Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Fleurtje, het is vanavond Hoi, Naomi, gefeliciteerd !!Leuk dat je het even komt vertellen !!!! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wat ga je aandoen woman? Gekke vraag misschien maar ik heb dan ook geen sociaal leven en kan zo opgaan in dat van iemand anders . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Weggehaald uit respect voor de juf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Weet nog niet precies. Fleurtje.Als ik eruit ben zal ik het hier neerzetten. Ga nu toch wel klein beetje gewaagd denk ik. Hangt ook beetje af wat het weer doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Was gisteravond laat naar bed want heb de film 'Gegen die Wand' van Fatih Akin gekeken op KetnetPrachtige film! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja ik heb em ook gezien, Alf. Voor de 5e keer ofzo. Die hoofdrolspeler lijkt op een ex van mij, alles verklooien. Grutjes wat was ik verliefd op die man, en hemeltje wat was ie fout.Hij hoefde maar ergens naar te kijken en het ging al stuk. Altijd gelazer en altijd vechtpartijen en het was nooit zijn schuld. Zelfs uiterlijk lijkt ie op hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Allemaal bedankt voor de felicitaties en de steun die ik van jullie heb gehad!Nu ga ik wat luieren in de tuin en genieten van he mooie weer.O ja, als ik het kan, kunnen jullie het ook!Dag voor dag, stap voor stap, kalmte, moed en wijsheid.Veel liefs,Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Er verbaast me niets meer woman..tot op zekere hoogte. Wel jammer voor haar..ze moet toch wel geweten hebben hoe zoiets werkt? Had laatst een vriendin op bezoek en zij beweerde bij hoog en laag dat haar vriend zichzelf nooit verwend. Andere vriendin schoot hartstikke in de lach. Nou ja..ik kan het me niet voorstellen in ieder geval. Moest ie het toch ooit doen tijdens de relatie met haar was het onmiddellijk uit. Zoiets kon absoluut niet in haar ogen. Ik ben met de vader van mijn dochter zes jaar geweest en kon heus wel zeggen 'geen zin vandaag lieverd maar ga jij maar uit de bol' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bekkie in the room ?? Woman, spannend hé, ik kijk al uit naar je avonturen Naomi, wauuuuw, wat sta jij al ver zeg, dikke prof hoor Alf, het heeft zijn tijd nu even nodig hé, heel kalmpjes houden de eerste dagen, alleen uw vingers bewegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Jee Womandan kijk je idd wel met andere ogen en gevoel naar die filmWat trekt je dan in zo'n man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja precies FleurtjeIk ga zeker nog met haar praten hierover. Echt belachelijk als je partner geen zin hebt dat je dan zelf ook niet mag. Dat doetie heus wel, onder de douche ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hij had waanzinnig charismaVrouwen kwamen op hem af als was hij een magneetMaar totaal geen ruggegraat, en een moeder die altijd maar toegaf en alles betaalde wat hij stukmaakte en kwijtraakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Een mooi liberaal standpunt Fleur!Daar houd ik wel vanMag ook niet klagen op dat puntgelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Even de hond uit, i'll be back xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dat lees je wel vakeren ook dat vrouwen die daar op af komendat doen om ook een soort moeder te zijn, te troosten, te willen helpenhem zielig vinden..Toevallig column in het AD gisterenover 'foute mannen' en de aantrekking die dat op sommige vrouwen heeftzoals J. van der SL. b.v. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Naomi, meid van harte::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon::light::clock::moon:ik blijf je achterna zitten, maar wil je niet inhalen hoor!!!Zo ik ben lekker uitgewerkt,broodjes smeren, water genoeg, fruit en boeken hup naar het strandbye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ah, ok, Alf, dat snap ik beter. Ik had afgelopen weken wat last van stinkende modder; het bleek een kwestie van weerstandjes in mij. Bij weerstand loop ik tegen verzet en ik geloof niet meer in verzet. Maar om het een plek te geven gaat de modder langs de hele weg van emotie van vroeger en nu en van verzet naar acceptatie en uiteindelijk dan pas weer naar licht. Nu is modderstroom weer een helder bergbeekje aan het worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hallo JaneDag JaneEen fijne dag aan het strandLaat de broodjes niet in het zand vallenEn smeer je goed inRed Sonja ken ik alRed Jane nog nietmaar beter van niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Naomi: een jaar dat is lekker::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 FF van plaats verwisselen..Dochter wil op de pc. Ga ik maar ff de was ophangen Tot laters en hou het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 mag zo oppassen op een hond, heb het zwembadje maar klaar gezet (kan ik d'r bij in:D)tot laterssszzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik geloof ook steeds minder in verzethet leidt tot niets in de meeste gevallenacceptatie of kanalisatie is dan de juiste wegIk denk dat de modderstroom steeds helderder wordt naarmate er meer levenswateraan toe wordt gevoegd.BTW, Whisky komt uit het Gailicen betekent 'levenswater'maar dat is weer een ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Middag KoreAl een beetje bijgekomenvan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemiddag!Zwembad gevuld,misschien ga ik er zelf vanmiddag ook wel in .1e nacht goed geslapen,wel buikpijn en een raar gevoel in mijn borst.Soort scheutjes die door mijn borstbeen schieten, herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Tortilla, we hebben gister na jouw vertrek bedacht dat Radijsje een betere nick voor je is. doe er je voordeel mee, zou ik zeggen. Die scheutjes, ja, héél herkenbaar hoor. Gaat weer over na een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden