Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juni

Madelief

Aanbevolen berichten

Fleurtje toch, ik heb je gsm toch ?? Moest het zijn dat we al ergens zitten, dan sms ik waar hoor. Of we wachten gewoon daar, maar veel hangt af of ik daar mijn machien kwijt geraak hé. Ik zet die daar niet zo graag uit het zicht. Je weet vast wel waarom ;).
Zo, nu ga ik vlug even douchen en scheren, wil er wat lekker uitzien hé :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor mijzelf zou langzaam afbouwen niet helpen. Hoe vaak horen we niet dat men wil proberen om het bij één of twee glazen te houden. Maar als ik bier zou proeven en twee glazen op zou hebben, slaan bij mij de stoppen door en ga ik verder met drinken. Dus voor mij zou het niet helpen.
Maar Librium slikken zou misschien wel verstandig zijn. Bovendien heb je dan controle van de arts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dronk jij ook zoveel bolletje? Lijkt me niet wijs om zo zonder begeleiding plots koud te gaan..
Dan maar afbouwen tot het lichaam niet zo fel meer reageert? Weet het ook niet goed..Weet niet wat het lichaam allemaal aankan, ik dronk niet zoveel en het protesteerde al zo erg van tijd tot tijd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tasseke

Bor,

even rechtop de stoel gaan zitten

rug recht en je voeten stevig op de grond

eerst even rustig doorademen

en dan even jezelf voelen, even bewust worden van jezelf

gewoon rustig en diep door blijven ademen

en dan rustig bedenken wat voor jou belangrijk is

en dat is geen borrel

:P

Tas, dank voor voor deze woorden, heb ik gelijk even gedaan en woh, dat geeft even een lekker relaxed gevoel.

Zal ik laat op de middag weer doen, als de trek zich aandient.

Zo rond 4 a 5 uur in de middag komen de gremlinnetjes tevoorschijn. Ze lachen vriendelijk tegen mij, ze zien dat ik mij blij voel en willen delen in deze blijdschap. Wat ze niet zien (en ik ook niet) is dat ik mij eigenlijk helemaal niet blij voel maar moedeloos, niet bij machte om iets zinnigs aan te pakken. Niet eens zinnig in de trant van werk maar b.v. een boek lezen, een tekening maken, schilderen, fietsen of wat dan ook. Nee, geen enkele zin in terwijl ik eigenlijk smacht naar weer die levenslust die mij van alles laat doen behalve drinken.

Nu ga ik groenten inmaken (moestuin he); voorheen blancheerde ik alles maar nu gaat het zo de vriezer in, het is te heet in de keuken.
Wie heeft hier ervaring mee, met het niet blancheren wel te verstaan.

Zo, naar buiten, we hebben de luxe van een grote beukenboom, en doppen, wassen etc.

Madelief, ik heb jou berichtjes gelezen en ook de reacties daarop.
Ik weet werkelijk niet wat te zeggen alleen dat ik je ongelooflijk veel sterkte wens. Je hebt de moed gevonden om hier te komen en dat is denk ik een gouden greep. Met veel inzet jouwerzijds en veel hulp onzerzijds kun je heel ver komen.
Wat je doel ook is, ik wens je toe dat er komt.

Borretje, ook voor jou ga ik zo meteen nog eens rechtzitten en aan je denken: sterkte!

Belgen, veel plezier daar bij dat station in den Anvers, ik zou zeggen: vat er (g)inne.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief
als je relatie je wat waard is,
is het wel zo mooi als je op een goed gekozen moment
zo eerlijk mogelijk naar hem bent.
Hij kan je steunen bijvoorbeeld door die voorraad ergens anders te bewaren.
Hij heeft baat bij een betere partner en jij ook, jullie relatie is het hopelijk waard.
Onderschat niet wat alcoholiusme doet met een relatie.
de mijne heeft het niet overleefd, er speelden natuurlijk ook andere dingen mee, ik dronk ook niet voor niets. maar gek genoeg kon ik na die relatie wel stoppen, door de ADB training en het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kanjers :
Ik ga nog effe strijken en mn huis opschonen...
Was eigenlijk van plan mn tuin in te duiken, maar het regent hier pijpestelen... Bah !!!
Maar wel goed voor de plantjes :)

Blijf online en piek zo af en toe om het hoekje, oke !!!
En nu aan de slag, maak je onderschrift waar !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
geertjegeert

quote:

Originally posted by:
tasseke

Bor,

even rechtop de stoel gaan zitten

rug recht en je voeten stevig op de grond

eerst even rustig doorademen

en dan even jezelf voelen, even bewust worden van jezelf

gewoon rustig en diep door blijven ademen

en dan rustig bedenken wat voor jou belangrijk is

en dat is geen borrel

:P

Tas, dank voor voor deze woorden, heb ik gelijk even gedaan en woh, dat geeft even een lekker relaxed gevoel.

Zal ik laat op de middag weer doen, als de trek zich aandient.

Zo rond 4 a 5 uur in de middag komen de gremlinnetjes tevoorschijn. Ze lachen vriendelijk tegen mij, ze zien dat ik mij blij voel en willen delen in deze blijdschap. Wat ze niet zien (en ik ook niet) is dat ik mij eigenlijk helemaal niet blij voel maar moedeloos, niet bij machte om iets zinnigs aan te pakken. Niet eens zinnig in de trant van werk maar b.v. een boek lezen, een tekening maken, schilderen, fietsen of wat dan ook. Nee, geen enkele zin in terwijl ik eigenlijk smacht naar weer die levenslust die mij van alles laat doen behalve drinken.

Nu ga ik groenten inmaken (moestuin he); voorheen blancheerde ik alles maar nu gaat het zo de vriezer in, het is te heet in de keuken.

Wie heeft hier ervaring mee, met het niet blancheren wel te verstaan.

Zo, naar buiten, we hebben de luxe van een grote beukenboom, en doppen, wassen etc.

Madelief, ik heb jou berichtjes gelezen en ook de reacties daarop.

Ik weet werkelijk niet wat te zeggen alleen dat ik je ongelooflijk veel sterkte wens. Je hebt de moed gevonden om hier te komen en dat is denk ik een gouden greep. Met veel inzet jouwerzijds en veel hulp onzerzijds kun je heel ver komen.

Wat je doel ook is, ik wens je toe dat er komt.

Borretje, ook voor jou ga ik zo meteen nog eens rechtzitten en aan je denken: sterkte!

Belgen, veel plezier daar bij dat station in den Anvers, ik zou zeggen: vat er (g)inne.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik kom langs de kant van de Carnotstraat op het Astridplein gereden en zal voor het station wel gaan parkeren, don't worry, little Will heeft een big bike, je kan er niet naast kijken. En VM is ook zo geen kleintje geloof ik hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe is het bij jullie gesteld?

ik loop als een kip zonder kop in de rondte
plantje hier.....neee toch maar daar
laatje opgeruimd, die is leeg
maar nu ligt de hele tafel vol :huh:
oeps, struikel ik over een emmer met sop
compleet vergeten dat ik het toilet zou schoonmaken
de was zit erin, wederom vergeten om dat ding aan te zetten

gaat goed hoor
B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi Tas : Hier niet veel anders
Ging de was doen, maar dan toch nog effe de wc, strijkijzer vergeten, stoom er al weer uit weer bijvullen, intussen effe mn kast schoonvegen met een doekje...
O, maar moet ook nog effe mn administratie doen...
En he het zonnetje breekt hier weer door, dan toch de tuin maar in ???

Choatisch dus, maar goed als ik maar iets doe... Is al meer dan afgelopen week toen ik mezelf niet van de bank kon krijgen...
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...