bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 http://img805.imageshack.us/gal.php?g=dcfc0026.jpgHier de laatste foto's van de vijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Yaja ik heb hier nog zo'n hard plastic zwembadje over. Het is een schildpadvorm. Puppiebestendig je mag em gratis komen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Prachige foto's bol, wat een werk heb je verricht zeg. Je mag er apetrots op zijn hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Woman,Zekers Woman, je bent waarlijk ADB.Een verlate reactie is dit!Je gaat lekker smoothe.Droog als een cactus. Het kan dus mensen.Ik heb haar zien komen tot waar ze nu is.Het ging niet eenvoudig, maar ze won de strijd.Woman hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Welkom nieuwelingen.Pak een stoel en kom lekker bij ons in onze huiskamer zitten. Ja 't zal ff duren voor jullie iedereen kennen maar dat is ook niet zo belangrijk. Belangrijk is, dat jullie je hier thuis gaan voelen en dat wij jullie kunnen helpen om van de drank af te komen. Wij kunnen en willen jullie er graag mee helpen. Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dank je Soothe :)xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ach, Bor dat wist ik niet anders had ik je nog wel effe een pb gestuurd gisteravond...Was gewoon zo moe, kon niet op mn benen staan...Aldaar heel slecht geslapen maar pb je daar strakkies nog wel over...Vanmorgen gelukkig kunnen uitslapen!!! nog weinig geslapen hoor, denk zo ongeveer 4 uurtjes maar dat is meer dan afgelopen weekend samen...pb je zo effe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zus net binnengekomen, brb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hond uit en even naar de bouwmarkt xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mooi hé Wil? Ja als het helemaal af is zie je pas echt hoe mooi het is. De laatste foto (geloof ik ) is het kleine vijvertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 O, regen,nou dan gaan we niet naar de bouwmarktDaklek checken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Regen? Hier droog!Ik zit bijna bij je op schoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 hahaha Soothe, ja lekker, ik ga snel naar buiten. Op mn slippers, blote voeten in de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mensen, ik ga wat doen.@ Hannah sterkte. Komt tijd, komt raad.Je weet nog weinig, dus even kalmpjes aan.Let's hope for the best.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Wilrijk, zet door kerel.Er valt veel winst te behalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bedankt soothe, aan de streep delen ze de prijzen uit hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Tussentijds krijg je vast mooie slingers Wilrijk.Er zijn ware meesters en meesteressen in deze.Groet. ik verlaat u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Regen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ben weg lieverds, eten en dan motoritje.Fleurtje als ik je niet meer hoor, waar ga je nu ergens staan of zitten. Afin, speelt geen rol, hoor maar aan vm en sms me dan eventueel maar Hou het koeltjes iedereen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Natuurlijk doe ik datte Bor.Ik kan het want ik zit hier om dezelfde reden Je mag jezelf best meer prijzen . Ik vind je knap en kijk best naar je op! Geen gepruttel!! Zo verliest het compliment zijn waarde.Ga je jezelf toch nog steeds niet slaan om die uitschuiver zekers? Nonono..can not do Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Bol: schitterend!! Mens, wát een werk!Ik heb de mod. al gevraagd om het profiel van Malloot te sluiten.Malloot heb ik gevraagd een wat vriendelijkere naam voor zz te bedenken.Het begint met opbouwen van eigenwaarde!Amen.Mooi, blondie is weer van de partij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goedemiddag en nogmaals Bam en Fran Gefeliciteerd!En Bolleke met je vijver! Wat een joekel!Ik kan geen 13 blz. lezen zo snel dus ik donder er maar in.Alles redelijk wel verder hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: dhendro Het belangrijkste voor mij is dat het 2 solobewegingen zijn; zijn verandering en mijn verandering, pas daarna komt weer aftasten ok en hoe zien we samen nu. Het was en is voor ons onmogelijk om op dezelfde wijze met elkaar om te blijven gaan als in onze dranktijd; dat was teveel gebaseerd op van 2 ikjes 1 leven maken. Nu is er een beweging gaande van 2 ikjes die een eigen leven bouwen en daarbij elkaar ontmoeten en een stuk samen lopen.Het lijkt misschien een tijd afstandelijk maar uiteindelijk verandert de individuele afhankelijkheid in zelfstandigheid waarbij een individu een gezonder zelf ontwikkelt en vanuit dat zelf open staat voor liefde, vriendschap en niet vanuit noodzaak, verwachtingspatronen, afhankelijkheid etc.------Zo mooi verwoordt Dhendro!Geldt voor hier ook. Een soort van opnieuw beginnen.Af en toe de paniek... maar als je weet dat je beiden de tijd durft te nemen en durft te kijken is het okee.Deze woorden steunen me enorm. Gewoon, het maakt dat ik me er minder alleen in voel!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik zou zeggen opstoven . Fijn dat blondje er weer is hé..een kat komt altijd op haar vier pootjes terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ga even ienemienemutten doen want ik weet niet met welke klus ik zal beginnen: met de sproeier langs de ramen en wanden van het huis of: met betonverf bezig aan de wand van de buurman.Enfin, bikini aan.... en gewoon maar iets gaan doen weer.Een deel van het Doen heb ik reeds afgemaakt.O ja, ik mag zo eerst een half uur zitten van mezelf. Moeilijk hoor:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden