Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 wil laat je de kurk in de fles vandaag? ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 uhmmmmmmmmmmmmm wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 najaaaaa, houdt de spanning er wel in die wil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 waar blijf je nou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Deze is 'em, tadaaaaaaaa. En wat is de hoofdprijs ???? Een nieuwe drankloze dag, daar doe ik het voor. Geen valkuilen vandaag, geen triggers, dit wil ik niet verpesten. Is speciaal voor mij en mijn pilletje begint te werken, dus hou ik het bij mijn allereerste 1000 berichtjes.Bedankt iedereen voor jullie input, Wil gaat met een glimlach naar zijn bedje. Bye Bye Hou jullie goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 volgens mij issie van zijn stokkie gegaan hoor igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 hoi VM ik heb het droog gehouden gisteren, de pups worden niet zo heel groot maar wel struikel gevaar denk ik. dus ben straks herkenbaar aan de blauwe plekken en gisteren was ik inderdaad helemaal KO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 tateretatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaheheheheheh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nou dan maar echt trusten Wil...Igor heb je foto's gemaakt? Dat worden drie lange weken he? Hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 weltrusten wilkunnen we de tijd niet een beetje vooruit schuiven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Uhhhh wil, nog ff op de vaLREEP:Rotjeknor is een ander woord voor Rotterdam, tis maar dat je het weet. En dan zeggen ze dat belgen rare mensen zijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Een week of drie vooruit Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Goed zo Igor! Jammer dat je nog moet wachten op de pups maar dat maakt het ook spannend! Heb je al mandjes enzo?Proficiat met je duizend berichtjes Will! En Will krupt in zennen tram! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Zat nog even een en ander terug te lezen van gisteren... Sorry , ben niet al te gezellig...En ik moet er zo ook vandoor.... familiebezoek vandaag , eerst 2,5 uur rijden.... dan paar uurtjes praten / koffie drinken/ hapjes/ glaasje fris met mensen die ik absoluut niet mag , dan weer 2,5 uur terug rijden. heb er dus geen ene bal zin in. Voordeel is wel dat het geen lekker weer is... anders had ik het nog meer zonde van mijn vrije dag gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Allez Von, nog eentje en dan kan ik tegen jou proficiar zeggen voor 2000!En ach, ook deze dag zal weer wel meevallen toch? Hoewel ik ook niet van lange auto ritten hou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 ik had alles nog bewaard van de andere hond, sommige dingen staan gewoon nog op de plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 jeetje yvon wat vervelend. heb je niet toevallig hoofdpijn kan je man alleen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hahahahaha, dank voor de tips.....Maar nee, dit is iets waar ik me niet aan kan onttrekken helaas.,hihi, maar zal aan jullie denken straks. En inderdaad Nien, het gaat vanzelf voorbij. Dar... nog even volhouden . Over een paar jaar heb je de tent weer voor jezelf.... zo heeeeeeeeeeeerlijk rustig die zondagochtenden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 dat gevoel heb ik ook vaak dar, geef mij de tijd van het kleine huis maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 En zo... de kop is er weer van af... zit er nu over de 2000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 OOooooooohhhhhhhhhhh, tsja, ben blond he, dan krijg je dat soort dingen. Zit hier ook nog met een potje type-ex achter mijn laptoppie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hoi Dar,Andere tijd hmmmmmm, andere plaats?? Soms wel, soms ook weer net niet. Wat ik wel ondervonden heb tijdens al mijn omzwervingen, is dat oost, west, misschien toch wel thuis best is. Er is nl. overal wel iets maar jezelf blijft jezelf en daar moet je mee (leren) leven.Rustige ochtenden, daar ken ik tegenwoordig alles van! Ik zou zelfs speciaal m'n wekker zetten om van de ochtendrust te genieten.Als ze allemaal wakker zijn kan je er zeker van zijn dat ze, zelfs al trek ik me terug met m'n lab op een heel klein plaatje aan de keukentafel, zich allemaal op 1cm naast mij zetten. (Nogthans speel-,slaap-, pc-,TV-,zitkamers genoeg :confused;).Heel claustrofobisch soms! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nien.... echt ... ooooooooooooooit ga je daar weer van genieten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden