PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Doe je goed Wil!Wij gaan lekker hier,het ergste is achter de rug gelukkig!Hee lief vrindonnetje:heart:Heb je gemist!Hier ook zo druk!Vind die hitte ook wel lekker hoor,moet vandaag helaas in een hele kleine gymzaal zitten zonder airco met heeel eel zwetende kinderen! HELLUP!M,n manetje heeft weer turnwedstrijden,als hij 1e wordt is hij kampioen en krijgt hij eindelijk de beker!Hij is super zenuwachtig nu!Arm kind!Het is ook niet niks he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ik zal voor hem duimen yaja.ik ga de zon in, het bedje staat klaar, de stoel in de schaduw. dus veel komt er niet uit bij me vandaag. van het bed naar de stoel en andersom tot laterssszzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nou geef mij toch maar 15 gr. met een zonnetje hoor. Jemig wat is het heet 33 gr. hier achter. En nu heb ik de tweede vijver veel te diep en te groot gemaakt dus moet weer een hoop aarde terug gooien. Bijna niet te doen zeg. Maar ik schei er om 11 uur uit hoor. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hee bol,doe is rustig aan joh!Niet goed voor je in die hitte hoor!Veel water drinken he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bolletje, niet teveel ineens hé, op tijd even op adem komen hoor !VM, thanx, i'll need it Breek geen potten op het schoolfeestje hé Hup Wil, back to work !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik snap het niet Bol. De vijver te groot? dan doe je er meer water in toch? Je kunt er toch niet zomaar modder in gooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hee Alf, niet gekeeld maar verlicht uit het ziekenhuis Bam en Fran: mooie dag zo te horen en nu, in de zevende hemel , of niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja ik schei er ook zo mee uit mensen. Ik ben hem nu aan het vullen. Morgen dan maar beginnen met de waterval.Jammer vind ik het wel want als ik iets in m'n hoofd heb zitten wil ik daar ook graag aan beginnen. Maar ik heb zat gedaan weer voor vandaag.Moppie ik heb niet zo veel vijverrubber meer over dus moet hij wat kleiner. Ik had teveel gekocht voor de grote vijver. 17 mtr. dus hield over. Daarom heb ik nog een ander vijvertje gemaakt omdat ik het zonde vind om dat rubber te laten liggen. Daar is het veel te duur voor.Maar het komt goed hoor. hij zit al half vol met water.Moghu Dhendro. Bij jou ook zo warm?Ik ben ook erg benieuwd of Alf vannacht goed geslapen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ga nog snel even wat schoonmaken jongens!Fijne dag voor jullie allemaal!dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Aha, ik snap het nu Bol. Ik dacht dat het rubber er al in zat en je daar dan aarde bijin wilde storten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Bol, wel lekker hier graadje of 28, licht bewolkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorgen Supergrover, Kruimel, Bolletje, Bekkie, wilrijk, Yajala, Dhendro, Pietjeparel en MupkeDhendro Ik schreef al eerdere: hoe sterker het Licht, hoe groter de SchaduwMaar vandaag schijnt de zonen het opblaaszwembad ligt in de tuinniet voor mij of de kids, maar voor M.Temperatuur kan hier nogal oplopen..Ik houd er wel van en kan er goed tegenmaar die pleister op mn keel maakt het wat minder prettigVannacht niet veel geslapen omdat ik laat naar bed gingen er weer vroeg uit moest want hoestte de longen uit mn lijfDat moet ik nou net niet hebben,teveel druk op de keel..Maar de uren dat ik sliepwaren volgens mij aan één stuk..Hoi BamHeb de SCHOP ontvangen hoorHeb je nog een schema nodigvoor 2 personen?Fijn dat het een mooie dagis geweest. Dat er nog maar veel mogen volgen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Kun je van dat restje rubber niet een leuk pak naaien BolEen duikerspak b.v.of anderszinsvoor de avondurenHeb je geen kelder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Blik op de thermometer:het is nu al 25 graden en de zon moet nog volop komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Alf, dat klinkt alsof je een prijs betaald voor het licht, jammer. Zo zie ik het niet, licht is er gratis en voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Halloa.Zit nog te gapen boven mn koffieGoed geslapen, meestal wordt ik te vroeg wakker omdat de zon in mn gezicht schijnt, maar ik heb gister een extra gordijn opgehangen dus nu lekker doorgeslapen Wel raar gedroomd, dat ik en kamer huurde bij 2 studentes die ontzettend veel zopen. Grote glazen whisky gingen er doorheen, en ik moest ook mee betalen met de huishoudpot :sHeel irritant, eerst zo'n glas opdrinken en vervolgens omvallen enzo. Wat een lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 naomi wat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dank je wel Igor!Het voelt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 dat kan ik me voorstellen, heb je jezelf iets leuks kado gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ff terug binnengesprongen..Wat is het warm..Dat wordt vannacht weer serieus plassen van al dat water.Niet te veel inspanningen hier. Geen dus Al nerveus voor vanavond woman? .Of was het gisteren..ik moet echt iets nemen om mijn hersenactiviteit terug op gang te brengen. De meesten zeggen hier dat ze juist veel helderder zijn..ik vergeet om de haverklap.Dank je wel PP..fijn te horen van iemand met ervaring Naomi! Go girl!! Zou een vreugdedansje doen maar dan val ik dood denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 DhenHet is wat lastig uit te leggenIk kwam beter en 'verlichter' uit het ZH, maar kom eenmaal thuis ook weer allerlei schaduwen tegenIk kan daar beter mee omgaannaarmate het licht in mij sterker is.Sommige beschaduwde plaatsen kunnen echter wel wat meer licht gebruiken.. Er zit hier en daar wat schimmel...Hoi DarDat hoesten is vooral bij het wakkerworden en minder als ik zit idd.Heb inmiddels in de huisapo nog wat zuigtabletten gevondenVerder idd onder de para.Hoe gaat de cursus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ons bekkie is ook wakker se! Kan je het wat vinden in die warmte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Morge Naomio nou zie ik hetgefeliciteerd!:light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nee, dat niet, ik geniet vanzelf van mijn overwinning op de drank.Morgen naar de AA; daar krijg ik een sterretje als beloning. Ik kijk er naar uit.Het jaar is omgevlogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden