smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Yaja, leuk, picknikken met zijn allen.Vandaag ook weer zo'n mooie dag, eindelijk zomer hè?Zou ik de batterij er verkeerd in hebben? Pff, wat een gedoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Beate!Lekker strand!Vergeet de zonnebrand niet he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 ik ben even weg. geniet van deze mooie dag. zit te denken om ook maar een zwembadje neer te zetten, alvast voor de pups, kan ik hem uitproberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Heerlijk Witte,was gisteren zo gezellig met de kids,we wonene vlakbij het strand hier.5 minuutjes op de fiets!Had aardbeien meegenomen,lekker veel fruit,broodjes gemaakt!Kids hebben genoten,lekker gezwommen,gespeeld!En mama........die heeft eindelijk haar boek eens uit kunnen lezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 En nu.........ga ik snel in bad!Zonde van zo,n mooie dag!Ik ga naar buiten!Dikke kus voor julli allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRR.....zo irritant!Mensen die bellen met onbekend nummer!Zo,n hekel aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Wat doe je dan? Niet opnemen is een optie toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik ga ook maar ff snel douchen.Vanmiddag M&G met Marjo. Lijkt me hartstikke leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hallo,Tatum, Beate, igor, niwi, oliebol, yajala, woman cathy56 Zijn jullie nog wel een beetje blij ?Koffie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oliebol Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik niet zo woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 ik ben altijd blij, woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Yajala ?Mogen wij ook een keer gebruik maken van je zwembadje ?Hier net zusje aan de foon gehad en weer flink lopen janken... Ben er nog lang niet dus !!!maar lucht wel op dat janken, nu in de douche, wallen wegwerken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Cathy, die van mij doet dat ook, ik moet steeds even mn stekkertje er opnieuw indoen en een beetje frunniken met dat ding. Zit een breuk in het stekkertje denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Nou hupsakeefijne M&G met marjo, doe dr de groetjesen vergeet niet ff je dure kado naar de winkel te brengen CathyAllemaal een heerlijke fijne zonnige dagSterkte BorrieIk ga rennen, moet naar de tandarts,maar dat liever dan net als Alf mn huig laten weghalen:oLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Oliebol is niet blij, en Borretje ook niet. Hoezo niet, oliebol ?Borretje, niet piepen, knietjes afvegen, lieslaarzen aantrekken, bek op het stuur en doorfietsen de droge kant op. Geertjegeer daar ben je weer. Welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oliebol Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 De laatste 9 maanden heb ik 3 x alcohol gedronken, de laatste keer gisteravond,voel me nu niet zo prettig en baal van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Vandaag is buikdansdag (laatste )Dus de hele dag weer aan mezelf frutten en kostuums passen. kan het nou mooi thuis testen hoe het staat met die spiegels. Misschien dat ik mn kostuumrek wel in die ruimte neerzet. Ja dat is een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Wilde dat ik dat kon zeggen,oliebol...Ben vaker op mn snuit gegaan...Zoals Woman zegt : Bek op het stuur en gaan met die banaan...Vandaag nemen we de eerste niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Oliebol, suffertje, niet meer doen he !!Ook voor jou geldt: bek op het stuur en door trappen. Tegen de wind in. Je komt regen tegen, storm en hagel, maar doortrappen !!En wat vaker op het forum komen, dat houdt je scherp. ook al denk je dat het best goed gaat. De eerste slok is zo genomen, binnen een paar seconden onoplettendheid. Gewoon 2x per dag even komen melden hoe je je voelt, wat je plannen zijn. ok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja, Woman, ik ben heel erg blij.Ik heb gisteren een rekenmachine "gescoord" op www.veilingkijker.nl voor dochter. Normaal kost zo'n ding € 85,00 en nu heb ik hem voor € 45,00 over kunnen nemen. En gezien ze volgend jaar naar 4 Havo gaat met wiskunde in het pakket ben je verplicht zo'n ding aan te schaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor ................bijgekomen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goed zeg Tatum. Gaat het allemaal lekker met je ?Ik heb nog niemand beneden hier. Ben het wel aan het opknappen beetje bij beetje. Nieuwe boiler, en wat leuke meubels.Toch ook wel prettig om het hele huis voor mezelf te hebben We zien wel wanneer er zich weer iemand aandiend. Doe je lieve groetjes aan je dochter ? En een kwispelknuffel van Zowietje.xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hond uit en boodschappen halen, dag dag x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Supergrote knuffel terug aan Zowie :heart: Ja, het gaat lekker hier. Rust, ruimte en geld. Genoeg van alles dus. Ik zal de groetjes overbrengen aan dochter. Thanxxx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 quote: Originally posted by: CarolienDe uitzwaaier van vandaag: nou Blondie het lijkt mij juist wél slim. Blijkbaar zorgen ze zelf niet voor drank, dus krijg je het niet ongevraagd voor je giechel en staat de verleiding ook niet naar je te knipogen. Aan jou de keus of je zelf meeneemt of niet. Ze laten die verantwoording bij jouzelf en dat vind ik het tonen van respect. Niet betuttelend, geen beslissingen ja/nee voor jou nemen. Maar goed ik ken je ouders uiteraard niet dus mss zie IK het helemaal verkeerd maar zo komt het dus op mij over. Byebye.... mmmmm............. Normaal gezegd zou ik zeggen dat je gelijk hebt, Caro...Echter mn ouders en dit vind ik heel rot om te zeggen hebben mij nooit en te nimmer gesteund... Weten al maanden dat ik vecht tegen de gremlins en depressie...Hooguit 3x gebeld en teleurgesteld dat ik ze niet regelmatig bel...En dan toch, alcohol bespreekbaar maken... Gaat ze niet om de alcohol hoor, maar om het geld wat ze er aan kwijt zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden