Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah, heb je het al gekoeld? Met een coldpack in een doek er tegen aan? Dat verminderd de ontsteking. Als je er ook koorts bij hebt is echter een kuur antibiotica niet onverstandig.

Overigens dacht ik dat oppervlakkig en geiten aardig overeen kwamen; zo heb ik het de laatste weken tenminste ervaren. Gelukkig valt het af en toe ook weer mee, en zijn er altijd tijdstippen waarop er wat serieuzer geschreven wordt (al hoeft dat natuurlijk ook niet altijd).
Soms kies ik er dan voor om in Thema's of Wie is wie te schrijven, of juist alleen maar even te lezen. Soms ook wel prettig, zo'n avond vrij (wordt meestal wel erg laat als ik er eenmaal in zit).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef Hannah, je bent dus al even bezig lees ik. En ook al bij de chirurg geweest...

Ik zie het vaak hoe hun gezondheid mensen beinvloedt; als je niet gezond bent zit je ook direct niet lekker in je vel. Gezondheid is een groot goed...al realiseer je je dat vaak pas als je een keer ziek bent...
Hopelijk voel je je morgen weer wat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap het wel Hannah1. Er zijn de laatste periode (of beter we zijn er al zo lang) zoveel aangesloten die je verhaal niet kennen dan mag je niet verwachten dat het allemaal duidelijk is.

Telkens probeer ik ook uit te leggen aan de nieuw aangeslotenen hier wie ik ben en wat mijn verhaal is maar aan degene die hier langer zijn heb ik het gevoel dat ik steeds weer in herhalingen val.

Het forum is groot en soms te groot en daardoor wals je wel eens over iemand heen en dat is naar maar geloof nooit dat het opzet zal zijn. Jammer dat je je zo voelt maar wel duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik inderdaad ook jammer, dat ik niet altijd op de hoogte ben van iemands sores.
Maar het lukt me ook niet om elke dag alle schrijfsels te lezen. En in de Wie is wie kun je maar beperkt teruglezen; de oudgedienden zijn te ver 'weggezakt'.
Je zou als het ware een soort overzichtspagina per persoon moeten hebben, zonder alle geiterij ertussen. Zoiets als Foto met de beschrijvingen heeft gedaan.
Lijkt me alleen niet erg haalbaar, gezien wat er allemaal gebeurt met de forummers.:(

*spelfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat had ik vorig jaar een mega hekel aan dat woord ouwe rotten
als de ouwe rotten dat schreven
En nu.... voor je t weet is t dus zover en zonder erg er in te hebben ben je er zelf 1.
Dus de tijd haalt ons in en is er wat verandert als je eerlijk kijkt
Niet zoveel dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben redelijk stabiel Wing
En ik kan je zeggen, dat, dat erg prettig aanvoelt
Ik hoop het lang zo te houden, want dit bevalt me prima.
En ik heb vandaag weer een lesje geleerd, dat ik dingen beter uit kan spreken
voordat ik van een aardappel een mega grote salade maak in mn gedachte.
Dat blijft een lastige, maar uiteindelijk werkt dat beter.

Bedankt voor je belangstelling.
Nu we toch zo belangstellend zijn:)
Hoe is t met het kleine wereldwondertje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet helaas ook gaan slapen, want het is al 15 minuten later dan ik eigenlijk mag van mezelf.
Best wel een prettige forum dag gehad eigenlijk.
Hij is begonnen met hartjes van Bolletje en nu sluit jij mn weer af met een hartje Cathy
Ik neem deze lieve berichten zeker mee naar morgen;)

Slaap lekker Cathy:present:
en succes met je schildersklus morgen.

Laterzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een oude auto gekocht
Dat vind ik leuk

Ik ga hem samen met een
goede kennis, waar ik mijn
kampement opsla, opknappen

Maar, ik ben als de dood
Want ik heb het goed

Jullie zijn lief
En soms al teveel

En dat, begrijpen wij
als geen ander

Slaap zacht allemaal
Easy does it..

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...