Mai Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 En ja hoor daar istie weer...De daginluidende merelIk slaap weinig de laatste tijdDat is niet erg, het heeft zinAlles had niet gehoevenkun je bedenkenMaar dan tochleidt het steeds weertot hierTo go onRijgenDan weer madeliefjesof brokken kleiWe rijgenalles aaneenEn het kloptGoedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bam! GoodmurningLekker koest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorgen!Hier is de merel nog stil. Ik kon niet meer slapen, mn hoofd vol fantastische indrukken. Het was een geweldige dag. Wat een fijne dag. Alles klopte, alles was goed. Ik voelde en voel me zo bevoorrecht. Zoveel liefde, zoveel warmte, zoveel fijne mensen.Haha, we hadden veel te veel drank(alcohol) ingeslagen. Dat is ook voor het eerst op een feestje wat ik, wij, geven dat ik te weinig fris had en teveel drank. Gelukkig was de Appie nog open en kon de fris aangevuld. Nou ja, en op andere feestjes was ik helemaalniet bezig met frisdrank. Fris wattus????:wacko:Hihi.Haa, daar is mijn 'mijn' merel: ook al zo'n Ik ga zo nog een lekker kopje thee drinken en gewoon maar even zitten.Heb een fijne dag vandaag. Niets is het waard te gaan drinken, echt. Het is niet gemakkelijkzonder drank, ik heb veel emoties een plek moeten geven waar ik me, in eerste instantie,geen raad mee wist. Niet weten hoe het leven het hoofd te bieden zonder alcohol, mn 'vriend'in disguise. Soms lijkt het me nog zo fijn ff in een roes te duiken. Eventjes maar. Maar ik kan niet eventjes, zo is het nu eenmaal. En dat is ok.Het leven is goed. Ik wens een ieder de vrijheid die ik voel. Ik wens een ieder de warmte die ik gisteren mocht en kon voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Moan Famke. Lekker koest, ook al was het maar vier uurtjes. Geeft nie, dat komt weer goed.Jij al geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Kdenk dat Marjo in de koes is gepletterd. Isse goe.Hum, logistiek toch iets niet helemaal goed gedaan:huh: Geen melk in huis, voor de sjappoesjieno, geen brood in huis....nou ja, dan maar een Belgische praline.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 How could I?Wat een fris!Mooi Bam!Dat het zo isLekker na-genieten meis!Heel erg en heel lang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nix niet gepletterdKoffie!Anan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Aah, daar ben je weer. Ik wandel zo es richting station. De Appie daar is open vanaf 7.00 uur. Wat een wereld. Kan ik wel mooi melk halen voor mn koffie. En ok, doe ik nu een bakje AnanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 En tot 00:00 Bambam-AnanGrrrrrrrrrrrrrrrMooi! Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Moggûh Struik!Tsja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Makkie toch Caro?:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Haal die teen er ff uit Caro, anders ken je me niet horennnn.En zo zit jij nu te typen. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorgen BB en Caro,Fijn dat je zo'n fantastische dag had BB!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zo, uitgeput van die gymastiek. Ik ga nog ff legge. Laterssss.Oh ja, Alf, hier komt tie, SCHOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 goede morgen kore en alle volgende inloggers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorge Igor, hoe gaat ie van ochtend??Goede morge Kore, wat een vreemde historie met je berichtje gisteren?? Heeft de moderator al iets gezegd?Angstaanjagend als vreemden zomaar kunnen gaan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 goede morgen vm. ik heb gisteren feest gehad en ben niet droog gebleven, maar ook niet ladderzat. ik had genoeg op ben bewust aan het bier gegaan dat gaat niet zo hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Toch goed gedaan dan Igor. Hier is het vandaag schoolfeest. Ze beginnen daar om 11H. met hele grote dienbladen ladensvol bier en wijn rond te gaan. Voor een cola of een spa moet je zelf naar de toog. Aangezien mijn kids 5 jaar schelen ben ik dus verplicht om daar de HELE dag door te brengen want ze willen natuurlijk allebei dat ik hun dansje zie!En dat met zo'n weer dan ook nog Pffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 kunnen ze het niet naar het schoolplein verplaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goeiemorgen meiden..... wat is het weer een heerlijk weer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zo, gelijk maar de grootste algemene deler er op gezet die je je kunt indenken, haHAHA. Ff een bakkie halen hoor, kom ik vanzelf wel op gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 goede morgen yvon, ik trek straks m'n bikini aan en ga buiten liggen. misschien van de week toch maar eens naar een zwembadje kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bikini......ik hou het maar bij een badpak igor:DIk ga denk ik maar op tijd aan de slag hier.... moet een heleboel in huis doen waar ik gisteren geen tijd voor had. En als ik de boel nou af kan hebben voor de grootste hitte komt..... Goed trouwens van je dat je het gisteren binnen de perken hebt gehouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 er is niemand die me kan zien hoor anders had ik ook niet gedurft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Arme Nien, dit is geen dag om op school rond te moeten hobbelen.... dit is een dag om lekker loom in de schaduw te zitten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden