Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nee Yvonne,Ik wou alleen een typefout veranderen, En toen stond er ineens dit,Ik ben woedend!!!!Heeft iemand dat wel eens eerder gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Augurk is ook een mogelijkheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat is toch vreemd Kore. Niemand anders kan toch bij jouw berichtje?Staat er nu iets heel anders dan je eerst geschreven had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hallo allemaal, tijdje geleden moet weer bijlezen maar alles goed aan deze kant in ieder geval, datwilde ik even doorgeven, goede afspraken gemaakt met manlief en als het goed is, kan ik hier met de kinderen blijven wonen, dat is een pak van mijn hart.Verder te mooi weer om voor de laptop te zitten, dus vandaar mijn schaarse bezoek.Hoop dat met iedereen alles goed gaat, maar moet zogezegd dus even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Bol, wil en kore.... de wijziging in het bericht is echt door kore zelf aangbracht hoor: Aangepast: 26-06-2010 at 20:15 door Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore welke tijd heb je dat bericht geschreven? Dan kan ik eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hai filipa, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Klopt Alf, antabuse om precies te zijn. Ben te dikwijls op mijn b**kkes gevallen Hardleers, weet je wel ? Maandag, samen met bolletje vlieg ik er in. Nu alcohol vrij bier aan het drinken met bbq.Doch een vraagje hierover. Het is alcoholvrij bier, maar er zit 0.5% in. Gaat dit op antabuse ?? (toekomstgewijs gezien ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfAugurk is ook een mogelijkheid... ==============Eigenlijk nog beter.... hou niet echt van augurken dus.... Aan de ander kant... dan zou ik torti gaan ontlopen... das ook weer niet goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Maar Wilrijk toch,....blijf je jezelf voor de gek houden ??...alcoholvrij met 0,5 %....???achterdeurtje toch nog niet helemaal dicht ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wil, plaag je jezelf daar niet enorm mee, met alcoholvrij bier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat is goed nieuws Flipje, fantastisch zelfs. Geniet van het mooie weer, het is nog niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ben ook superblij !! Alf blij dat alles goed gegaan is en je weer terug op het "honk" bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Woooooooow, nog nooit zoveel mensen in het 'halletje' zien staan hier: 18 maar liefst, we zitten nokkievol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Euh, neen hoor niwi, dit is met de beste bedoelingen. Er staat echt op alcoholvrij. De groene Jupiler N A.Ik verschoot zelf van het opschrift !Mupke, neen, want tot mijn grote verrassing smaakt het zelfs, net echt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ah Antabuse of AntabusDat kan volgens mij niet samen met wat voor alc.% dan ook wegens overgevoeligheid opgewekt door de anta.Wel goed van je, hoop dat je het vol kunt houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 19 inmiddels... en dames en heren: niet allemaal door elkaar heen gaan praten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 En dan, Wilrijk, de overstap naar "gewoon" bier is dan makkelijk gemaakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dar en Filippa:heart:Kan jullie niet missennatuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hm, weglopers.... 16 nog maar:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ben je bezig met de beursberichten Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Yvon zag wel dat het heel erg druk was net..... pffooeeee !!Hai Dar !! Hai Mupke !!Will is die pils dus helemaal alcohol - loos ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Yvonne , ik zei het al,ik hen alleen 1 verkeerde letter veranderd,die er nu trouwens nog staat, Nu staat er, met hoofdletters nog wel,dat ik een afschuwelijke dag heb gehad,dat heb ik niet,Ik voel me prima.Gelukkig heeft Wil het ook gelezen.Kan dit zomaar?Sorry Alf, dat ik zo weinig aandacht voor je heb.Lees het later wel, want het interessert me wel:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: wilrijkMupke, neen, want tot mijn grote verrassing smaakt het zelfs, net echt ! En waarom zou je daar nu voor gaan Wil, voor net echt?Ik vermoed dat als ik dat zou doen, ik toch al snel weer zou overstappen op the real thing. Er zijn zoveel andere drankjes die ook lekker zijn, waar geen alcoholvrij in zit. Als je niet wilt drinken, waarom dan toch zo ertegenaan blijven schurken? Snap ik niet goed. Maar goed, jij bent mij niet en ik ben jou niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore, dan zou ik toch even een berichtje naar Tactive sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden