druppeltje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hallo allemaal,Sara wat fijn dat je de weg weer terug gevonden hebt want je kreeg weer heel wat voor je kiezen.Borretje ik denk veel aan je en aan velen hier die het zo moeilijk hebben.Sneeuwitje ingelogd geweest? Hoop zo dat ze terug komt want sjonge wat heeft die meid het zwaar gehad en denk ik nogDe problemen kunnen zo groot niet zijn of er komt een oplossing. Het nare hieraan is dat je een probleem zo snel mogenlijk wil oplossen en als je dan ook nog eens stuitert tegen bureuacratie dan vreet dat heel wat aan je geduld die je niet meer hebt.Wil niet zeuren weer over mijn eigen probleem maar wel de mensen laten weten die zo met me meegeleefd hebben wat mijn woning betreft: Ik kan hem bij nader berekening net betalen en de mensen die me maandag lieten stikken met de koop willen mijn huis nog steeds mits ik er snel uit ga. Nou graag dus wacht nu op een telefoontje om die flat te mogen bezichtigen en dan bied ik wel. Maktelaar gaat met kromme tenen mee natuurlijk omdat het beter is te huren en ik eigenlijk terug wilde naar Brabant maar het is wel de flat die aan mijn eisen voldoet. Naja eerst maar eens kijken en je huis moet je thuis zijn; waar het ook staat.Zo nu eten voorbereiden want dadelijk duppies jankuurtje.Goh voel weer hoop en hoop dat door te geven aan wie het nodig heeft en dat is eigenlijk allemaal he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hihihi,Net met zoon menu samengesteldGaat nu op de fiets naar de suup...Voorgerecht : salade van rucola met tomaat spekjes en paprika en doorgebakken spekjes met gebakken uitjes voor het knapperige...Hoofdgerecht : Erwtensoep met knakworst (kids idee hoor )Nagerecht : Yoghurt met aardbeiensaus, banaan appelblokjes en slagroom...Pffff, krijg nu al vol gevoel, maar wel supertrots op mn zoon:heart:Blij hier !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Waar ben je van bij aan 't komen Mariek?Druppie dat klopt je koopt geen huis maar een nieuw thuis En dat moet goed aanvoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Bol, of wie dan ook ???? ben je er nog ?Net mail terug dat we Boots (hond) kunnen komen halen... Adv hieronder,als het me lukt om te downloaden...Grrrrr.... lukt dus niet... Marktplaats.nl en dan zoeken op heidewachtel...Heb er zelf wel goed gevoel bij !!! Sorry, bor effe druk dus met kameraadje...Zoon net terug van suup. Hoofdgerecht nu champignon soep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Pfffff... champignon soep met knakworst.............discussie hier, maar kan het krijgen zoals ie wil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Onze Alf is gelukkig geopereerd nu en ligt hoogstwaarschijnlijk af en toe lekker in dromenland. Wat zal die kerel lekker uitgerust zijn als hij het ziekenhuis gaat verlaten. Weet iemand hoelang zijn opname duurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Latersssssssssssssssssssssss.....................Nu genieten met mn zoon van zn picknick!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goh Caro dat ziet er toppie uit zeg. Hopelijk zien we gauw een foto van Druppie met haar klein huppeltruttie staan. Ben ontzettend benieuwd en gun het haar ook van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ja Marieke ik had het hier ook net nadat mijn man overleed. Voelde me een vreemde in mijn eigen huis maar was dat zo? Nee was ons huis en ons is er niet meer en mijn gezondheid jaren daarvoor al niet meer dus hups druppie zoek een thuis weer.Zeker Bolleke je koopt een thuis en dat moet je zelf maken. De herinneringen neem ik toch wel mee in miin hart.Naja als het niet weer eens mis gaat waarom dan ook dan laat ik het varen maar dan is die flat tenminste uit mijn hoofd want kon hem niet vergeten. Schuld van Caro dan die had hem voor me gevonden hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Het zal best goed komen hoor Druppie. Geloof er maar in. En dan is er zeker groot feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Drup, ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen voor je.Een boel aan je hoofd in elk geval?Hoofd?? Hoe is het daar eigenlijk mee?Iedereen zit zeker te eten?Dat ga ik zo ook doen en dan nog even verder met het verf afbranden... schiet nie op!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Woman als ik friet wil eten, doe ik ovenfriet, geen vet en goedkoper dan de snackbar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Overfriet, ja doe ik ook soms; maar dan wel extra lekkere mayo erbij...!Ik kreeg vanmiddag een sms van Emmaroos, ze heeft het geweldig naar haar zin in Griekenland!Is toch heerlijk voor dr!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Cathy, lukt het nu een beetje met het afkrabben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goh, jammer dat we nu niks weten hè, van Alf.Zou M niet even kunnen inloggen om te vertellen hoe het is gegaan?Of kan iemand miss bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hee Bol; jawel, maar het is een onwijs traag werkje + vermoeiend voor de armen. Per keer werk ik er niet zolang aan hoor. Ik denk dat ik hier nog tijden mee bezig kan zijn....Of ik vraag alsnog iemand met een schuurmachine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ja ovenfriet is een goed idee. gebakkeaardappeltjes komen ook een heel eind. De mayo vervangen door slasaus. Het is even wennnen maarook erg leker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 WowFlirt heeft zich al uitgeschreven bij de datingsiteDat is wel hel heel tof Ik dacht ik kijk nog eens op zn profiel. Nou dan stel ik de mijne ook maar op non-actief. Ik heb nog geen date meegemaakt die dat deed, en daar ook mn vraagtekens bij gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik ga zo even teruglezen; heb het gemist geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Cathy lieverd waarom gebruik je dat afbijtmiddel niet. Kun je kopen bij de ameH. Dat spul smeer je er op met een kwast, je wacht ff en dan kun je het er zo af halen. Dat gaat echt veel sneller en je belast je armen minder. bovendien met dit weer is het ook geen pretje om zo hard te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Spannend toch maar weer hé Woman. Ik hoop zo dat het nu echt lukt voor je en dat je eindelijk eens wat meer vastigheid krijgt. Dat verdien je dik en dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Dat van gisteren heb ik nu ook gelezen. Daarop las ik wel respons.Bij de vorige blz dacht ik: ik weet hier niets van...Maar ja, eten, beetje lezen, weer opstaan etc. het is amper bij te houden.Zit zelf ook hartstikke vol in mijn kop. Op iedereen reageren is trouwens ondoenlijk!Hihi, ga me zitten te verdedigen.Hannah, trek je er maar niet teveel van aan in elk geval. En beterschap gewenst; het lijktme knap beroerd. En met AB mag je niet in de zon... yegh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Bol je hebt gelijk, dat ga ik maar doen, want dit is niks!Thankx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik neem je wel serieus in elk geval PP.Gusje, nu hoef ik niet meer te krabben en branden.Dan de tuin maar sproeien.Ben ff weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden