fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Olleke bolleke riebesolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleurtje speciaal voor jou hier en hier, even samenvoegen en hup..... smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dag bollie, have fun vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ziet er een echt hondenparadijs uit! Laat me aan iets anders denken. Keek gisteren nog eens naar de hondenfluisteraar (noemt het zo?, weet het eigenlijk niet). Ongelofelijk wat die met sommige honden doet. En toch eigenlijk altijd dezelfde technieken gebruikt. Een totaal wilde, valse hond wordt een schattig ding met maar twee handelingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik lust geen boter wil en de kaas zag er ook niet meer zo smakelijk uit Wat denk je nu? Vrouwen hé! Doe ne keer moeite en dan klagen ze nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bwa, ben dat een beetje gewoon hoor, en ik sloof me al eens graag uit. Anything to pleasure a Woman hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 HIer Fleurtje, ziet er beter uit, maar nu is het weer wat weinig zekers ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik zie anders niets verschijnen wil en heb nog steeds honger Hups! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 whoehahahahahahahahaaaaaaaaa! Wil toch!! kieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 fleur mijn maag maakte ook een rare beweging bij het zien van het brood, hoe oud was dat Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Had dit nog over van gisterenmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 En zo wordt ne mens dus rijk hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ben even weg, harde arbeid in de zaak beneden, douchebakken uitschuren. Zie er wat tegenop, maar het moet hé. Tot seffes hoor, maak er een gouden ochtend van iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Daar gaat mijn ontbijt Fijne dag wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorgen lieve allemaal!Bam en Fransesca wat een goed nieuws zeg!Hoop dat jullie heeel gelukkig gaan worden samen!Jeetj wat is het warm zeg!!Nu al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 goede morgen yaja. je hebt toch een zwembad waarin je kunt afkoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 haha,nou daar durf ik niet in hoor Igor!kids hebben gisteren wel aardig wat laten lopen als je begrijpt wat ik bedoel! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dat is allemaal één pot nat Yaja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dat kan je wel zeggen ja Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hey Yaya, lang geleden en supergoedemorgen, daar dienen filters voor hé Ben al beneden geraakt, nu de startknop nog vinden van mijn motor, pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Gewoon je niet proberen te verslikken als je een rondje in het zwembad doet, dan komt dat goed toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Gewoon niet snorkelen he Fleur! hahahaha!Wij hebben hier geen filters in onze opblaasbadjes hoor! haha!Was het maar waar dat ik zo,n mega bad in m,n achtertuin had!Mijn tuin is net zo groot als sommige zwembaden hier! hihi;)Hoest Wil?Heb je de gremlins een beetje onder controle?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goed yala, maandag begin ik samen met bolletje en igor aan de antabuse. Het zij zo. Zijn jullie er al terug een beetje bovenop ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hey vriendonnetje!Alles ok?? Volgende week heb ik het terug minder druk. Wat een hitte hè! Maar ik hou daar wel van (behalve als ik op schoolfeesten vol dronken ouders moet vertoeven).Wil, wat las ik de blok erop maandag. Ook dat zal je wel lukken! Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden