VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Goede morgen!!!!!!!Eindelijk mag ik ook is!! Enne, de japanners waren nog niet zo slecht gisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 En je bent me net voor. Goedemorgen VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 En ik ga er gelijk opnieuw vandoor. Net gedaan met werken en ben doodop. Mijn bedje awaits. Heel zwaar nachtje gehad, werkgewijs.Nighty Night, tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Slaap lekker Will! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nie te geloven hé, over verslaving gesproken, juist thuisgekomen, gauw nog kopje koffie en toch nog even komen piepen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Wat ik al de hele tijd wou zeggen Will maar steeds vergeet, die foto's van Venetie stonden op een dvd die pas terug boven water kwam toen je al vertrokken was. Vandaar, sorry daarvoor!Werk jij als loods? Een vriend van mij werkt in het loodswezen (Vlissingen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Neen, ik zelf niet, ik heb de kans gehad op jonge leeftijd, maar toen wist ik alles beter, en toen ik er opnieuw an begon, was ik eigenlijk iets te oud om nog door te zetten. Frappant, want alles is verandert en had nu al een poosje aan dek kunnen staan. Wij werken er wel mee samen in de haven zelf, we zijn één firma. Mijn taak is om de schepen vast te maken of los te gooien. Best spannend soms, met onze kleine werkboot tussen het geweld van een schroef en een sleepboot. Tja die foto's, jammer, heb ter plekke mijn best gedaan om zoveel mogelijk indrukken op te doen, en vond het een prachtige stad ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 goede morgen Wil en VM. alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hihi, gefeliciteerd Nien, you win.....Een hele goeie morgen ook Wil , truten hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ola Igor, hebben elkaar net voorbij gelopen bij het binnenkomen zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 goede morgen yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Goeiemorgen, igor, von. Wat is truten nu weer ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Alles oké hoor, heb temesta genomen en ga direct mijn bedje inkruipen. Ik wacht een beetje op het effect, dan slaap ik eens zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hihi, sorry Wil., Ik bedoelde trusten, afkorting van welterusten.Komt een beetje uhhhh oeterig over zo , je hebt gelijk hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Morgen Igor, Von,Hihi, ik zei het he Von! Niet onderschatten die kleine japjes!Hier alles prima Igor, met jou ook alles ok? Wat leuk dat je twee pups gaat nemen! Worden ze heel groot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Igor, nog helemaal met je kop in de wolken? Wat zul jij moe zijn geweest gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hahahaha Will, je weet toch wat truten hier wil zeggen???Gelukkig bedoelde Von trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Uhm Nien. moet er bij jullie dan nog een 't' tussen om de nederlandse versie te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 truten met twee tt dan wel igor, juist ik had het gelezen van je twee pups, wanneer ga je ze halen ?? Schattig, wat ga je er een plezier aan beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Wou gaan slapen, maar ik ga eerst de duizend berichtjes doorbreken ;D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Tellen jullie mee af ? Staat het vuurwerk klaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 nog 3 !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nou vooruit dan Wil;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 nog 2 !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 nog twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden