will Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hoi Dar, juist wakker geworden in de zetel. zwaar hoofdje, maandagochtend. Ik kom subiet wel terug.Hou je een bakje zeer sterke koffie opzij voor mij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 goede morgen dar en wil.ik heb me een beetje verslapen maar ben wel nuchter Wil doet nu alles zeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 goeie morgen Dar en Wil.Lekker een bak koffie. Ik heb de lachroom.Met mij gaat het wel goed. Nog even een beetje wakker worden met een bak koffie. Hoe is het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dar wat leuk, nou jij zult in elk geval een fijne dag hebben.ik zag lin ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dar een beetje wel, maar dat weet Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ook een goeie morgen igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goede morgen, Dar en Wil,Jaaaa, 't is zomer!!!!!Ook voor mij een korte nacht,maar wel helder wakker geworden.Jammer Wil, dat zware hoofd,maar je weet het he? 's avonds een kerel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 goede morgen kore en ekster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goedemorgen allen:)Hier nog eentje wakker! Voor mij ook een bakkie koffie graag! Hier alles ok. Dar begreep ik je nu goed? Wordt het warmer weer? Zal zo eens op Teletekst kijken. Hier nu bewolkt en sombertjes...Igor: goed dat je het weer droog gehouden hebt!Enne Wilrijk? Kater? Jammer...Ga mijn kinderen uit bed knallen...Misschien tot later:DFijne maandag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ook goede morgen voor Igor en Lin!Dar, leuk om je zo trots te zien,en terecht! Geniet ervan!Ik hoop het hier nog even vol te houden,want mijn p.c. heeft kuren.Springt steeds op een rare site en is daar niet meer van af te krijgen.Alleen als ik het modum een tijdje uit doedoet ie her weer eventjes.om gek van te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nou Nou, wordt je niet vrolijk van van zo'n pc op de vroege ochtend. Zal voor je duimen dat hij nog een tijdje mee gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hier zie het er zomaar wat somber er uit. Af en toe laat de zon zich eigen even verlegen zien om snel weer te verdwijnen achter de wolken. Zal vast op het verkeerde plekje wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 hier ziet het er nog niet zo goed uit maar vertrouw erop dat het straks hier ook mooi wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 morge allemaal De zomer vandaag begonnenEen vriendelijk glurend zonnetje bescheen mijn rug en padhet pad langs het water, een lichte grijze nevelen het brullend geluid van een verdwaalde kikkereen eend, waar zijn de pullen?een zwaan, moet altijd even kijkenen een plotseling hard gemiaaaauuwwwwtijd om naar huis te gaan, de katten willen etennou dan loop ik weer terug, voor het eerst weer met de kattenvandaag exact vierhonderd meter, maar het begin is er!de zon nu in mijn gezicht, moedig schijnt hij me toenet alsof hij me overtuigen dat het echt zomer gaat wordenBedankt Zon, ik heb een korte broek aangetrokken!Is er koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 morgen tas, je mag mijn koffie ik moet gaan. maak er allemaal een mooie DROGE dag van.drup sterkte vandaag. Wil kop op s'avonds een grote vent s'morgens ook een grote vent. (klein beetje medelij heb ik wel met je hoor)tot laterssszzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goeie morgen tas. Een bak koffie voor jou. met lachroom?Maar ik knijp er weer tussenuit. Tijd voor mijn ochtendwandeling met de hond. Een fijne dag allemaal en tot de andere keer weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Kore,inderdaad de viruskenner erover heen!dat is een ellende, heb ik ook ooit gehadnou ja......... wel een half jaar en uiteindelijk deed de pc helemala niets meer wat ik wildeik weet niet welke provider je hebt, maar die kan je ook bellendie heeft mij toen fantastisch geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 lekker dan!drie koppen koffieLin en Igorwerk ze en wandel ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goede morgen allemaal,Ben ik nog op tijd voor de café-lachroom??Dar stuur (liefst heeeeel snel) die zomer en zon naar het Zuiden! Hier regent het nog en is het koud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 morge VM,de lachroom mag je van mij hebben!lachen doe ik evengoed wel en ik houdt meer van een straffe bak 's ochtends Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hey Tas, voor ik het weer vergeet te zeggen, ook ik hou van Stamppot, zuurkool en steak 's ochtends!En thx voor de lachroom, nodig met zo'n grijs weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 heb ik me potverdrie gisteren zo uitgesloofd op mijn gesprek van vandaagis het niet vandaag maar morgentoch maar weer met de agenda werken want dat geheugen doet af en toe raareen mazzel ik heb een dag extra om na te denken.Weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil en moet gaan zeggenben wel klaar met de hulpverlening maar ik mag niet stoppenreclassering, wnsp, soos, iedereen wil dat ik iets doeik ook, maar de hulpverlening schuift me van kastje naar de muurdaar zit ik dan in een geforceerde split...............auwwwwwals je diep in mijn hartje kijkt denk ik...........hoppa, werkendan ben ik eindelijk van alles af!ok, het is nog te vroeg om serieus te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Dank Dar en Tasseke,Ik denk niet dat ik een virusscanner heb,weet niet zo goed wat dat is.Ik heb wel die cleaner van jou gebruikt, Dar!Ik heb gisteren al gebeld met kpn,ze zeiden dat het iedere nacht werd gescanden dat het vanzelf wel over zou gaan, maar het wordt alleen maar erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 hehehe gelukkig!!ik heb een mede mafketeltje gevonden eindelijk iemand die met mee kan eten op de ochtend!Vandaag een tortillia op het program, of hartige taart wordt het ook genoemdeen stukkie overgooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Kore,Als de ene niet werkt, eventjes het programma eraf halen en die andere installeren.maar dit is een echt lastig virus wat je niet zomaar weg hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden