Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Mensen kinderen , zit ik even een stukje terug te zoeken..... weer een blad vol.... pfffff, nog maar een bak koffie:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Oh my.........van de koffie word ik nog meer hyper.Mijn ngedachten gaan zo snel dat ik allemaal fouten typ, sorry. Tis toch erg en dat terwijl ik zo nuchter als maar wat ben. Affijn ook dat herinner ik me van de vorige keer.Dan maar weer een dagje hieperdepiep Moet wel vanmiddag hondentraining.chips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Nog ff terug gelezen: Madelief hoezo internetbehandeling duur?Het heeft mij niets gekost, hoe kan dat nou? Of bedoel jij een andere behandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Om te beginnen: Bor, heel veel sterkte vanmiddag.... inderdaad niet als een bevend, schichtig ineengedoken vrouwtje met een trekkend oog daar gaan zitten hoor. komop-: Jij bent Bor, DE MOEDER van. En jij weet precies wat jij wilt, je kunt ook vertellen hoe het kwam dat het fout ging, en, beter nog je kunt ze precies vertellen hoe het komt dat het NIET meer fout gaat, je kunt ze vertellen dat jouw zoontje beter af thuis is.... en je kunt ook vertellen waarom.Kortom: Je zit/staat daar als een mens met ballen, als iemand die weet hoe het gaat, moet en zou moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Wil heb je mijn sms net gehad want anders zit ik fijn naar iemand anders te sms-en Ik weet niet of je vanuit de Carnotstraat het Astridplein kan opdraaien. Kan zijn dat je ff rond moet. De fietsenparking kan je niet missen zenne. Als je van de Carnotstraat het Astridplein op komt is het aan de kant van de Quick meer dan iets verder station op. Maar nog steeds op het plein dus. Je komt met de moto het plein op (weet niet of dat mag ) dus kan je toch haast niet missen? Komt wel goed.Ik ben ook een superzenuwpees. Stom want jullie zijn uiteindelijk toch ook maar mensen niet (thanks beks )Kan ik me voorstellen Borretje . Is ook niet datte..is alsof je bij de directeur op het matje moet komen..Niet in die rol kruipen zenne! Jij bent een knappe vrouw en mama!! Je hebt fouten gemaakt maar wie maakt die niet? Het komt wel goed...Laat ze maar eens zien hoe sterk jij bent geworden..neeeeeeeeeeeeee ik dult geen tegenspraak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Sarah.... is helemaal niet gek hoor dat je zo moe bent. Dat gaat ook vanzelf weer over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Soothe:musicnote::light:Van harte gefeliciteerd, zeg maar tegen de kaakchirurg dat je jarig bent, misschien is hij dan wat milderAlf, :present::present::present::present:still going strongBorretje ik hoop dat je de spirit vanmiddag hebtdie je voor je uitglijer had.Laat zien hoe graag je wil vechten om hem weer thuis te krijgenniet gaan slachtofferen idd lijkt mijsterkte ermee:heart:Ik moet er vandoorAllemaal een fijne dagLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hee Bor, thanxxx en trouwens héééél veel sterkte en succes vanmiddag.Sluit me helemaal aan bij wat Yvonne schreef.Zet'm op meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Madelief, je kunt je aanmelden... en dan moet je de onderste optie nemen geloof ik, en dan helemaal aan het eind kun je kiezen om het HELEMAAL anoniem te doen, dus ook niet op eigen kosten. Zo heb ik het ook gedaan hoor, en heel veel op het forum hier. Huisarts hoeft van niets te weten, en zelf hoef je ook niet te betalen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Bor, een zenuwpees ben ik nu wel niet hoor, maar er kriebelt wel iets in mijn buikje. Laat ons het pret noemen Madeliefje, jij bent een bikkelharde strijd aan het leveren, maar de eesrte bescheiden stapjes zijn gezet, even doorzetten nu, want je bent het waard !!!Von, prachtig gezegd hoor, goed gelezen bor ???Bol, sara, witje, hoe gaat het met jullie ??Ik ga hier even doorwerken en kom af en toe eens piepen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ola Fleur....today is the day..... hihi, eerst face to face met Nien en Wil..... en daarna kind van school halen voor de laatste keer.Jij bent echt helemaaaaaaaaaaal versleten vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Madelief inderdaad, ik heb het ook anoniem gedaan, zoals Von schrijft en dat kost dus noppes.Maar je kunt er altijd voor kiezen om met je huisarts te praten of elders hulp te zoeken. Hoewel de internetbehandelaars je ook adviezen kunnen geven over andere begeleiding.Oeffffff het lukt allemaal niet, typ fout, giet de koffie naast ipv in mijn mond..........ga mezelf geloof ik maar