niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 baklap,zelfbeklag ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 @niwi, misschien wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 men vatte de koe bij de horens, baklap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 JoehoeHeerlijk geslapen Vanavond uit eten met de buikdansgroepDus dat wodt gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: fruitvliegIk vind een hangmat voor in de tuin kopen niet nutteloos. Behalve als je geen tuin hebt. Dat is nog eens een zinvolle opmerking fruitvliegje. Baklap, al onderweg naar de hangmattenshop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nee nog niet, stap zo eerst even onder de douche. Pff het gaat ook alweer iets beter, maar soms heb ik van die momenten... is dat normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 zoals ik al eerder zei....nuchter worden vergt een aanpassing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: baklap En ik zou zo graag weer eens wat leuks doen in plaats van alleen maar werken en lezen, computeren of tv kijken. Deze vind ik nogal frappant: als je lezen, computeren of TV kijken niet leuk vind moet je dat vooral NIET gaan doen. Je kunt toch ook gaan parachutespringen, breien, diepzeeduiken of postzegels verzamelen? Wat je maar LEUK vind. Zat mogelijkheden, lijkt me.De maarwatdoenert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik zet nog even mn verhaaltje van gister hier neer, Niet dat ik perse aandacht wil hoor, maar ik begrijp dat mensen het draadje van gister niet gelezen hebben. Dus vertel ik het nog eens:Een vriendin hoorde mn verhaal en heeft me onmiddellijk gehookt met een vriend van haar. Ze had al een poosje in haar hoofd dat ze ons wilde voorstellen aan elkaar, maar ik liep steeds maar te daten haha Nou heb ik zondag dus weer een date. Voor de afwisseling. Zie, zo zit je jaren zonder en ineens een boel achter elkaar. En ik vind het heerlijk. Als mensen mij nu een lellebel vinden snap ik het volkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Naar buiten !!! lekker in mn hemdje en blote voeten met slippers. Flashback naar de tijd dat ik op Aruba woonde. Zwoel ................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Woman, als iemand je hiervoor al een lellebel zou vinden, dan lopen er veel lellebellen rond hoor. Geniet van je date, geniet van de aandacht, kortom......geniet met volle teugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 niwi, heb jij eigenlijk ooit medicatie gebruikt om te kunnen stoppen, of zuiver wilskracht ?? Zo ja, hoelang ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Good afternoon all,Sorry voor de discussie gisteren. Ik vind het erg jammer dat het over mensen gaat als ze er niet bij zijn.Dit wilde ik even kwijt, en zeg er verder niets meer over.Een fijne middag allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wilrijk,om alsnog antwoord te geven op je vraag ivm medicatie...Ik kreeg destijds, toen ik nog dronk, van de dokter seresta voorgeschreven...dat werden op den duur grote hoeveelheden en had er nog een verslaving bij....Ik weet wel, het ontwennen van die seresta is veel moeilijker dan van drank...Dan waren alle medicijnen, behalve die ene proefdronk op antabus dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hallo allemaal,ik kom alleen maar dag zeggen.Ik las een boel verspilde woorden. Idd oordelen.Jammer, maar het is er kennelijk.Vandaag zoek ik de zon en de rust op.Hoop voor ieder een fijne dag. Beetje dichtbij je zelf blijven.liefs, Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Misschien toch beter niet kunnen doen Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik heb ook heerlijk geslapen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hangmat op een balkon moet ook kunnen toch? Alleen niet te hard schommelen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dit is wat ik leer met buikdansen:http://www.youtube.com/watch?v=C1Yrq3J372UDit is echt de Egyptische stijl zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik kom even hier afkoelen. Natuurlijk moet ik voor de vakantie nog wat bijbruinen maar wat is het warm. Leuk momentje van de dag? Toen ik terugreed van boodschappen doen stak mama-eend met 5 kuikens de weg over. We hebben allemaal keurig gewacht to ze veilig over waren, natuurlijk. Schattig dat grut. En dan verder rijdend kreeg ik fantasie over hoe mama-eend, aangekomen met haar kroost op de plek van bestemming haar haantje de voorste een pets met haar vleugel geeft omdat ie zomaar zijn eigen leventje, en dat van zijn zusjes en broertjes in gevaar bracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi Mupke, ik zit ook boven hoor, in mn atelier met de ven aan. Straks nog wel even in de zon, 10 minuutjes elke kant. Voor een mooie tint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik rol ook om de ca. 15 minuten om hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kopje koffie dan maar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Lekker ja. Maar ik neem hem wel mee naar buiten als je het goed vindt. Tot later woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden