Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 600
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is niet zo gek hoor Baklap,


de eerste week heb je nog zoveel alcohol in je bloed dat je lichaam het nog niet erg merkt.
daarna als het alcohol peil dramatisch is gedaald, dan gaat alles rare fratsen met je uithalen.
je wordt extra emotioneel of je lichaam gaat op een andere manier protesteren.
moeheid, extreem veel slapen of juist niet, ook aankomen en afvallen heb ik regelmatig gehoord.

kan allemaal de komende tijd nog gebeuren
staat uiteraard ook positieve dingen tegen over
emotioneel stabieler, helder hoofd, je gaat er steeds beter en gezonder uitzien.


hihihi,
klopt ook niet echt wat ik daar schrijf over emoties, eerst labieler en dan stabieler
eerst wordt het dus even slechter en daarna alleen maar beter
gewoon vol blijven houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@tasseke, ja ik trek het wel aardig hoor anderhalf uur geleden was het erger en drank kan ik toch niet gebruiken. Bedankt voor de interesse trouwens. Had alleen gehoopt dat mijn stemmingswisselingen door te stoppen met alcohol over zouden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good morning :)

Goed geslapen, was ook wel bek-af na het gesprek met de psychiater. Ongewild moeten er toch wat dingen uit het verleden besproken worden en dat is dan toch weer heel emotioneel. Gelukkig hoefde het niet te diep en ging het allemaal snel. De man moest toch begrijpen hoe ik er voorsta. Het beste zou zijn om angstpolie met pillen maar ja, Mentrum wil geen drinkers. Hij noemde mijn alcoholprobleem secondair maar is dat niet altijd zo? Als gevolg van....ga je drinken?

Afijn, ik ga iig naar de psychologe, de 24ste en zie wel hoe en of het klikt. Wanneer ik wat hoor over de nieuwe medicatie is nog onduidelijk. eerst wordt er met m'n huisarts overlegd. Duurt altijd wel 'even' bij de Jellinek.

Vandaag komen mijn zoon en vriendin logeren :):) Leuk en spannend. Ben altijd bang niet gezellig te zijn en niet tegen de drukte te kunnen. Dat laatste zijn ze wel gewend, dan trek ik me even terug. Hopelijk komen ook zijn beste vrienden eten, dat is altijd zo gezellig. Nog even van genieten voor hij weer naar Engeland vertrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heee, je bent een hardloper!!!

die stemmingswisselingen worden echt wel minder!
maar je kan nu eenmaal geen resultaat verwachten na een week

en uiteraard moet je niet vergeten dat je tijden lang al je gevoel hebt uitgeschakeld
en die gevoelens komen nu toch om een hoekje kijken en uiteindelijk moet je er toch iets mee doen.

puinruimen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Baklap,

Dat gaat allemaal niet zo snel als je wilt. Als je altijd al last hebt gehad van stemmingswisselingen dan gaat dat niet 1/2/3 weg. Het kan ook zijn dat dit bij je persoonlijkheid hoort. Heb je je weleens laten diagnosticeren bij een psychiater?

Sterkte!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou,

ik schaar dat niet echt onder slechte eigenschappen!
ik ben ook een hardlopertje

zolang het realistische vormen aanhoudt
kunnen we het ook als ambitie en werklust beschouwen
:D


poehee, wel even positief de dingen blijven bekijken!!
anders ziet het er voor mij ook slecht uit!


Blijf voor de security maar ingelogd hier, drukte genoeg en af en toe even schreeuwen hoe het gaat.
ga nu echt mijn boodschapjes doen
en geen stomme dingen uithalen, want dan moet ik weer schoppen
en laat ik daar vandaag net géén zin in hebben ;)

tot straks!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeioeioieiiieeee tuin ik er weer in :D


heb ik me daar met moeite gezeteld in een bak sodawater
helemaal klem, knieeen tegen de oren
ben ik mijn boek vergeten!!!
nou, ik kan je wel vertellen dat ik snel was uitgekeken op al die voegen in de badcel!
weet direct een klusje voor komende winter, voegen schilderen

na, gisteren hebben ze de tweede opengesneden
het was niet één tennisbal maar twee pingpongballen
effect en de grote is overigens hetzelfde
het badje is dus preventie, bovenop de antibioticakuur
vanmiddag tijdens de WK maar in de herhaling
gordijnen dicht voor het geval dat er een verdwaalde op straat loopt ;)

gaat ook saai worden
maar ik ga nu echt!!
ik reageer niet meer hoor!
door al dat getrek van jullie blijf ik maar plakken
ach, het regent en ik moet lopen
uitstelgedrag dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben gelijk, waarschijnlijk moet ik weggestopte emoties verwerken oid.

Ben nu de worldcup soundtracks aan het luisteren om een beetje in de wedstrijdstemming te komen! Doet mij denken naar mijn mooie reis naar Zuid-Afrika van vorig jaar, wat een prachtland.
Gaan jullie de wedstrijd nog kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik trek mij ff tactisch terug,mijn "pammetjes" beginnen te werken,en ik ben extreem medicijn gevoelig,dus ik ga zometeen k.o.
hoop dat ik het zo red,want de detox vind ik zo verschrikkelijk,al die mensen met hun verschrikkelijke door drank veroorzaakte ellende,waar ik niks aan kan doen,brrrr!!!!

je mag daar niet filmen/fotograferen,maar een documantaire met onherkenbaar gemaakte cliënten die een delirium krijgen,en in hun eigen vuil liggen,moet toch een afschrikwekkend beeld vormen voor onze lieve jeugd die denkt dat ze erwel mee om kan gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...