom schrijf ik ook niet want ik schaam me ervoor en wil in principe niet schrijven als ik (veel) gedronken heb.Helaas werkt de alco momenteel bij mij wèl als pijnstiller en demper van rotgevoelens plus het verlangen naar roken.Ook daar ben ik nog niet mee gestopt. Hè bah wat ben ik een slappeling en dit zeg ik niet om meelij te krijgen ofzo ik voel dit gewoon heel echt zo. Waarom het me dan toch niet lukt? Ik weet het niet meer.Vandaag vloog ik zowat tegen de muren op, weet niet waar ik het moet zoeken. Vooral de eenzaamheid heb ik het moeilijk mee. Bah wat 'n zeurpiet sorry, maar "misbruik" jullie ff om mijn ei kwijt te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 oeioei m'n buikje. heb een 'heel' broodje doner kebab op ik dacht anders heb ik nog meer afwas en heb niet zoveel zin om die nu te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 hey Sara kop op. je bent niet de enigste die af en toe de mist ingaat, maar de meesten staan weer op en gaan er weer voor . heb je vandaag al gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Tjee, zie nu de datum: vandaag 1 jaar geleden stopte ik met drinken..........................Tja, zo zie je maar, ik zeg echt nooit meer nooit.Ben vandaag nogal somber, neem me niet kwalijk.Ik denk dat ik beter even met de honden naar buiten kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden