will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Fleurtje toch, ik heb je gsm toch ?? Moest het zijn dat we al ergens zitten, dan sms ik waar hoor. Of we wachten gewoon daar, maar veel hangt af of ik daar mijn machien kwijt geraak hé. Ik zet die daar niet zo graag uit het zicht. Je weet vast wel waarom .Zo, nu ga ik vlug even douchen en scheren, wil er wat lekker uitzien hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Borretje: Go for itSpirit is er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Je kan wel sms-en waar je zit maar dan weet ik nog niet wie je bent hé Je ziet maar dat je staat op afgesproken punt ..of ik kom je slaan..als ik zou weten wie je was natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Venten!! Phoeh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Voor mijzelf zou langzaam afbouwen niet helpen. Hoe vaak horen we niet dat men wil proberen om het bij één of twee glazen te houden. Maar als ik bier zou proeven en twee glazen op zou hebben, slaan bij mij de stoppen door en ga ik verder met drinken. Dus voor mij zou het niet helpen.Maar Librium slikken zou misschien wel verstandig zijn. Bovendien heb je dan controle van de arts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Maar dronk jij ook zoveel bolletje? Lijkt me niet wijs om zo zonder begeleiding plots koud te gaan..Dan maar afbouwen tot het lichaam niet zo fel meer reageert? Weet het ook niet goed..Weet niet wat het lichaam allemaal aankan, ik dronk niet zoveel en het protesteerde al zo erg van tijd tot tijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Haha, stel dat je de verkeerde slaat, ik lach me kapot hoor, diegene die op de grond ligt te kronkelen van het lachen, die ben ik hé, kan je me gelijk een trap verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Jaja lach maar een beetje met mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Inderdaad Bor alles moet dan op.Fleurie, ik dronk veel. 1 ltr. Jenever en dan de nodige flessen bier. Maar dat is gelukkig al jaren geleden.Nou nou echt weer aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Het loopt wel fleurtje, je gaat mij echt wel herkennen hoor, en ik jouw vermoed ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 quote: Originally posted by: tassekeBor, even rechtop de stoel gaan zitten rug recht en je voeten stevig op de grond eerst even rustig doorademen en dan even jezelf voelen, even bewust worden van jezelf gewoon rustig en diep door blijven ademen en dan rustig bedenken wat voor jou belangrijk is en dat is geen borrel Tas, dank voor voor deze woorden, heb ik gelijk even gedaan en woh, dat geeft even een lekker relaxed gevoel.Zal ik laat op de middag weer doen, als de trek zich aandient.Zo rond 4 a 5 uur in de middag komen de gremlinnetjes tevoorschijn. Ze lachen vriendelijk tegen mij, ze zien dat ik mij blij voel en willen delen in deze blijdschap. Wat ze niet zien (en ik ook niet) is dat ik mij eigenlijk helemaal niet blij voel maar moedeloos, niet bij machte om iets zinnigs aan te pakken. Niet eens zinnig in de trant van werk maar b.v. een boek lezen, een tekening maken, schilderen, fietsen of wat dan ook. Nee, geen enkele zin in terwijl ik eigenlijk smacht naar weer die levenslust die mij van alles laat doen behalve drinken.Nu ga ik groenten inmaken (moestuin he); voorheen blancheerde ik alles maar nu gaat het zo de vriezer in, het is te heet in de keuken.Wie heeft hier ervaring mee, met het niet blancheren wel te verstaan.Zo, naar buiten, we hebben de luxe van een grote beukenboom, en doppen, wassen etc.Madelief, ik heb jou berichtjes gelezen en ook de reacties daarop.Ik weet werkelijk niet wat te zeggen alleen dat ik je ongelooflijk veel sterkte wens. Je hebt de moed gevonden om hier te komen en dat is denk ik een gouden greep. Met veel inzet jouwerzijds en veel hulp onzerzijds kun je heel ver komen.Wat je doel ook is, ik wens je toe dat er komt.Borretje, ook voor jou ga ik zo meteen nog eens rechtzitten en aan je denken: sterkte!Belgen, veel plezier daar bij dat station in den Anvers, ik zou zeggen: vat er (g)inne......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Madeliefals je relatie je wat waard is,is het wel zo mooi als je op een goed gekozen momentzo eerlijk mogelijk naar hem bent.Hij kan je steunen bijvoorbeeld door die voorraad ergens anders te bewaren.Hij heeft baat bij een betere partner en jij ook, jullie relatie is het hopelijk waard.Onderschat niet wat alcoholiusme doet met een relatie. de mijne heeft het niet overleefd, er speelden natuurlijk ook andere dingen mee, ik dronk ook niet voor niets. maar gek genoeg kon ik na die relatie wel stoppen, door de ADB training en het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kanjers : Ik ga nog effe strijken en mn huis opschonen... Was eigenlijk van plan mn tuin in te duiken, maar het regent hier pijpestelen... Bah !!!Maar wel goed voor de plantjes Blijf online en piek zo af en toe om het hoekje, oke !!!En nu aan de slag, maak je onderschrift waar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 We zien wel..als ik te lang moet zoeken vertrek ik gewoon terug richting werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 quote: Originally posted by: geertjegeertquote: Originally posted by: tassekeBor, even rechtop de stoel gaan zitten rug recht en je voeten stevig op de grond eerst even rustig doorademen en dan even jezelf voelen, even bewust worden van jezelf gewoon rustig en diep door blijven ademen en dan rustig bedenken wat voor jou belangrijk is en dat is geen borrel Tas, dank voor voor deze woorden, heb ik gelijk even gedaan en woh, dat geeft even een lekker relaxed gevoel.Zal ik laat op de middag weer doen, als de trek zich aandient.Zo rond 4 a 5 uur in de middag komen de gremlinnetjes tevoorschijn. Ze lachen vriendelijk tegen mij, ze zien dat ik mij blij voel en willen delen in deze blijdschap. Wat ze niet zien (en ik ook niet) is dat ik mij eigenlijk helemaal niet blij voel maar moedeloos, niet bij machte om iets zinnigs aan te pakken. Niet eens zinnig in de trant van werk maar b.v. een boek lezen, een tekening maken, schilderen, fietsen of wat dan ook. Nee, geen enkele zin in terwijl ik eigenlijk smacht naar weer die levenslust die mij van alles laat doen behalve drinken.Nu ga ik groenten inmaken (moestuin he); voorheen blancheerde ik alles maar nu gaat het zo de vriezer in, het is te heet in de keuken.Wie heeft hier ervaring mee, met het niet blancheren wel te verstaan.Zo, naar buiten, we hebben de luxe van een grote beukenboom, en doppen, wassen etc.Madelief, ik heb jou berichtjes gelezen en ook de reacties daarop.Ik weet werkelijk niet wat te zeggen alleen dat ik je ongelooflijk veel sterkte wens. Je hebt de moed gevonden om hier te komen en dat is denk ik een gouden greep. Met veel inzet jouwerzijds en veel hulp onzerzijds kun je heel ver komen.Wat je doel ook is, ik wens je toe dat er komt.Borretje, ook voor jou ga ik zo meteen nog eens rechtzitten en aan je denken: sterkte!Belgen, veel plezier daar bij dat station in den Anvers, ik zou zeggen: vat er (g)inne......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 oh, oh, nog eentje die dubbele berichten plaatst. Sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 jeetje terug lezen is niet te doen.BOR heel veel sterkte vanmiddagSoothe gefeliciteerd en een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Regen.............................................waar, dan breng ik mijn tuin er naar toe..en mezelf ook.Hier onder de beukenboom: 29 graden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Fleurtje, ik kom langs de kant van de Carnotstraat op het Astridplein gereden en zal voor het station wel gaan parkeren, don't worry, little Will heeft een big bike, je kan er niet naast kijken. En VM is ook zo geen kleintje geloof ik hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Midden des Lands Geertje, maar stuur het wel naar jou toe !!! Waarheen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 hoe is het bij jullie gesteld?ik loop als een kip zonder kop in de rondteplantje hier.....neee toch maar daarlaatje opgeruimd, die is leegmaar nu ligt de hele tafel vol oeps, struikel ik over een emmer met sopcompleet vergeten dat ik het toilet zou schoonmakende was zit erin, wederom vergeten om dat ding aan te zettengaat goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hihihi Tas : Hier niet veel andersGing de was doen, maar dan toch nog effe de wc, strijkijzer vergeten, stoom er al weer uit weer bijvullen, intussen effe mn kast schoonvegen met een doekje...O, maar moet ook nog effe mn administratie doen...En he het zonnetje breekt hier weer door, dan toch de tuin maar in ???Choatisch dus, maar goed als ik maar iets doe... Is al meer dan afgelopen week toen ik mezelf niet van de bank kon krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Can't come any closerHet gaat om de invullingHannah1: Ik denk aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Even allemaal heel diep ademhalen, zo.....in ..........tot 10 tellen......langzaam uitademen en zachtjesHooooeeeeeeessss fra baaaaaaaaaa zeggen. Beter ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zo en nu eerst effe een peuk en dan weer verder...Administratie is klaar : Afstrepen, yeah, nog maar 5 things-to-do !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden