Spring naar bijdragen

Woensdag 23 mei 2010


VM1

Aanbevolen berichten

Hoe ik dit heb geflikt? Na het helemaal fout is gegaan en ik echt echt enorm ben geschrokken ben ik maandag is gaan googelen en kwam dus terecht bij: http://www.readyforchange.nl/index.php/nl
kon dinsdag dus gelijk terecht voor de intake en heb toen gezegd dat ik zo snel mogelijk wil starten en dat kon gelukkig. Tis midden in het begin van de vakantieperiode van de kids en gelukkig heb ik voor mijn knullen een oplossing kunnen vinden. Mams is van ma t/m vrijdag weg van 9.30 tot 16.00 uur en als ik klaar ben met de behandeling kan ik gelukkig nog 3 weken vakantie vieren met hun. Ze zeggen dat je als een ander mens terug komt en daar ga ik helemaal voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh wing..
Je gaat heel kort door de bocht nu..ik dacht dat ik aangaf waarom ze me waarschijnlijk niet serieus nam maar daar heb je waarschijnlijk overgelezen.
Laat ons zeggen...euhm...het ligt aan jou.
Hoe kom je erbij om zoiets nog maar te suggereren enkel en alleen op basis van wat ik neerschrijf? Je oordeelt wel vlug..
Zit dat in je natuur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pakt niet echt
Dat geeft ook niet
Ingebakken loopjes
Grappig meer niet
Misschien komt het weer
Misschien ook niet

Ik dans zachtjes
op muziek die ontroerd
Daar voel ik een vreugde in
Diep van binnen in mijn buik
Als van lachen huilen tegelijk

Daar heb ik gewoon meer mee nu
Net als buiten in de schemer waar de
vogels na een laatste vlucht een plekje
voor de nacht opscharrelen

Antje, dat klinkt goed! Mooi!

Ik ga ook maar slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
antje

Hallo luitjes,


Moet ff wat kwijt! Ik was vastbesloten om mijn online behandeling te beginnen bij ADB maar dit weekend is het echt zo erg mis gegaan! Ben naar mijn huisarts gegaan voor een verwijzing daarna is alles in een razend tempo gegaan! Ik heb dinsdag een intake gesprek gehad bij (naar mijn mening) een super instellen Ready for change! 5 juli a.s. begin ik met een 20 daagse dagbehandeling en natuurlijk de nodige nazorg. Dit wilde ik even delen.



Helemaal goed toch ?
Trots op je
Go for it girl..................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als ik het goed begrijp..ligt het aan mijn schrijfstijl, de inhoud? Is het geen oordeel maar eerder een constatatie? Een beeld dat mensen van me kunnen krijgen door hetgeen ik neerschrijf? Dat is mooi omgedraaid..
Misschien lees je me niet altijd goed. Los daarvan lig ik je misschien gewoon niet goed. Kan ik inkomen..
Soit...zen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen klaar beeld meer van je Wing..
Net zoals ik jou wel een keer tegen de schenen hebt gestampt deed je dat net bij mij. Alleen, en kan niet weten hoe het voor jou was, heb je me behoorlijk gekwetst.
Misschien dat ik daarom alles nogal heel persoonlijk neem wat je zegt. Het is de manier waarop je het neerschrijft.
Ik weet waarom mijn HA me niet zo serieus nam..namelijk omdat ik niet geheel oprecht was geweest. Ik heb niet gezegd dat ik al jaren drink. Nee ik heb gezegd dat ik denk dat ik een drankprobleem heb ontwikkeld na de dood van mijn broer en de breuk met mijn ex. Dat ik dagelijks moest en wil drinken..
Dat ik terug op AD wou omdat ik het allemaal niet meer kon plaatsen. Waarschijnlijk had zij iets van 'misschien moet je eerst de dood en de breuk proberen te plaatsen en dan komt de rest wel goed'.
Lag heus niet te geiten daar hoor. Heb de ogen uit mijn hoofd geweend..
Nou waar ben ik eigenlijk mee bezig zeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...