ff resetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Wil, als ik je hier niet meer zie.... veel plezier met de meiden straks... en kijk uit met die motorB) op fietspaadjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Echt waar vonneke! Ga moe zijn vanavond Heb toch maar iets van medicatie meegenomen..klinkt overdreven maar als het zo warm is, weinig slaap en zelfs nog maar een beetje al is het gezonde stress kan alles heel vlug omslaan hier.Maar kijk er ook echt wel naar uit hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Alf: Al die maanden droog.... diepe kniebuiging hier voor Soothe: van harte met je verjaardag, dat je maar een grote jongen mag worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Doeje heel verstandig aan Fleur. En kan me best indenken dat je een pietsie zenuwachtig bent voor allebei de gebeurtenissen. Zal aan je denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zo ik word weer een beetje helder dus kan ik met goed fatsoen Soothe een hele fijne verjaardag toe wensen Pak je kadootje maar uit als je terug bent van de kaakchirurg. Ik wens je heel veel sterkte vandaag en hoop dat het de laatste keer is man. Heb je nog een beetje kunnen pitten?Het zou wat gaan regenen. WAAR DAN???? 't is hier weer bloedje heet dus maar ff in de tuin en dan weer hup hup, lekker in m'n huisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Als je druk en door elkaar bedoelt Bor.... heb je gelijk in. gelukkig is het hier thuis een stukkie frisser , heb alles tegenover elkaar open staan, geen zon te bekennen nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 NOu dat van die zon had ik beter voor me kunnen houden.... daar issieeee weer, hihi, 18 graden in de achtertuin, zal wel snel gaa oplopen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Soothe ik ken je (nog) niet echt maar ik wens je een gelukkige verjaardag toe!!! En sterkte bij de kaakchirurg! Daar moet ik ook naartoe, maar ik durf niet!!! Ook niet naar de tandarts trouwens. Met een alcoholwalm in zo'n stoel liggen kan echt niet!:$: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Gos ja natuurlijk: STERKTE Soothe! Vind het heel dapper van je Madelief dat ken ik ook hoor. Heb n jaar met pijn rondgelopen en eigenlijk is het nu nog niet goed maar omdat de volgende stap kaakchirurg zou zijn ga ik maar niet. Dan wacht ik wel tot de pijn weer zo erg is dat ik zeg "trekt u maar!":$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 morge allemaal!!zo heerlijk de tijd voor koffie!heb potverdrie al een heel schema achter de rugBorretje,heel veel succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Moghu Tassie.Vonneke geen zon te bekennen? Wacht ff ik kom naar je toe hoor.Madeliefje hoe is het met jou? Heb je een beetje kunnen slapen? Hoe voel je je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Goeiemorgen Allen,Gisteren vergeten af te sluiten, ging met de doggies wandelen die gelijk de dichstbijzijnde plomp indoken, alleen was die plomp dan nu een complete modderpoel...Thuisgekomen 2 modderige doggies douchen, grote waterpret... Daarna gebroken... en er niet meer aan gedacht om nog effe af te melden...Vandaag weer gesprek met psych, hoop er vandaag meer uit te halen dan vorige week, ben in ieder geval goed voorbereid...Afijn Alle nieuwkomers: Welkom hier Soothe: Gefeliciteerd vandaag en maak er ondanks de kaakchirurg toch een leuke dag van... Alf : Super van je die 8 Maanden droog, keep it up !!! Hoop dat je vandaag wat minder last hebt met slikken...Dees : Je bent er nog niet, maar je vroeg gisteravond, wat nu morgen ??? Dat weet je zelf ook wel...Herpakken, nieuwe dag en nieuwe kansen... je kan het echt.. Je hebt het al eerder bewezen !!! Borretje : Lieverd, Ik denk aan je en zal voor je duimen voor een goede uitkomst... Je hebt inmiddels voor mij en voor velen onder ons al bewezen dat je een sterke vrouw bent die zichzelf weer goed op de rails heeft (afgezien misschien een kleine uitglijder, maar wie heeft dat niet zo af en toe)Ben zo trots op je !!! en het zou me verbazen en heel boos maken als ze anders beslissen...Schouders recht, kop in de wind en gaan met die banaan... Bek op het stuur !!! Love You !!! Alle anderen die ik effe vergeten ben : Een fijne zonnige en droge dag !!! Liefs Blondie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hoi Tas!Lekker gevoel, of niet?Mijn hemel wat geeft die laptop een hitte af! En dat terwijl het hierbinnen al 23 graden is ....Ga hem uitzetten, dus: dag allemaal!Borretje, Soothe en Madelief: STERKTE vandaag!Iedereen een goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden