Spring naar bijdragen

Woensdag 23 mei 2010

VM1

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sara wat fijn dat je de weg weer terug gevonden hebt want je kreeg weer heel wat voor je kiezen.
Borretje ik denk veel aan je en aan velen hier die het zo moeilijk hebben.
Sneeuwitje ingelogd geweest? Hoop zo dat ze terug komt want sjonge wat heeft die meid het zwaar gehad en denk ik nog

De problemen kunnen zo groot niet zijn of er komt een oplossing. Het nare hieraan is dat je een probleem zo snel mogenlijk wil oplossen en als je dan ook nog eens stuitert tegen bureuacratie dan vreet dat heel wat aan je geduld die je niet meer hebt.

Wil niet zeuren weer over mijn eigen probleem maar wel de mensen laten weten die zo met me meegeleefd hebben wat mijn woning betreft: Ik kan hem bij nader berekening net betalen en de mensen die me maandag lieten stikken met de koop willen mijn huis nog steeds mits ik er snel uit ga. Nou graag dus wacht nu op een telefoontje om die flat te mogen bezichtigen en dan bied ik wel. Maktelaar gaat met kromme tenen mee natuurlijk omdat het beter is te huren en ik eigenlijk terug wilde naar Brabant maar het is wel de flat die aan mijn eisen voldoet. Naja eerst maar eens kijken en je huis moet je thuis zijn; waar het ook staat.

Zo nu eten voorbereiden want dadelijk duppies jankuurtje.

Goh voel weer hoop en hoop dat door te geven aan wie het nodig heeft en dat is eigenlijk allemaal he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihihi,

Net met zoon menu samengesteld
Gaat nu op de fiets naar de suup...

Voorgerecht : salade van rucola met tomaat spekjes en paprika en doorgebakken spekjes met gebakken uitjes voor het knapperige...

Hoofdgerecht : Erwtensoep met knakworst (kids idee hoor ;) )

Nagerecht : Yoghurt met aardbeiensaus, banaan appelblokjes en slagroom...

Pffff, krijg nu al vol gevoel, maar wel supertrots op mn zoon:heart:
Blij hier !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, of wie dan ook ???? ben je er nog ?

Net mail terug dat we Boots (hond) kunnen komen halen...
Adv hieronder,als het me lukt om te downloaden...
Grrrrr.... lukt dus niet...
Marktplaats.nl en dan zoeken op heidewachtel...

Heb er zelf wel goed gevoel bij !!!

Sorry, bor effe druk dus met kameraadje...
Zoon net terug van suup.
Hoofdgerecht nu champignon soep:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marieke ik had het hier ook net nadat mijn man overleed. Voelde me een vreemde in mijn eigen huis maar was dat zo? Nee was ons huis en ons is er niet meer en mijn gezondheid jaren daarvoor al niet meer dus hups druppie zoek een thuis weer.

Zeker Bolleke je koopt een thuis en dat moet je zelf maken. De herinneringen neem ik toch wel mee in miin hart.

Naja als het niet weer eens mis gaat waarom dan ook dan laat ik het varen maar dan is die flat tenminste uit mijn hoofd want kon hem niet vergeten. Schuld van Caro dan die had hem voor me gevonden hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen voor je.
Een boel aan je hoofd in elk geval?
Hoofd?? Hoe is het daar eigenlijk mee?

Iedereen zit zeker te eten?
Dat ga ik zo ook doen en dan nog even verder met het verf afbranden... schiet nie op!:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Bol; jawel, maar het is een onwijs traag werkje + vermoeiend voor de armen.
Per keer werk ik er niet zolang aan hoor. Ik denk dat ik hier nog tijden mee bezig kan zijn....
Of ik vraag alsnog iemand met een schuurmachine?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow
Flirt heeft zich al uitgeschreven bij de datingsite
Dat is wel hel heel tof :)
Ik dacht ik kijk nog eens op zn profiel.
Nou dan stel ik de mijne ook maar op non-actief.
Ik heb nog geen date meegemaakt die dat deed, en daar ook mn vraagtekens bij gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy lieverd waarom gebruik je dat afbijtmiddel niet. Kun je kopen bij de ameH. Dat spul smeer je er op met een kwast, je wacht ff en dan kun je het er zo af halen. Dat gaat echt veel sneller en je belast je armen minder. bovendien met dit weer is het ook geen pretje om zo hard te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van gisteren heb ik nu ook gelezen. Daarop las ik wel respons.
Bij de vorige blz dacht ik: ik weet hier niets van...

Maar ja, eten, beetje lezen, weer opstaan etc. het is amper bij te houden.
Zit zelf ook hartstikke vol in mijn kop. Op iedereen reageren is trouwens ondoenlijk!

Hihi, ga me zitten te verdedigen.
Hannah, trek je er maar niet teveel van aan in elk geval. En beterschap gewenst; het lijkt
me knap beroerd. En met AB mag je niet in de zon... yegh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...