Tatum Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Marieke,Zet je zoon nu eens uit huis. Door zelf weg te gaan los je de problemen niet op. En weglopen voor jezelf ........ dat lukt je echt niet. Door uit verveling te drinken word je niet sterker, maar juist zwakker. Weer voor de ander klaar staan terwijl je het zo nodig hebt om met jezelf bezig te zijn.Echt, ik bedoel het goed, zet je zoon het huis uit en drink niet meer! De kwaliteit van je leven zal daarna veel beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik val heel eventjes binnen om een fijne middag te zeggen, druk in de haven en moet subiet alweer gaan vertrekken. What's Up Doc ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Lieve mensenIk breek maar even in.Ik ben de laatste dagen niet veel op het forum geweest. Daar waren zo wat redenen voor.Ik zie de ongerustheid en het spijt me dat ik dat heb veroorzaakt, het was niet de bedoeling,maar als ik was gaan schrijven, dan was ik zo weer een paar uur verder geweest en ik moest juist wat IRL oplossen.De omstandigheden waren er niet naar om te schrijven dus.Van drankgebruik is in ieder geval geen sprake, dat is echt wel voorbij, hoewel ik altijd op mn hoede moet zijn en blijven.Drank is echt een minority problem vergeleken bij andere problemendie de kop opsteken als je stopt met drinken. Ondanks wat 'verlichte' momenten die ik tot nu toe had (veel licht geeft ook veel schaduw...)blijft het voor mij zoeken naar een zinvol leven zonder drank. Ik heb al wel wat overwonnen. Zo ben ik niet meer zo snel depressief en als het zo is, dan is het redelijk vlot weer over.Dan komt echter de volgende fase, relatie, werk... en zo gaat dat maar door.Ik kan alleen maar verder, teruggaan kan en wil ik niet meer.Soms moeten pijnlijke beslissingen genomen worden.Voorlopig kan ik nu alleen met morgen bezig zijnen ik ben dan ook weer diep geroerd door het hier getoonde medeleven, mijn dank daarvoor. Dat is ook het forum! En dat is ook het forum wat mij zo dierbaar is en is geweest de afgelopen maanden. Er is wél veel steun en aandacht ook voor nieuwelingen,maar soms loopt het niet helemaal zoals jij het wilt.Daar moet je als nieuweling ook een weg in vinden.je komt met een probleem en als je er wat aan wilt doen dan moet je volhouden en doorzetten. Ik heb het ook gedaan, het gaat niet altijd makkelijk, maar geef niet op.Morgen om 12.30 ben ik aan de beurt, tot die tijd moet ik 'nuchter' blijven. haha, ben al bijna 8 maanden nuchter.Wel na de lunch, hopelijk hebben de artsen geen last van een lunchdipje..Wat ik na het herstel ga doen weet ik nog niet. Zal wel meldenhoe eea is gegaan en als ik niet meer schrijf dan weet je dat het verkeerd is afgelopen (nou nou, niet zo somber Alf...). Of ik weer mee ga schrijven weet ik ook niet, maar dat laat ik nog wel weten.Ik wens jullie het allerbeste, zoek het positieve in elkaar en wees de baas over de alcohol, want alleen jijzelf kan dat. En alle forummers kunnen je erbij helpen, ieder op zijn/haar eigen manier. Ik weet het, ik het het meegemaakt.Ik hou van jullie. O ja, mijn zoon is 'gewoon' geslaagd hoorVolgende week diploma, hoop erbij te kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Marieke,Ik heb half december - met behulp van Woman - zelf mijn vriend verlaten en een huis gekocht voor dochter en mij alleen. Inmiddels weet ik ook dat ik geen behoefte meer heb om vriend ooit nog te zien. Gelukkig hebben we geen bezoekrechten en alimentatieverplichtingen dus ik kan geheel loslaten en verder gaan met mijn leven. Ik wens je heel veel sterte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Als, sterkte maatje En vlug terug hé, respect voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 He, ik zag Alf zitten dus gauw ingelogd.Hoi Alf, en succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik mag naar huis. Daar heb ik echter nog geen internet. De telefoonkabel van kpn is doorgesneden bij de onderburen en die zijn bijna nooit thuis. Binnenkort zal ik een briefje in de bus doen of ze contact met mij opnemen. Hun moeten namelijk thuis zijn als de kpn-meneer weer langs komt.Ik wens voor jullie allemaal een hele mooie, gezellige en droge avond toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 De spiegels hangen :)Het was even zweten:http://img39.imageshack.us/sli....php?id=dsc01220e.jpgMorgen op zoek naar een officieel ophang systeem, want er zat gek genoeg nix bij. Ik had wel lijm, en verder ondersteund met schroeven en spijkers. Morgen echt goed vastzetten, want het moet ook stamp bestendig zijn. Misschien wel een mooie lijst eromheen ??Of niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hoi Tatum !