Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Are you tokkin' to me Fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Fleur zou trouwens ff dat ene woordje weghalen voor de cactussen is vast niet geoorloofd hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Oesje tactive is here...he's watching me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Paniiiiiiiiiiieeeeek ik weet niet hoe dat moet bekkie Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Naar dat bericht gaan en dan ff dat woordje aanpassen en weghalen of er iets anders van makenfleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Dit kippetje gaat haar stok opzoeken. Goede nacht allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 gevonden Appeltjes is een mooie vervanger toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Deal bekkie, heb dat al eens gedaan, lang geleden, but i'll do it again Goede dag Fleur, dat hoor ik nu graag sé, je maakt mijn avond keigoed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik weet wat me morgenvroeg als ontbijt hebben hermie! Tikkeneitjes...njammie!Tok zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hermie, zalige nacht van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Tikkeneitjes?Goh is compleet nieuw. Appeltjes is beter fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik dacht al "appeltjes"? Een Vlaamse term dacht ik nogNu snap ik het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Nix gelezen, maar hoe gaat Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Tikkeneitjes . Zijn gewoon eitjes hoor..zei het zo vroeger tegen mijn dochter..een eitje moet je tikken dus zeggen wij hier in belgenland soms tikkeneitjes . verschrompelde appeltjes dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoi hoi Jannigje ja appeltjes van oranje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Een appeltje voor een eitje dus?Jeetje spraakverwarring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hallo luitjes,Moet ff wat kwijt! Ik was vastbesloten om mijn online behandeling te beginnen bij ADB maar dit weekend is het echt zo erg mis gegaan! Ben naar mijn huisarts gegaan voor een verwijzing daarna is alles in een razend tempo gegaan! Ik heb dinsdag een intake gesprek gehad bij (naar mijn mening) een super instellen Ready for change! 5 juli a.s. begin ik met een 20 daagse dagbehandeling en natuurlijk de nodige nazorg. Dit wilde ik even delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Behalve het kunstgebit heb je een aardige beschrijving van mij gegeven Fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Sta ik effe met mijn mond vol tanden jannigje Supergoed Antje! 5 juli zal er vlug zijn maar hoe vlugger hoe beter toch? Hups en de volgende is weer op de goeie weg se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Antje, wat rot dat het zo mis is gegaan, voor jou bedoel ik!!!Maar wat ontzettend dapper dat je meteen de stap naar je HA hebt gezet STERKTE !!!!!!!Ready for change ken ik niet, maar snel zijn ze in ieder geval.En het is heel goed dat jij er een goed gevoel bij hebt.Go for it girl !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Is wel een supersnelle afspraak Antje hoe flik je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik heb de enigste HA die echt zo traag als een slak is denk ik...Geen medicatie enkel kaartje van de psycholoog en die kan zelfs geen medicatie voorschrijven Niet dat ik het zo erg vind maar begin nu toch wel te twijfelen of ze me serieus nam.Misschien was ik ook niet echt oprecht genoeg? Wou eigenlijk gewoon in eerste instantie terug op de AD..T zal dat zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Antje: ik wil je er veel suc6 en sterkte mee wensen!!Ik ga zo mijn bed opzoeken. Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Trusten Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden