Spring naar bijdragen

Woensdag 30 juni

Madelief

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Dar

Hoe is het met jou
:heart:

sjoske nog gezien vandaag?
;)

Dee, dee (Last van smurfensnot) ik heb van de week, toen ik op bezoek was met het afgesproken dat hij zou bellen als hij zich goed voelt en dan ga ik naar hem toe.

Had ik gelezen en heb inmiddels de foto gezien. Wat is het prachtig hé? Je zou gewoon je bed niet meer uit komen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo beste mensen,
Regelmatig lees ik wat er zoal geschreven wordt en reageer bijna nooit, ook omdat er dan een discussie gaande is waarvan ik denk.
"hier kan ik niets mee"
Lachroom enz prima, maar het zegt mij niets.
Laat duidelijk zijn dat dit geen verwijt is, maar dat ik er misschien niet in pas op dat moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, dit is mn eigenlijke slaapkamer, waar het lekt. Mn spiegelkamer is beneden.
Kruimeltje, als het onderwerp je niet bevalt kun je wellicht zelf een onderwerp aansnijden die je wel bevalt ??? En het gaat toch nie de hele dag over lachroom...heel even vanmorgen maar. Niet zo druk om maken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk Dar, dan voel je je wat meer gerust gesteld hè. Gezellig die katten van jou...
Ik d8 Alfons, waar gáát dit over ... ach juistum.....

Sinaasappelsmoothie gemaakt en een beker vol opgedronken.
Straks enkel spercieboontjes en een gehakbal.....
kan ik nu de verf wel gaan roeren

nog maar eens Bye

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi
en dank voor dar
ik kreeg Womans mooie muur
dank zij jou alsnog te zien.
Vind het wel leuk hoor een beetje betrokken worden zo in
iemands house and kittens.
Misschien moet ik mijn weerzin maar eens gaan overwinnen
en het ook eens proberen. kan ik meteen rijk worden door de
halve inboedel op MP te zetten, scheelt een hoop sjouwen als een anders het weghaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke , laat mij gewoon iets vertellen over m,n dag.
Vrije dag, vrij? Hoezo eerst naar m,n peut, goed gesprek overigens en vanmiddag een begrafenis.
Begrafenissen komen op mijn leeftijd steeds meer voor en geeft wel te denken.A
Ons leven is eindig en waarom verknallen we het met allerlei zaken die je of in hun macht krijgen of niet belangrijk zijn. Iemand heeft het staan CARPE DIEM. Pluk de dag. En probeer vooral van het moment te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach hoe zal ik het zeggen, een goede vriend al bijna 80 en ons door de loop der jaren zeer dierbaar.
Maar hij was al heel lang erg ziek, dus ook een goed einde, weg van alle pijn.
Afscheid nemen is altijd heel definitief. Je weet dat het er is, komt. Maar het nooit meer iets kunnen zeggen iemand zien, noem maar op.!!
Geboren worden is langzaam doodgaan, gek he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: kruimel

Ons leven is eindig en waarom verknallen we het met allerlei zaken die je of in hun macht krijgen of niet belangrijk zijn.

Kruimel, ik denk dat wij niets verknallen maar ikzelf zie alles als een leersituatie. Overal kun je van leren, zelfs van alcoholmisbruik. En ja de dag dat we gemaakt worden, begint ook het proces van ouder worden en sterven. Wat je in die tussentijd doet met je leven hebben we grotendeels zelf in de hand. Tenminste hoe we er mee om gaan.
Ik geloof dat we daarom hier zijn. leren en nog eens leren. Leren kun je alleen maar van de fouten die je maakt in je leven. Dat is volgens mij ook de reden waarom mensen pijn hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok nou weet deze Korsakava het weer.
Ik was gewoon jaloers op marokko, dus dat blijft hangen.
En Texel was met fam. dat heb ik ook meegekregen.
Gewoon doen joh, onenigheden kunnen dan juist even uitgesproken worden
en dan is het weer goed, en als het tegenvalt is het niet zo heel erg ver naar huis toch?
Heb je toch het voldane gevoel dat het aan jou niet lag:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good evening all B)

De dood...In een periode van 4 jaar zijn er vier dierbare mensen gestorven. Een vriendin van me, amper 34 jaar. Eén van mijn meest dierbare vriendinnen ooit geweest (laatste drie jaar was het contact niet zo intens meer) op 35 jaar. Mijn neef, beste vriend van mijn jongste broer, 23 jaar. En tenslotte mijn oudste broer 39 jaar. En nog steeds heb ik het lef niet te doen wat ik wil doen..en blijft het bij dromen.
Het leven is kort maar dat vergeet je héél vlug spijtig genoeg tot het weer zo ver is of je even stilstaat en denk potjandorie..het kan zoo voorbij zijn. Triest

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

quote:

Originally posted by:
kruimel

Ons leven is eindig en waarom verknallen we het met allerlei zaken die je of in hun macht krijgen of niet belangrijk zijn.

Kruimel, ik denk dat wij niets verknallen maar ikzelf zie alles als een leersituatie. Overal kun je van leren, zelfs van alcoholmisbruik. En ja de dag dat we gemaakt worden, begint ook het proces van ouder worden en sterven. Wat je in die tussentijd doet met je leven hebben we grotendeels zelf in de hand. Tenminste hoe we er mee om gaan.

Ik geloof dat we daarom hier zijn. leren en nog eens leren. Leren kun je alleen maar van de fouten die je maakt in je leven. Dat is volgens mij ook de reden waarom mensen pijn hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

quote:

Originally posted by:
kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...