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: womanDe spiegels hangen :) Heb je het toch in je eentje gedaan??? Wel knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bor, PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Lieve vriend:heart:Nogmaals heel erg veel sterkte en kracht toegewenst. Ik zal morgen om 12.30 in gedachten bij je zijn.Ik houd van je kerel, en terug komen doe je zeker. Anders kom ik je persoonlijk halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ja pfffff Mupke bij de derde spiegel kwam ik er pas achter hoe ik het eigenlijk had moeten doen haha. das altijd. Weer wat geleerd. Ze hangen best recht. was wel even stoeien hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 't Is wel een grote plant he, die je moet verplaatsen straks als je lover komt. Ik wil ook daten. En nu zit ik al een tijdje op Paiq. Daar heb ik wel een leuke meneer 'ontmoet' maar die woont ziover weg. En dan heb ik al geen zin meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ben nu op msn met flirtHij woont in hartje AmsterdamVolgens mij is het wel een boefje, maar dan een lekker boefje haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: womanVolgens mij is het wel een boefje, maar dan een lekker boefje haha Dan neem je hem als snackje tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 En hoe moet het toetje er dan uit zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ja hahahaBeetje pit hou ik wel van. Braaf gedoe heeft ook niets opgeleverd bij Mr. Lover of Cat Stevens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik kom eventjes langs met een praktische vraag:ik probeer verf af te branden met zo 'n verfbrander. Misschien ben ik te ongeduldig en duurt het langer eer ie echt heet wordt, maar ik vind datie te weinig doet...... hoe zit dat nu precies?Iemand ervaring? Bol misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Alf hier brandt morgen een kaarsje voor je.Borretje en Fleurtje, knuffel van mij.Caro vanmorgen met de makelaar afgesproken eerst voor een jaar proberen te huren om te kijken of het bevalt daar. Hij heeft voor me gebeld wat er geregeld kan worden en dat is nauwelijks iets. Ze willen een partikuliere koper en voor tijdelijk hebben ze een pet contract (of hoe je dat schrijft). Dat contract is met een bedrijf die tijdelijk mensen van ver hebben en het vet kunnen betalen dus dag drup. Een koopbod doen is geen optie want ze willen niet zakken dus dag drup. Mag wel na 1 juli komen kijken dus dag zegt drup nu zelfJa erg lief dat iedereen zo met me meeleeft hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 En moet je dat ding óp het hout zetten, of er 1 cm van af?Nu is ie zomaar afgeslagen ook nog.Geen kortsluiting gelukkig.Hum, eerst maar eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56En moet je dat ding óp het hout zetten, of er 1 cm van af? ! Nou, niet eróp lijkt me Cathy. Ik heb er verder geen vertand van.Doe je voorzichtig? Straks staat je huis in de fik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ja, ik vind het hartstikke eng!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Cathy wordt hij wel warm? Want dat is het eerste vereiste. En dan moet je hem ongeveer een cm. of 5 van het hout laten blazen. Niet constant op een plek houden maar een beetje op en neer gaan. Als het goed is komen er dan blaasjes op de verf en kun je hem met een verfkrabber af krabben. Als hij af slaat kan het zijn dat het termostaatje dat er in zit, overbelast is en dan doet hij het ook ff niet meer. Als je geen afkrabber hebt maar wel een oud stukje glas van een raam, kun je het daar ook mee doen.Lukt het helemaal niet dat ga ff naar de Hema of naar een verfwinkel en daar heb je een soort vernis, (afbijtmiddel) die je op het hout aan brengt met een kwast, dan een kwartiertje wachten en dan komen er ook blaasjes op die je af kunt krabben. Veel handiger dan zo'n brander en het gaat vlugger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Vrijdagavond koffiedate met FlirtKijk dat schiet ten minste op, geen geteut. Nu opschieten want ik ga zingen met de doedels. Toedeloe xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden