tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ha morge Borkoffie dan maar voor al dat leed op de maandagochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Jaaaaaaaaa, lekker Tortilla. Met patatjes??Ik heb al een bord rijst met enkele scampi's op maar een stukje tortilla kan altijd.Zeg Tas en part-time werken (ev. met hulp verlening begeleiding als het echt moet?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ha, Borretje en vlaams meisje,leuk om jullie te zien,'t gaat goed he, Bor?Tasseke, je bent zelf je beste hulpverlener,daar kan geen hulpverlener aan tippen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dat is het nu net Dar,er zijn nog teveel dingen die ik zou kunnen doenik loop ook nog tegen teveel dingen aanmaar als ik het niet kan vinden bij de hulpverlening,wat moet ik dan thuis?ik heb ook het gevoel dat ik tussen vier vuren inzitiedereen zegt iets anders, van de een mag ik dit, van de ander weer nietik owrdt er suf vanmaar goed, heb nog een dagjezit eigenlijk ook te twijfelen over werk hoor!bang dat ik het niet ga redden, maar tja je moet ergens beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 goedemorgen Hehe gaat het over pc's?Okee ik ga lezen.Heb net dochter gesommeerd zich te gaan aankleden(ze slaapt altijd in sportkleding)waarop ze me minschattend aankijkten zegt IK BEN AANGEKLEED muts (maar moet ook lachen)We hebben vandaag sportdag!Okee, nu zoon nog aktiveren,die moet zijn boeken inleverendat wil zeggen 1. zoeken2. vinden3. lijst checken4. papier eraf5. mee 6. inleverenIk sta te jeuken zeg maar om het over te nemenmaar dat heb geen nut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Het is geen virus maar spyware of malwaredus je moet iets tegen draaienbv. microsoft defenderis gratis en goedhttp://www.computeridee.nl/dow...ek=1620616&id=2528983kun je er meer over lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Noem het geen modderen, Bor,je bent h.s. goed bezig !en ja, nog een digibeet,die nu ook de eerste link van Dar gaat proberen.Kpn? bbbrrrrrheb na mijn verhuizing 6 weken moeten wachten,en kapitalen verbeld voordat ik eindelijk was aangesloten,en nu dit weer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Kore: pb (ik moet m nog schrijven). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goede morgen Kore, leuk dat je weer meedoet!Ola Bor! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Luitjes,ik ga me even bemoeien met de kids hier!logeetje uit eindhoven heeft waarschijnlijk een slecht contact met pa want die is gisteren gebleventis ook veuls te gezellie hier!tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dar,succes met je zoon, het zal wel lukken denk ik voel ik hoop ik.Je moogt er trots op wezen. Wij zijn hier op de helft (......) pfffffff long way to go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Het is weer maandag hè iedereen rennen vliegen.....en.......ik heb geen hoofdpijn meer (maar t was wel een crime).Tas, werk is leuk, maar bolletjes an hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goeeeeeedemorge:)Zo het begin van een nieuwe en droge week! Weekend weer de hele tijd aan de tuin besteed. Het schiet al lekker op. Volgend week-end de grasmatten.Waauw het wordt zo gezellig hier. Doet me echt goed. Wordt er vrolijk van.Wat zie ik Wil? Een zwaar hoofd? Vandaag maar weer opnieuw beginnen he? Lukt jou wel Als iemand een nieuwe pc koopt raad ik jullie een Imac van Apple aan ipv een pc heb je nooit problemen mee. Krijgt geen virussen binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tas,Hebben jullie geen vrijwilligerscentrale?Zo ben ik aan mijn baan gekomen!en kan je ook wat rustig aan beginnenmet uren en taken en is het geen dramaals het een keer niet zo goed gaat me je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Met je eens Desi,Maar de overschakeling van pc naar mac is erg moeilijk,en voor de pc is overal ondersteuning te vinden,op fora e.d. kom je een heel eind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 houtje,er is inderdaad hier ook een vrijwilligerscentrale, daar heb ik al contct meemaar ik mag maar vier uurtjes elke partij waar ik mee te maken heb, bemoeit zich met mijer komt alleen niets van terechten ondertussen heb ik mijn neus al helemaal kaal gepluktverveel me dood en ik heb nog nooit zo vaak in mijn leven ja gekniktgrrrr, ik wil gewoon de regie over mijn eigen leventje terugmaar goed, dit is dus mijn huiswerkbedenken wat ik wil en hoe ga ik dit vertellen dat het daadwerkelijk gebeurt?en dat moet zo overtuigend zijn dat vier partijen zeggen ok!pffffff, leuk klusje dusga nu rennen, ik ben bijna te laatmaar goed, tot straks in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wij zoeken ook alles uit op daarvoor bestemde fora. De omschakeling is wennen maar als je hem eenmaal kent dan wil je niets anders meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tas,Logisch dat je een kale neus hebt .Maar jou en mij kennende rennen wij ons gelijk stukin een volledige baan.En kun je met 4 uur wennen aan het ritme en dankijken of het goed gaat.Soms werk ik ook maar 4 uur per week en ben daardan erg blij om. Desi,Ik vrees dat ik téveel pc ben om nog om te schakelen.Ik werd zó gefrustreerd van het ding,terwijl ik het zo graag wilde leren.Ik geloof je zeker dat je niets anders meer wilt. Je moet er gewoon op tijd mee beginnen met een macdenk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 PieuwwwwHet wordt prachtig weer deze week.Ik heb donderdag een feessie voor Dochtermet 12 meiden gaan we kanoënen daarna barbeknoeienin onze hutdaarna blijven ze nog allemaal voetbal kijkenhoe denken jullie dat ik me voel vrijdag?(ik weet het al).Maaaarrrrrrrrrrrrr wel prachtig weder!Het schijnt aan te houden tot eind juni(duh-huh dat is het al toch)en begin juli en misschien langerrrrrrrooooohhhhh dan ga ik net op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Houtje: spierpijn of wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Zo nu gauw aankleden en naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Daarna de auto wegbrengen naar de garage. Hagelschade laten repareren. Ik hoop dat ik een fatsoenlijke vervang auto mee terugkrijg.Tot Laterzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tasseke,dat bedoelde ik met: je bent je eigen beste hulpverleenster,JE WILT DE REGIE OVER JE EIGEN LEVEN TERUGKun je ze dat morgen niet duidelijk maken?Als wij her hier zien hoe krachtig je benten weet wat je wel en niet wilt en kuntdan moeten zij dat toch ook zien?Ik denk dat je dat zinnetje vast moet houden in je hoofd en hart,Sterkte morgen!Vlaams meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dar,de dokter zei dat mijn p.c. ernstig ziek was,ik heb 'm maar laten genezen,dank voor de tip!Houtje doe ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Kore,is het al opgelost met je pc? * tegelijk aan het typen geweest dus.Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Borretje, wijsmaken niet, wel duidelijk maken en laten blijken,dat jezelf de regie hebt,met dat zinnetje in je hoofd en hart,zonder het hardop te zeggen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden