bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wilde eigenlijk iets zeggen maar doe het maar even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 PP, wel je slaat nagels met koppen. Sinds ik vastbesloten heb om er mee te beginnen, voel ik me al rustiger worden. Nu kan het echt niet meer, en als ik in de gelegenheid zou komen, heb ik een drommels goede reden om NEE te zeggen.Bedankt niwi, je sterkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Kore, het zegt me niets, en heb dat nog nooit gezien. Heb je thuis 2 pc's of meer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ook goeiemiddag Bekkie.... en druppeltje, Mup, Hannah, woman, niwi, wil, pietjeparel en Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 OLAAAAA Soothe... je werd al gemist hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Een veelzeggende niet geheel aardige opmerking PP:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 PP/ Er stond wel dat de meil verzonden was,maar kan mischien geen kwaad,zou jij het willen doen?Wil, ik heb ook al heel vaak geprobeerd te stoppen,en deze keer gaat het veel beter,ik kwam erachter waarom:vroeger deed ik het voor anderen,nu voor mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Kore???Had je onderstaand nog uitgeprobeerd?'k denk dat je het 'raampje' waarin je typt iets omhoog moet schuiven.....dan krijg je de verzendknop wel in beeld.... ' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik moet zeggen dat de pets om mn oren die ik vorig jaar, toen ik nog hier en daar een uitglijder had, regelmatig van Soothe kreeg, wel degelijk heeft geholpen om uiteindelijk de knop om te zetten. Eeuwig dankbaar xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nee , lukt niet Yvonne,Ik krijg in eeb flits her normale venstertje te zien en dan wordt het groter,zonder dat balkje dus,Nou we laten het maar zo,ik bel morgen wel met tactive.Ik zag trouwens net in kleine lettertjes onder in beeld staan ; popups op deze pagina geblokkeerd, druk crl toets in, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ahaaaa, misschien is dat het euvel dan? Zou best eens aan je instellingen kunnen liggen lijkt me dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Kore, ik heb een keer een antwoord gekregen dat in het weekend, de computermensen van Tactive niet werken, alleen een moderator. Die legt je vraag maandag misschien voor aan diegene die het computerprogrammagedeelte doet van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 quote: Originally posted by: marjoIk kan moeilijk bij de pakken neer gaan zitten Omdat ik steeds maar onophoudelijk en onverantwoord blijf stralen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Yep, die pets van Soothe, hielp mij ook om het droog te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Lieverds, ik ga er tussenuit, minislaapje doen voor mijn nachtdienst. Het gaat jullie goed, tot vanavond waarschijnlijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Tijd gaat snel. We hebben om 18.00 uur afgesproken bij de Mexicaan. Vast douchen en de hond extra lang uitlaten. Dan kan ik gerust lang wegblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Plezier vanavond woman...Wil slaap ze en werk ze, kweenie of ik vanavond hier kan zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Hoi Allen. Woman, Dar, Dhendro :present: Schopperdeschop We leven nog. Niets aan de hand.Mensen houd het droog.Ik weet dat het weer voor een biertje is!Doe maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Slaap lekker Wil tot laters ennen handjes waar ik ze kan zien he? X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik wens je veel plezier vanavond, Vrouw.En laat even horen hoe het geweest is he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Wil, succes, gewoon eigenwijs blijven (dat was je toch al ). Ik ben door m'n eigenwijs zijn aan de drank geraakt en met die zelfde eigenwijs zijn er ook weer van afgekomen; oftewel volg lekker je eigen weg, al helpt een advies of bemoedigend woord links of rechts natuurlijk wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 alletwee bekkie ?Auwch, nu echt weg, kon het even niet laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Thanx Dhendro, je zit op mijn golflengte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden