tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik weet het niet hoor!ik ben al zolang alleen dat het voor mij weinig uitmaaktmaar ik baal wel dat ik neit meer kan genieten van geflirt en gesjansvoorheen, als er werd gefloten vond ik dat een complimentnu wordt ik boos!buitenom de seksdrive, voel ik me eigenlijk een sekslooswezentoch een onderdeeltje van je vrouw of man zijn.geen seks tot daar aantoe maar om ook niet meer te kunnen genieten van je vrouwzijnvindt ik toch wel een grote inbreukrot pillen, tijd voor de vuilnisbak!poeheeeee, dan heb ik heel wat schade en schande in te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ha,het kan dus wel Desi!zal het dan komen omdat je een relatie hebt, dus de gelegenheden komen vaker voorof........is het dan toch niet een standaard bijwerking van de medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ondertussen zie tina om het hoekje gluren!!morrie meid!!hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tas, mijn libido rocks (nog steeds)Fleurtje, nu is willy vanilli weer toe. Maandag sluitingsdag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 bor, jij gezonde brok natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Standaard bijwerkingen bestaan niet.En ja een goede relatie helpt natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ook goeiemorgen libidooers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Morge Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Morgen witte, alles kits ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Verdorie ja, SUUS :angry::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 nou ja,in elke bijsluiter die ik er nu even bij pak..................alle drie staat het als bijwerking3x3 is negen dus hier is het negen keer niksmaar goed, ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat dat voor iedereen geldtniet dus!Dan gloort er toch hoop aan de horizon.Ben er eigenlijk nooit mee bezig geweestmaar het alleen zijn valt me nu vies tegenmaar tja, waar vindt je een platonische relatie?en komt er ook nog bij dat ik de laatste tijd bemerk dat het hele gevoel pleitte ishet interesseert me niets, maar ook niet meer echt hoe ik er uit ziekan niet meer genieten van geflirt, of om mijzelf op te tuigen.ik ben mens maar daar houdt het ook mee op.toch een rare gewaarwoording Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ohhh ja vergat ik ook en dat kan natuurlijk nietSuus van harte en mooi om te lezen dat jij en je man weer ok zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goedemiddag Witte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 oeps Tas:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tasseke een beetje positiever over jezelf! Je bent een fantastisch mens, wat is dat nou:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: tassekerot pillen, tijd voor de vuilnisbak! poeheeeee, dan heb ik heel wat schade en schande in te halen Mannen AANVALLHUUUUU:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Net mijn kaaartje weer eens getrokken:Ook na tijden van diepe duisternis en van ijzige kou volgt weer licht en warmte.Geld ook voor jou Tas:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Zo nu ff naar GGZ mijn Antabuse halen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Toch wordt er nog naar je gefloten, Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tas.......fwiet fwieuuuuwwwww quote: Mannen AANVALLHUUUUU Moet ik nu een beetje bang worden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Yep bol,u ziet het goed!Nee, neehet is niet een negatief beeld van mijzelfmaar ik bemerk gewoon dat dat gevoel plat ligtniet alleen op seksueel gebied maar eigenlijk mijn gehele vrouw zijnik kan niet echt meer genieten om bijvoorbeeld mijzelf op te makenniet meer genieten of trots raken van een compliment over je uiterlijkdat soort kleine dingenen dat is echt niet omdat ik slecht over mijzelf denknondejuu, ik heb wat afgenoten!maar zelfs de herinneringen daaraan, maken mij niet meer koud of warmnee hoor, aan mij mankeert nietsbehalve dat ik waarschijnlijk dan toch iets teveel pillen slik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Desi:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Je bent in een best buitje denk Tas?Ga jezelf nou niet helemaal t putje in denkenwant daar schiet je toch niks mee op.....Beter om je plan op papier te zetten voor morgen.Dat je goed voorbereid bent als je meneer peut spreekt toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ik zit mezelf helemaal niet de put in te kletsen!!!!ben juist bere positief!(nog maar 2,5 jaar )ik stelde gewoon een feit vastbij mij persoonlijk dan, en ik was nieuwsgierig hoe een ander dat beleeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ohh ok, dan heb ik je verkeerd gelezen Tas.Sorry daarvoor skattie.Ik geloof dat ik er niet zo goed tegen kan als je zulke dingen over jezelf zegt.Daar vind ik je een veel te leuke meid voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden