fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Alf deugniet!!! De zuster mocht er wel zijn..Ik vind wel dat mannen het eigenlijk wel eens een keertje mogen ondervinden om geëpileerd te worden...Jullie wenen vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Alf en Wing... jullie 'doen' allebei aan WingTsun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja goed dat die diertjes je niet meer aankijken als ze op je bord liggen.Dochter wou vegetarisch worden en voor een weekje ging het echt goed. Verbaasde me eigenlijk want is net als ik een ware vleesliefhebber. Tot ze wist dat het eigenlijk wel koetjes en kalfjes waren die op haar bord lagen. Geen vlees meer voor haar..Maar bij een bezoekje bij het frituur bezweek ze toch voor haar traditionele worstje. Al bij al vond ik het nog heel knap van haar. Maar bij paard zegt ze gegarandeerd NEE.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nu val ik jullie nog een keer lastig,en dan ga ik lekker tv kijken,Ik krijg idd dat balkje een fractie van een sec. te zien,maar springt dan meteen weer weg,zal wel aan mijn pc liggen,Lieve Bol, bedankt voor je pb:heart:En ja, het moet dan wel een hacker zijn geweest,die er op hetzelfde moment was dat ik die letter wou veranderen.Ik snap zelf ook niet dat ik er zo ontdaan van ben,maar het is wel zoEen goede avond en nacht voor jullie allen.Enneh...maak het niet te laat he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hey baklap, heb gelezen dat je je hangmat bent gaan kopen. Chique johm!! Als ik in mijn huisje woon wil ik er ook eentje in de tuin. Is het duur? Hang je lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat is mooi WingHoop dat jullie eruit komenIk heb er alle vertrouwen inWater, prima, uit respect en nederigheiduiteraardIn Amerika eten ze geen paard In India geen koeIn islamlanden geen varkenKwestie van sentimentele, culturele of religieuze keuzesWanneer mensen zelfvoor hun vlees zouden moeten zorgendan zou het aantal vega's explosief toenemen vrees ikWant in een fileetje van de haas zie ik geenkoe meer..Leuk artikelthey eat 'horses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Geniet nog van je avond Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Trusten Kore.Heb jij misschien een apple? die schijnen nog wel eens andere schermen te laten zien dan de gewone pc's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Lieve dames en heren....... ik ga mijn bed ook opzoeken. Hoop dat het vannacht wat afkoelt... zal wel niet. Trusten straks allemaal...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Het Een-voudige pad klinkt mehoe zal ik het zeggente eenvoudig?Eigenlijk is het eenvoudighet gaat om het begrijpen en opheffenvan het Lijden. Dan ontstaat er ruimte voor Geluk.VonIk doe niet aan Wing Tsunmaar aan Alfinisme:DOoit bezocht ik een slachthuisdaarna ben ik jaren vegetariër geweestDe shock was onvoorstelbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Goh dat wist ik niet Alf..Dat is straf..Geen landen waar ze geen konijn eten?De vader van mijn pa slachtte zijn dieren zelf en die at ze heus wel op hoor. Het is jezelf gewoon een andere mentaliteit aanmeten denk ik dan.Ik weet niet of ik het persoonlijk zou kunnen. Maar zijn vrouwen daar in het algemeen gewoon niet gevoeliger voor? Of denk ik nu in hokjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Graag gedaan Kore. Slaap lekker meisie.Mensen dat wens ik de rest ook. Trusten allemaal en tot morgen weer. Alf voor jou, slaap in alle stilte en morgen energiek weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Trusten vonneke en bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Owwwwwwwwkeeee iemand die me komt redden??Want nu zit ik alleen tussen twee cryptische haantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 De rots heeft iets onverzettelijksen is keihard Maar geeft ook steunen leidt tot ongekende hoogtes en vergezichtenvoor wie de weg wil gaanFleur Ik ween vrij gemakkelijk de laatste tijdIk zag tijdens mijn verblijfin het ZH een uitzending over vrijwilligersen het werk wat ze deden in Afrika en BosnieIk hield het niet droogDat is pas Verlichtingloslaten, geven ipv begeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dag lieve BolTot morgenHaha FleurCryptische haantjesda vind ik een plezante omschrijvinggeen nood, rustig blijven er gebeurt je niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeOwwwwwwwwkeeee iemand die me komt redden?? Want nu zit ik alleen tussen twee cryptische haantjes Fleur!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Als vega waren M en ik ooitop bezoek bij kennissen in TurkijeRondje door het dorp gemaakt Werd ergens een geit ter plekke geslachtvoor onsEn dan zeggen dat je geen vlees eet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Fleur, soms zit het meestal tegen, dat cryptische is voor mij ook niets op de late avond.Dat red m,n grijze massa niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Het woord 'plezant'zoals onze Belgendat plachten te gebruiken is leuker dan het NL woord 'leuk'Doet teveel denken aan 'leukemie'en dat is toch niet zo'n plezante ziekte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nou kick wel op Belgische schrijvers en ook het vlaams vind ik een gezellige taal.M,n Brabantse vrienden noem ik dan ook reserve belgen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Heb ooit een liefje gehad die sprak zoals jij soms schrijft Alf. Het net hetzelfde met Marjo en Wing soms. Het klinkt heel mooi maar de betekenis ontgaat me voor de helft. Het lijkt een codetaal die ik moet ontcijferen waar anderen dan weer vlot oppikken.Soms is dat spijtig en soms lees ik er over. Maar het maakt me niet bang . Nog niet..Kippetje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 He wing, wanneer komt jou eerst boek uit, ik ben je eerste koper en lezer.Wil wel een getekend exemplaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Denk niet dat ik hier veel Antwerpse woorden gebruik? Ik vind leuk wel een plezant woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Bekkie, kaaskroketje..ben je weer scheel aan het zien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden