Spring naar bijdragen

Maandag 28 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 472
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, oké Wil. Ga je duifje nog verzorgen? Hoop dat ze/hij de warmte overleefd heeft.

Iedereen aan 't eten?
Hier kijken 4 trouwe honde-ogen vragend aan en snappen het niet als ik zeg dat het nog te warm is.
Ga zo maar eens met ze weg.
Voor het ouwetje heb ik een verkoelende bandana gekocht B) normaal hou ik er niet van om honden "op te leuken" maar dit is echt effectief en vorige zomer heeft ze een TIAtje gehad, dat wil ik voorkomen.

Nou eh. eet-ze enzo en tot laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denk je, kom ik thuis, zie ik het eerste bericht na mijn aanmelding voor ADB, wordt ik gewaarschuwd dat ik niet meteen moet stoppen met drinken. Is gevaarlijk......... Tssss, moet ik blijven doordrinken ;-)))))))))) Nu ff serieus: begrijp de opmerking, maar het blijft me allemaal wel ff bezig houden. De afgelopen mijn stevige alcoholgebruik gehalveerd, vandaag naar huis met een 'missie': gewoon een dagje niet drinken moet ook kunnen; gaat het minderen of stoppen worden: kortom: een bezigheidstherapie van jewelste! Wel al blij met het eerste resultaatje: vanochtend zeker minder wol in mijn kop dan de afgelopen dagen / weken / maanden / jaren / decennia. Ik ga jullie nodig hebben.......... Daarvoor nu alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wimmetje welkom hoor, je bent aan het juiste adres. Ik dacht ook te kunnen minderen, en god weet heb ik geprobeerd, maar ik kwam elke weer bedrogen uit. Nu ben ik aan het stoppen. Voorgoed ?? Nee hoor !
Vandaag, en morgen wordt dan ook vandaag. Ik begin het een beetje door te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, Wilrijk, ik las je verslagen uit Griekenland. Wauw, wat moet dat fantastisch zijn (geweest?). Je voortdurende struggle, en toch ook weer niet. En dan: Griekenland geeft toch wel heel erg veel rust. Toch? Zoals je dat beschreef: prima! Kijk trouwens ff naar mijn link: mijn held heeft lange jaren op Hydra gewoond en heb daar ook een bijzondere band mee. En de ouzo smaakte er nog zaliger dan elders in Griekenland........... Hoop je nog vaak te ontmoeten hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leonard Cohen, een ware meester !!!
Ben blij dat je mee genoten hebt.
Ik hoef niet meer te struggelen nu, valt wat van me af, maar ik heb eerst die watertjes moeten doorzwemmen. Ik kon niet anders.
Je gaat me zeker nog veel tegenkomen.
Nu eerst mijn moeder even wegbrengen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat prima Lin , dank je ...
nooit van Leonard Cohen gehoord???
Even op de link klikken van mijn vorige berichtje dan misschien, de man heef echt hele mooie muziek gemaakt en doet dat nog steeds.
En ja Kelly, dat was dus iemand die ik ongeveer 35 jaar geleden tegenkwam, iemand uit Israel die hier toen al jaaaaaaaaaaaren woonde en werkte , geen woord nederlands sprak... maar mij de liefde voor de muziek van LC bijbracht. Van hem kan ik me prima indenken dat je nooit van hem hebt gehoord... maar Leonard Cohen niet kennen? :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 26. Zo jong is het niet meer. Tis al de verkeerde kant van de 20.
Ik had er echt nog nooit van gehoord. Begin me een beetje te schamen dat ik er nog nooit van heb gehoord. Ik heb geluisterd. Als ik het een paar keer heb gehoord zal ik het vast wel kunnen waarderen. Het is niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Lieve Lin.... dan ben je nog zooooooooooooooooooooo jong....
Wat heerlijk voor je.
Je zit qua leeftijd tussen mijn eigen meiskes in.

Begrijp ik best dat je nog nooit van hem hebt gehoord.

Het nummer Halleluja... van de X factor van verleden jaar is ook van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker te weten Hannah, en een mooie.... brengt me dan gelijk naar Herman van Veen.... ook zo goed... en Lin... please.... zeg dat je die wel kent.. die is van " ik ben vandaag zo vrolijk , zo vrolijk , zo vrolijk , ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooooit" , en van nog veeeeeeeel meer heeeeeeeeeeel mooie muziek.

Smidje, goeienavond, alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...