Moby Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Dank jullie wel Doet me goed!Fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Mooi Hannah Goed te horen!Tnx, ik sluut moar ôfZe zal er zo wel zijnDan wat minder Bor Val jezelf niet te hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 blondie, bor, heel veel sterkte met jullie wederopstanding.Blondie, als ik wat op heb, krijg ik het niet over mijn hart om de rest weg te gooien hoor, chapeau jij. Je bent drommels sterk hoor, laat je maar niets wijsmaken.pietjeparel, Tine, borretje, bekkie en alle anderen, Heel erg goedenamiddag (ochtend voor mij) ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 borretje, take your time, was even bezig met iets. Hou je rustig hé, je bent niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor : Ben er ook nog...Wat heb je op je hart schat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor,Ik log nog even weer in,Had net m'n huiswerk voor adb gemaakt en las nog even de laatste pag.Ik wil je graag zeggen, dat ik vertrouwen erin heb dat je je eigen verantwoordelijkheid zult nemen,Gelukkig doe je dat ook,Ik weet niet of ik het 3 mnd. had volgehouden,als er altijd drank in huis is,weet haast wel zeker van niet.Maar ik heb je wel leren kennen hier,om alle vertrouwen in je te hebben,dat het hierbij blijft!Dag lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor, lieverd...We voelen en en denken allemaal met je mee en het berichtje van Hannah1 hakte er effe in...Jammer dat je dan geen antwoord krijgt, maar ik zou zeggen overdenk wat ze gezegd heeft... Neem er je lering uit, net als ik...Ben ook geraakt door het berichtje aan jou... Hannah1 thnx... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik nu ook Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Moet zo trouwens mn pup wegbrengen, met pijn in mn hart... Kan niet mee op 40 jarig bruiloft van ouders...Ga hem echt missen, maar vooruitzicht dat we een 2e hond krijgen na dit weekend doet me dan weer glimlachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goedemiddag,als je een tijdje niet mee leest of schrijftis het toch wat vreemd om hier weer te posten.Met mij gaat het steeds een stukje beter,vergeleken met 8 weken geleden kan ik eindelijkzeggen dat de goede momenten langer worden.Het eind is nog niet in zicht maar ik ben op de goede weg.Aan een ieder de hartelijke groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Mmmm... En nu boodschapjes doen, met een grote boog om het alci-pad heen...Kids gaan mee boodschapjes doen dus laat het wel uit mn hoofd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hoi Albertina, goed te horen dat het langzaamaan beter met je gaat:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hoi Hermie,fijn te lezen dat je mij nog kent.Het gaat zo snel, de tijd.Zo ik nu lees veel nieuwe mensen die ik niet ken,wel fijn dat ik jou hier even tegenkom.Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 En Hannah natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ha, Hannah,maar eventjes hoor!Ik ben even thuis en ga zo weer terug.Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Tina hier gaat alles zijn gangetje. En Bor niet zo ongeduldig zeg, je mag mensen ook wel de kans geven om te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goerie middag allemaal.Hey wat ziet mijn oog???? Tina???? Hoe gaat het met je?En Hermie ook weer in de huiskamer?Borrie Gaat het nog een beetje meis?Hier is de downloadmeester weer geweest en de les is goed gegaan. Bol kan Games downloaden Joepdepoepie.Ik ben zo blij als een klein kind willen jullie dat geloven? Ik zing nooit maar nu doe ik het wel. Met de deuren en ramen dicht natuurlijk want ik brul als een aap de ze net gecasteerd hebben (Oeps) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Kan plezant zijn hé bolletje. Nu kan je je nogal amuseren hé ?Vergeet nu je tuintje maar niet !Bor, kan ik wat voor je doen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Nee hoor Wil ik vergeet m'n tuin niet. Maar morgen heb ik dienst en das ook niet verkeerd. Ik kan nu niet zo veel doen met m'n vinger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 terug Bollie.Bor ik bedoel niet dat je wegloopt of wat dan ook. Maar af en toe kom je wat dwingend op mij over that's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja, just, heb het gelezen. Kan pijnlijk zijn hé, en je hebt die vinger waarschijnlijk voor duizend-en-één dingen nodig. Heb je nu nog veel werk in de afwerking, ben best wel nieuwsgierig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Zo, ook weer terug !!!Met Ranja en oranje donuts... Voor bij de wedstrijd !!! OleeeeeehhhhhhhhhhEerst Jimi wegbrengen naar collega van manneke, zal hem gaan missen, maar ach het is maar voor 4 daagjes...En maandag Boots ophalen:DKan weer blij zijn !!! Borretje, wat is er meis ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 BOR!!!Nu hier !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 PB me maar, maar wil wel effe weten hoe en wat ???Maak me zorgen om je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Zal binnenkort wel weer een paar foto's maken Wil:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden