Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Druk op de knop!STOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Waar is VN gebleven trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Awel , zal ik es iets vertellen, Schoolborden zijn vrij grote panelen, meestal enkele vierkante meters, van hard materiaal die voor in een schoolklas zijn opgehangen en waarop de docent met een krijtje aantekeningen kan maken.Schoolborden zijn voorzien van een laag materiaal (vroeger zwart, tegenwoordig meestal groen van kleur) dat een goede ondergrond voor het krijt biedt. Met behulp van een bordenwisser kan datgene wat met krijt geschreven is, snel worden gewist. Een belangrijk nadeel van het gebruik van een schoolbord is het bij het schrijven en wissen vrijkomende stof.Tegenwoordig worden de traditionele schoolborden vaak vervangen door 'whiteboards', waarop met een viltstift wordt geschreven. Voordeel hiervan is dat het proces stofvrij is. Ook het elektronisch schoolbord is in opkomst.Josiah Bumstead, een Amerikaanse arts, schreef in 1841 over deze nieuwe uitvinding die een revolutie zou zijn voor het onderwijs: "De uitvinder ... van (dit) systeem verdient het om gerekend te worden tot een van de grootste bijdragers aan het leren en de wetenschap".Mediabestanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Sorry, ik haak af tot morgen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Wil je graag het laatste woord Marjo my dear?Een slotzinEen dankwoordeen mijmeringof overpeinzing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dag DesieWaren ze erg geschrokken je huisgenotenof anderszins gestemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hoe, Alf, was je het dan niet eens met mijn discour over een "blackboard"??Ok? Ok, ikntrk me terug naar de ochtend shift! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Jammer de vraag blijft hangenWelterusten Desi en VMen Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 O VM is er nogJe discours is helder als de nachten mijn hoofd Hier zijn veel digitale bordeneen ouderwets bord is nog maar moeilijk te vindenZo'n digibord is geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Alf, mijn goede vriend Chomsky zou 't niet beter kunnen zeggen! En nu ikke slape kindje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Slaap ze VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 CIAO apneuismatimo!!Ook gfoetjes van Niknok, the captain! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Welverd@#$%Is ze er toch nog...He, doe die ouwe kapitein en roeier de groeten!Van zijn bootsmaatje Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden