Spring naar bijdragen

Woensdag 23 mei 2010

VM1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ja, bor
Ik denk dat ook een cavia of enig ander dier van eenzaamheid dood kan gaan...
Ook dieren hebben gevoelens...

Misschien compleet wat anders maar de hond van mn opa was na zijn dood compleet van de kaart...
Vals, bijten, alleen nog maar op de stoel van opa en niemand die in de buurt mocht komen...
Zo zielig, hebben hem moeten laten inslapen nadat ie meedere keren oma en anderen aan had gevallen...
Was wel al aardig op leeftijd, maar doet toch zeer...
Liefde van een dier !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie heb je de hond al in het echie gezien? Waarom doen de mensen de hond weg? Kijk uit wat je koopt lieverd want er zijn vaak mensen bij die van alles zeggen om het diertje kwijt te zijn. Kijk, als je hem gaat halen hoe hij naar de baasjes is, is hij vrolijk? Loopt hij met zijn staart tussen z'n poten, of draagt hij hem juist omhoog? Autoritair gedrag. Houdt hij z'n koppie naar beneden. Allemaal tekenen dat de hond angstig is. Of is hij vrolijk en komt hij gelijk naar je toe, laat zich aan halen, kun je het eten bij hem vandaan halen zonder dat hij gromt? Dit i.v.m. kleine kinderen die je misschien over de vloer krijgt.

En cavia kan erg goed alleen zijn hoor. Als hij veel in de hand genomen wordt zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff ben weer flink aan het sjouwen hier.
Matras naar boven, door het trapgat proppen
Veel te warm
Ik ga toch nog een poosje in mn atelier slapen, de slaapkamer is zoiezo bloedje heet en ik heb natuurlijk nog steeds een lekkend dak. dat geeft wel onrust als ik daar ga slapen. Dus dan maar weer een poosje hier slapen.
Vanmorgen nog even een spannend gesprek met Flirt. Leuk hoor. Hij komt vrijdagavond en het ziet er nu wel echt naar uit dat ik voor het eerst ga dingesen zonder een slok op of een kater. Hij drinkt ook geen alcoholica dus dat is wel zo prettig.
Spannend hoor, allemaal leuke kriebels weer in mn buik :)
Nog even vandaag afmaken met de laatste spulletjes en dan kan ik voor het eerst dansen in mn minizaaltje. Jippieieieieieieie x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, je verwart me effe met cathy;)

Geeft niet hoor !!!
Heb net mail gestuurd naar hen, wilde wel even weten waar hun hond naartoe zou gaan...
Te begrijpen uit hun adv is het een superlieve dog, maar door gezinsuitbreiding en ruimtegebrek moeten ze haar weg doen...
Zoiezo van plan om Jimi mee te nemen als we haar gaan halen...
En ja, ik zal letten op haar gedrag...
thnx voor de tips
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Borrie ook als ze met z'n tweetjes geweest zijn. Maar je kunt er wel een nieuwe bij zetten. Heb je een mannetje of een vrouwtje want die diertjes fokken bij het leven. En je hebt kans dat ze toch gaan vechten als ze niet gewend zijn aan elkaar.
In een dierenwinkel zijn ze niet zo duur hoor. Maar je kunt natuurlijk ook de Dierenambulace bellen en vragen of die er nog hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...